Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #129094:
Takze by si listok musel cviknut (v pripade, ze by bola vozovna v P2) cestujuci z P1 na konencnej t.j. vo vozovni ? ..ak vychadzame z toho, ze hranica je medzi dvoma zastavkami? To by teda mohlo vysvetlovat, aby nebola zbytocna buzeracia to P1, ak by napr. kontroloval revizor tarifne vybavenie pri vystupovani z vozidla ?
Reakcia na: jandro #129099:
Ľudí vo vozovni neodstavuješ, oni vystúpia pred vozovňou. Vo vozovni sa zvyknú odstavovať len vozidlá. ? Ale teraz vážne - na Vinohradoch aj tak neotočíš autobus (náhradná doprava), takže aj tie sa musia otáčať vo vozovni. Otáčajúce sa električky nemajú vo vozovni čomu prekážať, nakoľko je cez deň väčšina vozidiel na trati.
Reakcia na: 21Tr #129095:
len aby neprišlo k "náhodnej" dodatočnej zmene a dajme tomu od 1.6./1.7. bude nový grafikon, kde bude Vozovňa už 2. pásmo a potom nabehnú revízori...
Reakcia na: Majo #129098:
Stále sa mi to potom zdá akési nedorobené, keď sa nedá ísť na všetky smery. Výluka na Račianskej (pri Figare alebo na Ursínyho) je kvôli nehodám tiež pomerne častým javom a odstaviť ľudí niekde vo vozovni, kde nič nie je? Okrem toho stále sa otáčajúce električky vo vozovni neprekážajú?
Reakcia na: jandro #129096:
A načo by to bolo dobré, keď vozovňa slúži taktiež zároveň ako obratisko? Napr. v Karlovej Vsi by sa také niečo zišlo (využitie v prípade výluk/nehôd na otáčanie električiek z Dúbravky), ale na Vinohradoch to považujem za zbytočné.
Reakcia na: jandro #129096:
a na co by to bolo dobre?
Inak by ma zaujímalo, prečo sa stále nedá na obratisko ŽST Vinohrady odbočiť doprava električkou, ktorá ide z vozovne resp. ísť z obratiska do vozovne? ?
Reakcia na: Mikimaus #129093:
Asi ide o dočasný preklep alebo to robia kvôli tomu, že zastávka ŽST Vinohrady pre električky je v 1.pásme tak 51 keďže nemôže stáť na ŽST Vinohrady má ako náhradu za to Voz. Krasňany a je v prvom pásme. Však uvídme časom či sa to zmení alebo nie.
Reakcia na: Mikimaus #129093:
mas to popletene. listok je potrebne oznacit si az na Hubeneho. Hranica pasma je medzi zastavkami, nie na zastavkach.
Reakcia na: 810zssk #129085:
Ale ved to je aj teraz. Len vozovna je pre L51 (asi vynimocne) v prvom pasme.
To bolo o HRANICNEJ zastavke (Nobelova). V tom pripade by si museli uz na Nobelovej cviknut listok kedze by bola hranicna. Tak ako si musis cviknut na ZST, napriklad ked ides L75 hoc len do Krasnan a mas elektricneku len na P1 ?
Reakcia na: 21Tr #129083:
Kecáme,kecáme - interval na L33 sa nepredlzil ani zdaleka to neviem kde si zobral . Ked bola este tbusova 133 tak s 33 mali interval 5 minut , teraz je to este lepsie 33ka 6 minut a medzi tym ide este kazdy 2x 133. V sedle doslo k zlepseniu z 10/20 na 10, PS sa nemenila , PV sa jedine zhorsil z 7-8 na 10 a vikend z 10/20 na 10.
Ja pravdou, ze isty cas vozia vzduch tbusy napriklad v sedle kazdy druhy spoj,ale to je vdaka meskajucej L32. V poobednej spicke detto kvoli meskajucim L32,133 ( nie vzdy ).
Preto som za, aby bola otocka pri LIDLi aby sa nehrnulo vsetko ludstvo na Molecke do kratkeho Tedomu ked potom ide dlhy tbus prazdny za nim.
Reakcia na: Iva1981 #129089:
na Devin z Mlynskych Niv L70 + prestup pod Novym mostom na L28,29. A do centra z Mlynskych Niv v podstate hocicim, ak si myslela historicke centrum tak naj tbusy 202,205,206,208 abus 50 na Safko . Urcite nie 21,88,210
Reakcia na: Iva1981 #129089:
Autobus c. 70 spred autobusovej stanice smer Novy most (vystupit treba na konecnej). Odtial je centrum mesta lahko dostupne a zaroven odtial odchadzaju aj linky 29 a 28 do Devina.
Zdravím všechny ? Chystám se do Bratislavy a chtěla bych se zeptat na radu ohledně dopravy. Neporadil by mně někdo jak se co nejrychleji dostat z autobusového nádraží Mlýnské Nivy do centra a na Děvín? ❓ Za všechny odpovědi moc děkuji
Reakcia na: jandro #129087:
naopak, radi takto chytaju 🙂 prikladom je Avion Shopping Park smer mesto.
Reakcia na: kecho #129078:
Detaily....dúfam, že revízori to neberú až tak vážne, ak sa niekto jednu zastávku preveze v inom pásme ako má kúpenú električenku, ak ju teda má.
Reakcia na: Pettrik #129075:
Okrem historickej 317 samozrejme. ? Čo sa Ti na tom nezdá?
Reakcia na: Mikimaus #129082:
Blbost. Ved Nobelova by bola P1 a vozovna P2. Tazke?
Reakcia na: kecho #129078:
L51 aj druhy den po predlzeni beha veselo s cielom "Nobelova".
Obyvatelia Nobelovej nepotrebovali elektricenku do 2.pasma ak cestovali do centra a toto predlzenie je hlavne pre imobilnych obyvatelov a matky s kocikmi. Na Raciansku radialu sa odtial dostanes iba cez dve lavky ponad ZST.Predmestie alebo dookola po Nobelovej. Urcite toto nie je systemove riesenie. Druha vec mozno ,ze jednoducho to zabudli zaradit do 2.pasma.

V Brne maju rozdiely v pasmach na rovnakych zastavkach medzi autobusmi a elektrickami s dovodu podpory elektriciek na koridoroch.
KV je jediná MČ, ktorá má problémy s MHD ako vidím ? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7024

Čo takto riešiť trasy liniek 65 a 67? 65 meškáva a 67 už nespája Hradskú a Astronomickú s AVIONom, Galvaniho a Voz. J.D. Inak mohlo sa v článku spomenúť, že okrem zlepšenia intervalov 32 a znovuzavedenia 133, sa peniaze na trolejbusovú trať vyhodili zbytočne lebo intervaly nosnej trolejbusovej linky 33 sa predĺžili a zas na druhej strane len zbytočne pridali spoje v sedle kedy vozia vzduch. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.