To som ja navrhol, takže mi nemusíš vysvetľovať, čo tým vznikne. Už som návrh poslal aj na DPB (Oddelenie informatiky a koordinácie dopravy), som zvedavý, či sa tým budú aspoň zaoberať.
ja s tebou súhlasím, ale ono by to chcelo aj prepojenie Hradskej s Galvaniho niekde okolo bývalého Darexu, a keby malo byť priecestie na Ivanskej aj so svetelnou signalizáciou, bolo by treba Trnavskú cestu rozšíriť, aby sa vytvoril odbočovací pruh v smere k Avionu. Počul som, že sa o tom má zrazu rokovať v Mestskom zastup., ale tak trochu pochybujem že ešte v tomto volebnom období sa to stihne. Jedine na čo sa možno zmôžu je zákaz odbočenia z Vrakunskej cez priecestie do Avionu a z Ivanskej doľava na Vrakunsku.
Zjavne nemáš vodičský preukaz a zjavne dané miesto nepoznáš.
1) Ono občas sa stane (nemá sa to stávať, ale niekedy to ovplyvniť nevieš), že cesta je tak upchatá, že aj keď vojdeš na križovatku na zelenú, ostaneš v nej visieť. Je to proti vyhláške, pretože, do križovatky smieš vojsť len vtedy, ak máš možnosť ju opustiť. V bratislavských podmienkach je to však komplikované - obzvláš v dotknutom úseku, kde máš de facto dve križovatky zasebou (jednu železničnú a jednu cestnú), kde dlhšie vozidlo, nemôže opustiť prvú pre svoju dĺžku pri dávaní prednosti na druhej.
2) Ako som spomínad, dané miesto... šiel som tam - dokonca po hlavnej. Autá predomnou stáli na priecestí - povedal som si "ja nie, počkám kým sa výprázdní a bude za priecestím volno" a vieš, čo sa stalo? využili to autá z bočnej uličky a priecestie sa znova zapratalo... takýmto spôsobom by som tam stál dodnes, preto som bol nútený ísť aspoň kapotou na prvú koľaj, tak aby som videl na signalizáciu, ale aby som znemožnil bočným autám vojsť na priecestie (aj tak som ich pustil viac, ako pri zipsovaní) a potom, keď sa za priecestím uvoľnilo, tak som šiel.
Tá križovatka (resp. systém dvoch križovatiek) je celý zlý a závory by nepomohli. Pomohlo by
A) keby bolo priecestie mimoúrovňové keby tam bola svetelná signalizácia zosúladená s priecestím
Tak ale načo ťahajú L65 až na Dolné hony a kopírák od Cint. Ružinova po Dolné hony v súbehu s 201,202 a 75?! Dúfam, že DPB čoskoro napadne odkloniť 65 zo zast. Komárovská cez Stavbársku, Estónsku a Šíravskú na Ráztočnú ako tu dakto rozumne navrhol. Vzniklo by tak spojenie Hradskej ulice s Vrakunskou a Cint. Ružinov k trolejbusom a L75.
Vodičov trolejbusov príjimajú určite aj na TPP, tých stále nie je dosť. Ale ak máš náhodou D-čko, určite Ťa bez všetkého príjmu aj na autobus. Brigádnici tu sú a myslím, že každý má dohodnutý iný počet hodín.
V sedle sa nič nemení a v špičke sa zhoršuje o 5 minút, čo pre danú oblasť až taká katastrofa nie je. Ale ani ten Tvoj návrh trasy nie je dobrý - sú tam veľmi dlhé súbehy s inými linkami (78 Šípová - Maximilána Hella, 96 Maximilána Hella - Bojnická, 204+205 na Trnávke) a navyše je to dosť veľká obchádzka.
A načo keď tam jazdí 63 a 96 po Galvaniho? Kľunde by sa dala trasa 67 spraviť tak, aby sa dalo prestupovať na 63 a 67. Okrem toho podľa teba je 20minút v špičke a 30 po ostatný čas na 65 pre danú oblasť výhra?
Netvrdím, že závory sú príčinou nehôd, v tomto prípade by ale ani trochu nepomohli. Signalizácia sa spúšťa v dostatočnom predstihu aj bez závor, takže aj teraz je to to isté ako vojsť do križovatky na červenú a tým pádom je splnená aj tá Tvoja "povinnosť" železníc. A nemyslím si, že niekto by bol až taký krotón, že by sa nacpal do priecestie, keď začnú blikať výstražné svetlá a je evidentné, že tak skoro z neho nevýjde. A ak áno, tak na takého ani závory nepomôžu... Takže kto by tu mal rozmýšľať, DunčoTr?
Pokiaľ viem tak v dostatočnom predstihu sa spúšťa signalizácia ešte než sa závory spustia a ak niekto nerešpektuje svetelnú signalizáciu je to to isté ako keď niekto vbehne do križovatky na červenú. Povinnosť, železníc je splnená tým, že je tam signalizácia a keby sa tam dakto nacpal aj napriek závorám tak jeho smola! A navyše uvažuj teraz trochu ty. Keď tam niesú závory ale pred dotyčným stoja autá čo mu blokujú odjazd z priecestia, tak je to úplne ale úplne jedno či tam sú alebo nie, ale aspoň sa za neho nestihne ďalší idiot nacpať keď sa závory spustia. Čiže závory niesú vôbec dôvod nehôd, ako to tu niektorí "znalci" prezentujú. Dôvodom je arogancia a sprostosť šoférov. A pokiaľ viem závory majú nehodám predchádzať.
Myslím, že až na Teba všetci pochopili, že závory by na danom mieste nič nevyriešili. Väčšina z nehôd, ktoré tam doteraz boli, by sa stala aj keby tam tie závory boli. Jediný rozumný spôsob, ako sa dá to priecestie vyriešiť, je mimoúrovňovo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo