len nezabúdaj, že 96 pôvodne vôbec nechodila cez Bosákovu, ale oblúkom euba-bulíkova-šustekova, takže by sa iba vrátila do "starej" trasy s tým, že 68 by sa aspoň v smere mesto šupla cez Bosákovu + 196 by ako expres mohla ostať na prístavnom, keď už chcú zachovať na Bosákovej spojenie aj pri trhu, nech tam nestojí nevyužívaná zastávka, okrem toho by sa asi ušetrili aj nejaké km, keďže 68 jazdí častejše ako 96...
k vúc - vymenoval si všetkých, ktorí majú dostať čo najmenej, ale kto má dostať najviac? aká je alternatíva? keď už aj fľaškovábeňová bude europosrankyňou... a pochybujem, že SaS pojme toľko ľudí... aj keď v BA mali teraz cez 10%
Ja si ale neviem predstaviť kadiaľ by sa električka z Astronomickej do Vrakune predrala pomedzi tie rodinné domy v úseku Podpriehradná - Rázotčná na Čiližskú až. Podľa mňa by bolo lepšie viesť električku od AS cez Prievozskú, Gagarinovu a za Cint. Ružinov by zahla do súbehu s Malým Dunajom kde by mala medzi Cint. Ružinov a D.H.-Čiližskou tri zastávky a pokračovala by do obratiska pri Dudvážskej, ktoré by bolo medzi traťou a cestnou komunikáciou. trolejbusy by premávali do mesta ako doplnok k električke po Mierovej - Popradskej - Vrakunskej - Uzbeckej - Kazanskej a otočku by mali na Dudvážskej kde je doteraz k dispozícii Účko na otáčanie vozidiel. V smere z mesta by sa vyznačil bus-pruh na odstavovanie vozidiel na ľavej strane vozovky pred otočkou a v smere do mesta by sa vyznačil na pravej strane alebo by sa tam vybudoval priestor ako je na otočke Technopol pre linku 83.
Čo iné ostáva, dala by sa aspoň 67 postaviť opäť do starej trasy, avšak by vynechávala Astronomickú. Potom by museli 61 odkloniť cez Galvaniho.
Mne sa raz stalo, že šofér 98 videl zápchu na Prístavnom moste a prezieravo neodbočil ale pokračoval k mostu Apollo a na Bajkalskej pri Interi sme dostihli voz. pred nami ☺ Na druhej strane ale ber do úvahy, že keby linka 96 išla v smere z mesta cez Apollo, tak by nemohla odbočiť na Bosákovu. Šoféri linky 98 si to môžu dovoliť ale 96-kári nie. Jedine, žeby sa konečne podarilo presadiť aby sa z Prístavného mosta dalo odbočiť len na Bosákovu a autá+MHD z Apolla by mohli ísť na obidva smery. Navyše z Einsteinovej sa dá do Petržalky výjsť aj cez Krasovského, pri Auparku na smer Dvory a potom ešte aj na Rusovskú cestu za Inchebou.
Ostáva dúfať, že voľby do VÚC dopadnú inak, že KDHáci dostanú čo najmenej a SDKÚ so Smerom, HZDS,SMK a SNSákmi detto minimum. Ale stále je asi dosť ľudí čo týchto komunistických riťolezov milujú.
no neviem, ale ak to auto tam brzdi preto lebo nevie prejst, tak za riadenim toho auta sedi neaka riadna lama, miesta je tam dost zeby sa tam vopchal aj s trolejbusom...
neviem, či to tu už bolo, ale malý OT: http://bratislava.sme.sk/c/4879429/hlada-sa-nahrada-za-ivansku.html
"Mesto totiž uvažuje o zrušení problémovej križovatky zaslepením Ivanskej pred železničným priecestím. Dlhodobo situáciu plánuje riešiť mimoúrovňovým prepojením Vrakunskej a Galvaniho"
Neviem ako v ktorej vozovni boli zodpovední ale napr. som videl v 95 včera tie oznamy na bielom papieri vytlačené. Predovšetkých si ich mali vylepiť vozidlá z 1. a 2. kolóny, ktoré vypravujú linky 31,34 a 39. Skús sa kolegov opýtať či nevideli v autobusoch oproti druhým a tretím dverám nejaký vylepený leták. Možno ho prehliadli len. Navyše si admin a vedia o tom, tak mohli sem zavítať prípadne im o tom povedať alebo to infor vytlačiť a v práci to dať na nástenku. ? (neber to ako buzeráciu prosím)
Česi majú slovo, ktoré sa mi veľmi páči v kotexte s ľuďmi akí pracujú vo vedení DPB a síce "BŘÍDILOVÉ"! Keď si DPB nevie ani vlastné CP ustrážiť, tak už vonkoncom by nevedeli spraviť nič také ako DPMK, že ich zamestnanci chodili po teréne a skúmali vyťaženosť liniek. Náš DP by si na to najal zas nejakých "expertov".
No to by si musel veľmi loviť v CP, kedy to bolo z Astronomickej na Trnavské 10 minút.. Reálne chodili za toľko ale jazdná doba bola 11, teda určite od roku 2000 čo to sledujem..
A ináč aj dnes vďaka vypnutému Jégeho, upravenej Mraziarenskej a čiastočnej koordinácií Záhradníckej a Miletičovej a pri miernom prekročení rýchlosti na Záhradníckej chodia električky často aj v špičke na Trnavské z Ružinova o minútu až dve skôr, teda reálne za tých 10-11 min..
Na Racku, je uz rozmiestnene znacenie, robotnici, auta a policajti. V oblasti Kominarskej je na ceste nacmarana sipka BUS a umoznene otacanie cez prejazd. ? Ako to bolo tentokrat s informovanim cestujucich, boli/su nejake info v busoch a na zastavkach ? ?
spomalujuci faktor su aj priecestia na elektrickovej trati v ruzinove,kde je ich dost vela a soferi aut byvaju strasne drzi a nedisciplinovani, ked sa chcu otacat
Nemusím si nič pozerať, robil som to ja, aj keď dnes, musím konštatovať, že nie som so stvárnením spokojný ?
Aj keď, musím uznať, že kandidátom na zrušenie by mohla byť neskôr práve Astronomická vďaka predĺženiu trate na letisko, ktoré možno niekedy bude, zatiaľ čo do Vrakune, žiaľ, asi nikdy nebude.
Na Silvestra pred dvoma rokmi, tuším, cesta na Trnavské mýto trvala 6 min., ale to sme nestáli nikde, vrátane zastávok ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mikimaus