Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inak ďalšia super vec je že ZSSK zdá sa zrušila výnimku z toho poplatku pre ponuky čo nejdú kúpiť online (v tej pôvodnej 50-centovej verzii sa mali tieto ponuky vydávať bez poplatku za obsluhu). Takže napr. lístok z/na štátnu hranicu ktorý eshop predať nevie sa nebude dať žiadnym spôsobom kúpiť za jeho cenníkovú cenu.
Reakcia na: Zberač mínusiek #252282:
Appka, aj E-shop ZSSK normálne ponúka možnosť kúpy časového lístka. Osobne vyskúšané.
Reakcia na: bobitwo #252286:
V Hriňovej nemajú železničný tarifný bod. O Bratislave a najväčších uzloch(ZA,KE, ZV) majú snáď prehľad aj inde, mimo týchto uzlov ti poradia aspoň za svoj región(rozumej historický región).
Reakcia na: david11 #252285:
Mne bez problémov sprievodca vo vlaku predal lístok Rača - Leopoldov v REXe, ktorý v Rači nestojí. Takže Tvoj prípad musela byť neznalosť na strane sprievodcu. Každopádne od zajtra to aj tak už bude jedno 😞
Reakcia na: samkoh #252279:
Takže ak som človek z Košíc, čo ide do Bratislavy, teta v Košiciach mi poradí? Alebo v Hriňovej, Smižanoch, Hlohovci atď?
Reakcia na: barack40 #252275:
Dík za tip. No podľa mňa by to malo ísť kúpiť aj na vlak, ktorým pôjdem. Veď väčšina ľudí má PCL na 100+101 zónu. Takto mi to nevedel predať ani sprievodca vo vlaku. Tiež ponúkal iba Vinohrady - N.Zámky.
Reakcia na: Cancer #252283:
ZSSK to ponúka k akémukoľvek vnútroštátnemu lístku nad 10€.

ČD k akémukoľvek vnútroštátnemu lístku + niektorým medzištátnym ponukám.
Reakcia na: Zberač mínusiek #252282:
A plus ČD ponúka zadarmo k nákupu lístka kúpeného online miestenku vo všetkých miestenkových vlakoch a aj tým motivuje ludí aby si radšej lístok kúpili online ako v pokladni (kde by za miestenku museli platiť keby ju chceli).

U ZSSK je miestenka zadarmo iba v povinne miestenkových vlakoch/na povinne miestenkových trasách teda keď niekto chce miestenku do Prahy alebo do Budapešti musí za miestenku platiť či si lístok kúpi online alebo na stanici.

Potom budú v ZSSK strašne prekvapení keď si ludia na cestách smerom do Česka čo si doteraz kupovali lístky na stanici začnú kupovať lístky online ale nie u nich a budú mať prepad tržieb ktorý nevykompenzuje ani to výpalné vyberané od tých ktorý si budú kupovať aj po zavedení toho servisného príplatku.
Reakcia na: Zberač mínusiek #252281:
Ešte na seba musím zareagovať, aby som mohol vložiť screenshot aký “easy as 1-2-3” je nákup traťového lístka v Můj vlak. To nie že neprebiješ, ale hlavne to v appke ZSSK nespravíš vôbec.

Takto - eshopom a appkou v podaní ZSSK - mimochodom spoznáš firmu, pre ktorú si ako zákazník na príťaž od momentu, kedy jej ešte len chceš dať svoje peniaze.

A už posledná vec, ČD išlo práve cestou motivácie (ČD Body), nie hlúpej prirážky.
Reakcia na: samkoh #252279:
Žiadalo sa mi napísať, že to možno aj tak čoskoro skončí ako Pošta, kde pomaly cez žreby nevidíš za okienko, zatiaľčo balíkoboxy fungujú relatívne skvelo, ale potom som si uvedomil, že veď oni aj tak predávajú lístky na, ehm, slovenské vlaky, takže Loto splnené.

#252276 ČD Můj vlak ti pri prestupe dá veľmi dobrý servis vrátane meškaní, nástupíšť a koľají, rovnako dobrý servis pri nákupe a po nákupe, a uznávam, že nerieši lokálne IDS a busy, len seba. Lenže to máš práve rovnaké ako ZSSK Ideme Vlakom.
Ostatné uvedené use cases sú okrajové a vôbec, nikto nebráni ľuďom nosiť si papierovú mapu, koňa a pazúriky a kožky namiesto MasterCard, ak im to tak vyhovuje.
Sme v 21. storočí, 99,9 % všetkých informácií k ceste A do bodu B pomocou VHD potrebuješ, máš dnes možnosť mať vo vrecku. Ak má niekto validný dôvod dáta v mobile/mobil/PC nemať, prosím, tam je pokladňa, ľudské zdroje niečo stoja, vy zas neplatíte paušál.
Dalo sa to spraviť lepšie? To je čo za (rečnícku) otázku? Samozrejme, miliónkrát.
Reakcia na: bobitwo #252274:
Ad koľko času potrebuješ na prestup: 1,1 km(https://sk.mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&rc=97LZ9xOJJ3eHne4A&rs=coor&rs=osm&ri=&ri=1211784071&mrp=%7B%22c%22%3A131%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B97LYqxOIyDfbI2jf364Df8vD7I1fLVJIDzDqC4&rut=1&x=17.2963965&y=48.1939639&z=16) za 7 minút popri bežnej nie práve riedkej premávke je už slušný bežecký výkon. Trasa je jasná, ale čo ti to pomôže, ak musíš na stihnutie takého prestupu bežať konštantne takmer 9 km/h na vyše kilometrovom úseku a dúfať, že ťa na všetkých prechodoch pustia v momente, ako sa k nim priblížiš.
Reakcia na: bobitwo #252274:
Ad loto: nie, ale naozaj miestne znalý pokladník sa hodí.
Reakcia na: Zberač mínusiek #252276:
Čo konkrétne tá appka vie?
Reakcia na: bobitwo #252274:
Človeče, ja ťa už dlho podozrievam, že si modrogum.
Reakcia na: bobitwo #252274:
Prečo polku z toho appka Můj vlak ČD vie?
Reakcia na: david11 #252267:
Dá sa kúpiť lístok Vajnory - NZ, len to má tú nevýhdu, že je to treba kupovať asi 20 min. pred odchodom (lebo treba kúpiť lístok na ten Os čo vo Vajnoroch stojí, a ten ide 20 minút pred REXom). Sám to takto robím - mám PCL 100+101 a k tomu si on-line dokupujem lístky Rača - Leopoldov.

Presne na tento problém som sa ZSSK pýtal v komentároch na FB k príspevku, v ktorom zverejnili zavedenie poplatkov. Z ich strany samozrejme bez reakcie.
Reakcia na: samkoh #252271:
Takže si to zhrniem, čo si napísal: očakávaš, že systém vie dopredu určiť, čo príde načas/prípadne koľko bude meškať, vie na ktoré koľaje to príde, vie presne ako rýchlo chodíš a koľko času potrebuješ na prestup, keďže sa v danom mieste nemusíš vyznať a môžeš tam byť prvý raz, vie vyhodnotiť davy cez ktoré sa budeš, či nebudeš prebíjať, vie kde ti zastaví spoj, koľko ľudí ti bude zavadzať, či ťa chytí hnačka, tak sa stavíš na WC a dokáže to určiť skôr, ako si kúpiš lístok, aj pár hodín dopredu. Nechceš náhodou, aby ti to ešte dodalo výherné čísla na Loto?
Reakcia na: TomJ #252266:
Riešenie je kúpiť si regional listok na skorší Os (idúci pred tým R). Ale samozrejme to nefunguje pokiaľ kupuješ na poslednú chvíľu.

Presne toto si tí idioti v ZSSK mali uvedomiť že majú vyriešiť kým pôjdu do takejto kolosálnej hovadiny, ale to by museli tušiť čo robia, nie len sa rozplývať nad tým že aj v tatom Rakúsku majú predsa drahšie cestovné pri kúpe offline, bez toho aby mali predstavu ako to v tom Rakúsku funguje a že tam najprv investovali do e-shopu ktorý zvláda takéto kombinácie.
Reakcia na: samkoh #252271:
"CP-čko naprogramovalo prestup vlak vs. 620 v Bernolákove na 7 minút. Asi nemusím pripomínať, že je to absolútne nereálne pešo stihnúť."

Tak to je aj vec kvality spätnej väzby od dopravcov poskytujúcich dáta, prípadne používateľov. Ja som z pozície dopravcu viackrát dával na cp.sk podnety na rôzne také opravy a vo všetkom mi vždy vyhoveli.
Reakcia na: bobitwo #252260:
A hodí ti to minútový prestup cez celú stanicu, alebo tesný prestup z "večne meškajúceho vlaku". Toto spravidla miestny pokladník pozná.
Iný príklad: CP-čko naprogramovalo prestup vlak vs. 620 v Bernolákove na 7 minút. Asi nemusím pripomínať, že je to absolútne nereálne pešo stihnúť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.