Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #129078:
L51 aj druhy den po predlzeni beha veselo s cielom "Nobelova".
Obyvatelia Nobelovej nepotrebovali elektricenku do 2.pasma ak cestovali do centra a toto predlzenie je hlavne pre imobilnych obyvatelov a matky s kocikmi. Na Raciansku radialu sa odtial dostanes iba cez dve lavky ponad ZST.Predmestie alebo dookola po Nobelovej. Urcite toto nie je systemove riesenie. Druha vec mozno ,ze jednoducho to zabudli zaradit do 2.pasma.

V Brne maju rozdiely v pasmach na rovnakych zastavkach medzi autobusmi a elektrickami s dovodu podpory elektriciek na koridoroch.
KV je jediná MČ, ktorá má problémy s MHD ako vidím ? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7024

Čo takto riešiť trasy liniek 65 a 67? 65 meškáva a 67 už nespája Hradskú a Astronomickú s AVIONom, Galvaniho a Voz. J.D. Inak mohlo sa v článku spomenúť, že okrem zlepšenia intervalov 32 a znovuzavedenia 133, sa peniaze na trolejbusovú trať vyhodili zbytočne lebo intervaly nosnej trolejbusovej linky 33 sa predĺžili a zas na druhej strane len zbytočne pridali spoje v sedle kedy vozia vzduch. ?
Reakcia na: kecho #129080:
Tak sa asi DPB zlutoval a nechal to tak v pripade L51 ?
Neviem , hranicna zastavka je vzdy urcena asi napevno (pokial sa uplne nezrusi), takze Nobelova nou byt nemoze, je niekde na urovni TUMYSu v Dimitrovke, takze by to bolo este hlboko v prvom pasme a bolo by to dost nesurode ?
Reakcia na: kacka #129077:
Kedysi sa 98 a 198 ešte točili cez Račiansku tak sa dalo prestupovať na Račianskej myslím. Teraz ale treba prebehnúť od zastávky Kukučínova (BUS) na Riazanskú (TRAM) alebo z OD Slimák (BUS) na Pioniersku (TRAM). Lepšie je podľa mňa prebiehať medzi Riazanskou a Kukučínovou. ?
Reakcia na: Mikimaus #129079:
viem, že ak ideš z 1. do 2. pásma, tak stačí cviknúť na prvej zastávke 2. pásma, lenže ak ideš z poslednej zastávky 2. pásma do 1., tak si cviknúť musíš. sa mi preto zdá divné, že neposunuli to 1. pásmo celé o jednu zastávku ďalej, nikomu by sa nič nestalo... lebo inak je divné, ak v jednom spoji z tej istej zastávky musíš cvikať a v druhom nie... Nemala by byť potom z juhu hraničná "Nobelova"?
Reakcia na: kecho #129078:
Ono tusim ak nestoji spoj na hranicnej zastavke, co je v tomto pripade ZST Vinohrady, tak mozes ist do najblizsej zastavky druheho/prveho pasma s elektricenkou platnou pre druhe/prve pasmo. Asi naschval to preto neprepisovali v grafikone. Elina holt stoji na ZST, tak tam by si si musel cviknut.
vie mi pls. niekto vysvetliť, aký je rizdiel medzi zastávkami "Vozovňa Krasňany" na L51
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=51&x=476199
a elinách (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=3&x=476197)
keď v jednom prípade to je 1. pásmo a v druhom 2.? čiže ak idem busom a mám PCL na 1. pásmo, netreba cviknúť lístok ? a ak elinou, tak treba?
21tr-odkedy sa krízuju trasy 98 a 3 a 5 (aspoň podľa starého)???
Reakcia na: Majo #129072:
Sorry, takže súdiac podla tvojho príspevku, by tu už žiadna stará kachna nemala ostať.... Si si istý svojím tvrdením? ❓
A co se děje s vyřazenejma tramvajkama. Jedou na šrotaci, nebo se některé prodávají do KLDR. Tam skupují hodně vyřazené vozy, tak se ptám.
Reakcia na: MiroBA #129055:
Něco podobného měla Praha. Když se rekonstruovala část tratě do Modřan. Tak byla výluková linka, která si křížila cestu de facto. De iure to byly 2 linky. 3ka dojela na Výtoň a dále pokračovala jako linka 16 a v opačném směru naopak. Prostě se na té zastávce změnila v buse linka a jelo se plynule dál.
Tu 16ku mohli udělat stejným způsobem tedy ne linka 16, ale normálně linka 11 a 14 a někde v centru by změnila číslo a pokračovala jako jiná linka. Komisárky-Poštová jako jedna linka a Poštová-Ružinov jako druhá linka. Nebo někde jinde to už by bylo jedno. Tím by linka zůstala, ale de iure by se nekřížila a lidi by se nemohli splést, kam to vlastně jede.
Reakcia na: richardhudec #129070:
3 - 4 autobusy, ktoré by sa tam celý deň točili.
Reakcia na: MiroBA #129055:
Bože môj, daj už prosím Ťa tomu linkovému vedeniu raz a navždy pokoj. Nemôže to tak byť ako navrhuješ, lebo potom by si mal prepojenie Obchodnej a západnej časti Bratislavy len od 6. rána (cez víkend ešte neskôr) do 20. večer. Nehovoriac o tom, že 9-na by mala cez Obchodnú zbytočne dlhú trasu, takže by ňou napr. z Trnavského mýta do K. Vsi nikto necestoval, zatiaľ čo takto sa dá využiť aj na toto spojenie. To, že sa Ty pletieš už nie je problém DPB. A s tými vodičmi to nie je argument, oni si trasu mýliť nebudú, majú ju na palubnom počítači.

Re #129057 810zssk: Iveco? Tam by sa na 100% uživil aj kĺbak.

Re #129060 MiroBA: Načo by nám boli a na akých papieroch by jazdili? Ak si nezaregistroval, už sa vyraďovali aj T3SU a T3M, ktoré sú rovnako staré ako K2YU. A okrem toho, z jednej K2YU sa bude robiť K2G alebo K2S bez novej skrine (ešte nie je rozhodnuté, či jedno alebo druhé).
Reakcia na: Majo #129054:
3-4 busy na linku, na hodinu, alebo na den???:D:D:D
Reakcia na: richardhudec #129051:
Bude chodiť - na River Parku postavia heliport a vznikne nová letecká linka na trase River Park - NBS s možnosťou pre adrenalínové typy zoskočiť si s padákom nad Kapucínskou ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #129064:
To bude trosku prepych pe vodica ? - -tolko prestavok . Ja davam tej linke este zivotnost cca do konca roka max.
Reakcia na: MiroBA #129066:
No aj ja. Aspoň keď som šiel po vlastných som mohol na 95 bežať, ale keď som si dal okruh s elinou a videl som ako 95 pristavuje k nástupišťu, tak som sa mohol akurát 3x zhlboka nadýchnuť... Preto delenie linky 12 na dve (12 a 14) nemalo moc zmysel, možno akurát ten, že sa to spojenie stalo menej zraniteľné.
Reakcia na: TeBeCe #129025:

To je pravda. Ja to možem potvrdiť osobne z Jesenského som bol na Šafku skorej než električka dokola. Ale v zime som sa radšej zviezol aj ked za dlhšie rovnako ak bol práve lejak alebo vzime ked fúkal ladový vietor. Vtedy aj ísť dokola lepšie bodne.
Reakcia na: Majo #129052:
historickí autobus bude premavať V čase od 14.30 h do 19.00 h bude do Vodárenského múzea v hodinových intervaloch premávať historický autobus z improvizovanej zastávky pri SNM - Prírodovednom múzeu na Fajnorvom nábr. a že vraj podla http://www.muzeum.sk/nocmuzeiagalerii/nmg2009/ba.php
Dopravný podnik Bratislava pripravil pre návštevníkov bratislavskej Noci muzeí a galérií prekvapenie - vo forme MHD zadarmo. Každý návštevník, ktorý bude mať platnú vstupenku na podujatie, má počas jeho trvania v Bratislave dopravu zadarmo. ? ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.