Ľudí vo vozovni neodstavuješ, oni vystúpia pred vozovňou. Vo vozovni sa zvyknú odstavovať len vozidlá. ? Ale teraz vážne - na Vinohradoch aj tak neotočíš autobus (náhradná doprava), takže aj tie sa musia otáčať vo vozovni. Otáčajúce sa električky nemajú vo vozovni čomu prekážať, nakoľko je cez deň väčšina vozidiel na trati.
Stále sa mi to potom zdá akési nedorobené, keď sa nedá ísť na všetky smery. Výluka na Račianskej (pri Figare alebo na Ursínyho) je kvôli nehodám tiež pomerne častým javom a odstaviť ľudí niekde vo vozovni, kde nič nie je? Okrem toho stále sa otáčajúce električky vo vozovni neprekážajú?
A načo by to bolo dobré, keď vozovňa slúži taktiež zároveň ako obratisko? Napr. v Karlovej Vsi by sa také niečo zišlo (využitie v prípade výluk/nehôd na otáčanie električiek z Dúbravky), ale na Vinohradoch to považujem za zbytočné.
Inak by ma zaujímalo, prečo sa stále nedá na obratisko ŽST Vinohrady odbočiť doprava električkou, ktorá ide z vozovne resp. ísť z obratiska do vozovne? ?
Asi ide o dočasný preklep alebo to robia kvôli tomu, že zastávka ŽST Vinohrady pre električky je v 1.pásme tak 51 keďže nemôže stáť na ŽST Vinohrady má ako náhradu za to Voz. Krasňany a je v prvom pásme. Však uvídme časom či sa to zmení alebo nie.
Ale ved to je aj teraz. Len vozovna je pre L51 (asi vynimocne) v prvom pasme.
To bolo o HRANICNEJ zastavke (Nobelova). V tom pripade by si museli uz na Nobelovej cviknut listok kedze by bola hranicna. Tak ako si musis cviknut na ZST, napriklad ked ides L75 hoc len do Krasnan a mas elektricneku len na P1 ?
Kecáme,kecáme - interval na L33 sa nepredlzil ani zdaleka to neviem kde si zobral . Ked bola este tbusova 133 tak s 33 mali interval 5 minut , teraz je to este lepsie 33ka 6 minut a medzi tym ide este kazdy 2x 133. V sedle doslo k zlepseniu z 10/20 na 10, PS sa nemenila , PV sa jedine zhorsil z 7-8 na 10 a vikend z 10/20 na 10.
Ja pravdou, ze isty cas vozia vzduch tbusy napriklad v sedle kazdy druhy spoj,ale to je vdaka meskajucej L32. V poobednej spicke detto kvoli meskajucim L32,133 ( nie vzdy ).
Preto som za, aby bola otocka pri LIDLi aby sa nehrnulo vsetko ludstvo na Molecke do kratkeho Tedomu ked potom ide dlhy tbus prazdny za nim.
na Devin z Mlynskych Niv L70 + prestup pod Novym mostom na L28,29. A do centra z Mlynskych Niv v podstate hocicim, ak si myslela historicke centrum tak naj tbusy 202,205,206,208 abus 50 na Safko . Urcite nie 21,88,210
Autobus c. 70 spred autobusovej stanice smer Novy most (vystupit treba na konecnej). Odtial je centrum mesta lahko dostupne a zaroven odtial odchadzaju aj linky 29 a 28 do Devina.
Zdravím všechny ? Chystám se do Bratislavy a chtěla bych se zeptat na radu ohledně dopravy. Neporadil by mně někdo jak se co nejrychleji dostat z autobusového nádraží Mlýnské Nivy do centra a na Děvín? Za všechny odpovědi moc děkuji
L51 aj druhy den po predlzeni beha veselo s cielom "Nobelova".
Obyvatelia Nobelovej nepotrebovali elektricenku do 2.pasma ak cestovali do centra a toto predlzenie je hlavne pre imobilnych obyvatelov a matky s kocikmi. Na Raciansku radialu sa odtial dostanes iba cez dve lavky ponad ZST.Predmestie alebo dookola po Nobelovej. Urcite toto nie je systemove riesenie. Druha vec mozno ,ze jednoducho to zabudli zaradit do 2.pasma.
V Brne maju rozdiely v pasmach na rovnakych zastavkach medzi autobusmi a elektrickami s dovodu podpory elektriciek na koridoroch.
Čo takto riešiť trasy liniek 65 a 67? 65 meškáva a 67 už nespája Hradskú a Astronomickú s AVIONom, Galvaniho a Voz. J.D. Inak mohlo sa v článku spomenúť, že okrem zlepšenia intervalov 32 a znovuzavedenia 133, sa peniaze na trolejbusovú trať vyhodili zbytočne lebo intervaly nosnej trolejbusovej linky 33 sa predĺžili a zas na druhej strane len zbytočne pridali spoje v sedle kedy vozia vzduch. ?
Tak sa asi DPB zlutoval a nechal to tak v pripade L51 ?
Neviem , hranicna zastavka je vzdy urcena asi napevno (pokial sa uplne nezrusi), takze Nobelova nou byt nemoze, je niekde na urovni TUMYSu v Dimitrovke, takze by to bolo este hlboko v prvom pasme a bolo by to dost nesurode ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo