Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
riko: ja este vrtnem do toho mosta... vravis, ze ak by sa vylucila IAD zo stareho mosta, museli by ostatne zvladnut o 25% viac... s tym suhlasim a verim, ze by to mohol byt potencialny problem... ale az taku tragediu v tom nevidim... tak by boli troska zapchy, ale ak by sa nejako rozumne vyriesila krizovatka za mostom kosicka, tak by sa to podla mna celkom zvladalo...

co sa tyka, centralnych krizovatiek, tie by sa predsa ODLAHCILI, nie? ked nebudu auta jazdit po starom moste (fsaq z neho sa do centralneho centra aj tak nedostanu, jedine tou odbockou z dostojevskeho a ja osobne tam mavam hystericke zachvaty...), tak vodici, co budu chciet ist k ASMN, na trnavske a mileticku, prip. do centra, a opacnym smerom do pertrzky, pojdu cez most kosicka, a vodici, co budu chciet ist do petrzalky od karlovky, stanice a od mytnej pojdy na novy most (opacny smer sa dnes zo stareho mosta neda)...

takze si osobne myslim, ze vylucenim IAD zo stareho mosta by sa doprava v centre odlahcila, nie zahustila a z dostojevskeho radu by sa vsetci petrzalcania presunuli na zrekonstruovanu kosicku a landererovu, ktore by to mali zvladat lepsie prave preto, ze most kosicka by mal byt kapacitnejsi...

ehm... pochopili ste ma? lebo som sa tak zamotal, ze sa teraz uz nechapem ani sam 😃
Jojko: ...alebo to bola jej posledna jazda. Mohla to byt 7057 - uz je rozobrata vo vozovni. No jo... vozy mame v hroznom stave. Ja som dnes mal RELATIVNE novy voz (iba 10 rocny) a trvalo mi asi hodinu kym som sa zmieril s osudom... Ja tu udrzbu nepochopim. Nepochopim, PRECO zamestnavaju takych mechanikov ? Neviem... fakt.

J: moj mail mas hore pod mojim menom. 😉
martiner, hroch: ;))))))))))))))) 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉 Suhajkovia... 😉
Ja nemam nic proti slovu "suhajko", tak ale ked ma niekto posmesne tak nazve, tak to sa uz naserem. 😉 😉 Sak ste boli svedkami... 😉

J: dnes som mal 9/10. Skoda, ze si sa nespytal skor. Najblizsie jazdim asi v stvrtok - uvidime. NECHAJ MI NA SEBA MAIL !
KLF:Tak ty si vodic?Super.Ja cestujem linkou 5 a som spokojny.Len minule sa v Krasnanoch pokazila,ale ani sa necudujem.To bola taka stara raroha.Ja som to vedel hned od zaciatku,ze sa nieco stane.Ta uz asi velmi dlho nejazdila.
KLF: no mám na teba jednu prosbu.Teda najprv sa ťa chcem spýtať či vieš pár dní (také dva) na akej linke budeš jazdiť. Lebo idem robiť jeden projekt a potreboval by som aj názor vodiča. Jedná sa o linku č. 5. Takže šlo by to, že na akom poradí budeš a o koľkej.
Riko:Jasne že ze za deň to som sa pomylil.Ale prístavný má tiež len dva pruhy a kapacitu 80000
martiner: nuz, za toho suhajka by ma uz preplesk kovovou tycou asi neminul, xixi 🙂
najhorsie by bolo Ahoj suhajko, ja som hroch :))
lepsie ako ked volal kamos jednej holke: Dobry den, tu je kanec... 😎
To by už bolo OZAJ od veci 🙂
vladimir: a "ahoj, ja som hroch" je este normal 🙂 to by ma veci neznaly iba asi zbil nejakym tvrdym predmetom a vysadil... horsie je: "ahoj, ja som hroch a mam to lego" 😃
vladimir: co si sisi? 😃 ja mam zmysel pre humor... a okrem toho ani neviem, ako klf vyzera a kedy 10. poradie vlastne startuje... takze by to urcite skoncilo desnym trapasom 🙂
hroch: Nemôžem si odpustiť poznámku, že by bolo asi fakt blbé osloviť neznámeho vodiča električky so slovami: "Ahoj, ja som hroch." 🙂 🙂 🙂
(Dúfam, že si sa neurazil).
klf: uz som si nasiel mejl 🙂 uz som chcel povedat, ze mna spoznate podla toho, ze budem mat stres 😃 skusme radsej ten piatok, lebo by som ta v sluzbe asi nenasiel, az taky znalec elektrickistickych pomerov nie som a oslovit neznameho vodica by mi bolo blbeeeee 😃
klf: este raz sa pytam: viem kedy a viem kde, ale ako vas vlastne v tej krcme spoznam? predpokladam, ze nebudes mat uniformu vodica 🙂

potrebujem to vediet do 1630 najneskor, lebo vtedy odchadzam z roboty a na inet uz nemam kde ist!
All: uvidime ktora varianta reko SM sa schvali, ale vravim - STUDIE 😉 som videl a boli seriozne. Bolo ich myslim 5. Z toho dve ratali s elektrickami, ale sak to som uz popisal nizsie.
Riko: samozrejme spravny argument... mohli by sme zacat rozoberat co by bolo treba zmenit na nich atd atd.. az by sme sa od Stareho mosta dostali na mimourovnovu krizovatku pri Zvaracskom ustave 🙂.

Je dufam jasne, ze bez celkovej koncepcie (ktora v BA chyba) nic neporiesime. Tym nechcem naznacit, ze by som od toho daval ruky prec (vsak naco - slovensky pristup).. prave naopak!
#12875 martiner
ok, ale je rozdiel ked musíš odpratať za hodinu 1700 alebo 2100 aut nie? Čiže o 25% za hodinu viac. Teraz križovatky ten nápor znesú, ale znesú aj o 25% väčší?
J #12868
80 000 za hodinu asi nie, za den možno, ale ked píseš o Košickej tak bol vraj plánovaný na 36 000/den
Lebo 80 000 / 60 min = 1 333 aut za min 🙂
si #12866
viež SI keby, keby, keby všetci rozmýšlali hned by sa tu krajšie žilo. Neber to v zlom, ale ešte raz, most Košická bude taký aký bude (mňa to tiež serie, ale už si nepomôžem) takže sa teraz venujme budúcnosti, teda rekonštrukcii Starého mosta.
A promenáda po Starom moste, tomu tiež nerozumiem, kam budú chodiť ľudia, to akože zo Šafka pešo do sadu J.Krála alebo až na nákupy do TPD? 🙂 ale na to stačí 5m široká lávka pre peších nad Dunajom a nie plnohodnotný most.
riko: problemom nie je, aby po moste preslo 20 alebo 40,000 aut denne. Problemom je ako ich potom ucinne v meste odpratat, nech sa nezapchavaju.
Zo stareho mosta je to omnoho vacsi problem ako z noveho.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.