Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 21Tr #128326:
tak podla toho ako citam, 65 nepojde ako troleje a 75,ale potiahne na krizovaku pri slovnafte a potom po kazanskej az na cilizsku..
Reakcia na: Majo #128331:
Potom, keď ti (snáď) odpíšu, mohol by si mi to pls preposlať alebo to tu v plnom znení zverejniť? ?
Reakcia na: S499.1023 #128268:
No dobře, ale taková křižovatka by neměla správně vůbec existovat. Proč se to nevyřeší semafory? Ty by zaručily, že by se jet mohlo. Na co bychom je jinak měli? Buď zrušit a nebo instalovat semafory a závory.
Reakcia na: 21Tr #128319:
Veď to je práve ten problém.
Reakcia na: Ike #128334:
No, to by zase nebolo také zlé. ?
Reakcia na: Ike #128327:
Ona by podľa mňa stačila aj obyčajná zmena prednosti v jazde s tým, že autá ktoré idú od Letiska doľava by boli na hlavnej. Tým pádom by pre ne odpadlo dávanie prednosti v jazde. ?
myslim ze z tych 3 rubrik (dromedar, drby a mapa) by mala ostat len ta mapa, lebo z imhd bude zachvilu nieco ako plus 1 den.... ☠ ? ?
co bude s 7086 po odstaveni?
Reakcia na: merice #128335:
ale pozerám UP BA, že zrejme to tak v minulosti plánovali, avšak súčasný plán je troška iný, ale prepojenie bude o kúsok južnejšie

http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11017236
Reakcia na: Ike #128333:
Presne tak, denne tade chodím a "snívam" o tomto prepojení. A aj sa čudujem, že to nespravia, však zasa také náročné na peniaze a techniku to tiež nemôže byť. Vytvorili by sa nové možnosti pre mhd a aj to priecestie by sa rapídne odľahčilo.
Reakcia na: MatejBA #128332:
ja čakám, že pri každom update bude posledná fotka "dievča dňa" ?
Reakcia na: merice #128330:
to prepojenie by tam zrejme malo byť, pretože, keď ideš z Petržalky do Avionu na križovatke Trnávka, tak pod diaľnicou si v pripajácom pruhu, pričom priebežný začína v poli 🙂 v opačnom smere zase je vodorovné značenie robené tak, že máš dva pruhy na diaľnicu (ktoré sa hore spájajú) a hoci je priestor na to, aby sa dalo pokračovať popod diaľnicu, sú tam priečne pásy, pretože zase to končí v poli 🙂 Dokonca aj samotná Hradská ulica má také zakrivenie, akoby sa tam rátalo s premostením 🙂

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=48.160647,17.184044&spn=0.005217,0.009474&t=k&z=17
Reakcia na: Ike #128329:
O chvilu tu uvidime "Celebrity.sk" a napdis "Zahradnik spal so Sindlerovou" ?
Reakcia na: 21Tr #128326:
To som ja navrhol, takže mi nemusíš vysvetľovať, čo tým vznikne. Už som návrh poslal aj na DPB (Oddelenie informatiky a koordinácie dopravy), som zvedavý, či sa tým budú aspoň zaoberať.
Reakcia na: Ike #128327:
ja s tebou súhlasím, ale ono by to chcelo aj prepojenie Hradskej s Galvaniho niekde okolo bývalého Darexu, a keby malo byť priecestie na Ivanskej aj so svetelnou signalizáciou, bolo by treba Trnavskú cestu rozšíriť, aby sa vytvoril odbočovací pruh v smere k Avionu. Počul som, že sa o tom má zrazu rokovať v Mestskom zastup., ale tak trochu pochybujem že ešte v tomto volebnom období sa to stihne. Jedine na čo sa možno zmôžu je zákaz odbočenia z Vrakunskej cez priecestie do Avionu a z Ivanskej doľava na Vrakunsku.
Reakcia na: Ámos #128328:
na jednom fóre som čítal, že zoznam je ako vírus ? myslím, že to bolo výstižné 🙂
hm topky.sk na iMHD ? ? ? Kam to pojde dalej?
Reakcia na: 21Tr #128314:
Zjavne nemáš vodičský preukaz a zjavne dané miesto nepoznáš.

1) Ono občas sa stane (nemá sa to stávať, ale niekedy to ovplyvniť nevieš), že cesta je tak upchatá, že aj keď vojdeš na križovatku na zelenú, ostaneš v nej visieť. Je to proti vyhláške, pretože, do križovatky smieš vojsť len vtedy, ak máš možnosť ju opustiť. V bratislavských podmienkach je to však komplikované - obzvláš v dotknutom úseku, kde máš de facto dve križovatky zasebou (jednu železničnú a jednu cestnú), kde dlhšie vozidlo, nemôže opustiť prvú pre svoju dĺžku pri dávaní prednosti na druhej.

2) Ako som spomínad, dané miesto... šiel som tam - dokonca po hlavnej. Autá predomnou stáli na priecestí - povedal som si "ja nie, počkám kým sa výprázdní a bude za priecestím volno" a vieš, čo sa stalo? využili to autá z bočnej uličky a priecestie sa znova zapratalo... takýmto spôsobom by som tam stál dodnes, preto som bol nútený ísť aspoň kapotou na prvú koľaj, tak aby som videl na signalizáciu, ale aby som znemožnil bočným autám vojsť na priecestie (aj tak som ich pustil viac, ako pri zipsovaní) a potom, keď sa za priecestím uvoľnilo, tak som šiel.

Tá križovatka (resp. systém dvoch križovatiek) je celý zlý a závory by nepomohli. Pomohlo by
A) keby bolo priecestie mimoúrovňové
😎 keby tam bola svetelná signalizácia zosúladená s priecestím
Reakcia na: Majo #128320:
Tak ale načo ťahajú L65 až na Dolné hony a kopírák od Cint. Ružinova po Dolné hony v súbehu s 201,202 a 75?! Dúfam, že DPB čoskoro napadne odkloniť 65 zo zast. Komárovská cez Stavbársku, Estónsku a Šíravskú na Ráztočnú ako tu dakto rozumne navrhol. Vzniklo by tak spojenie Hradskej ulice s Vrakunskou a Cint. Ružinov k trolejbusom a L75.
Reakcia na: Majo #128324:
D-čko mám to je v pohode
a dakujem za info, ostatne už zavolam
na DPB

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.