ani jedna z tebou navrhovanych variant nie je zrovna najlepsia.... pri b) mas problem ze si eliminoval weekendove spojenie stareho sidliska s ruzinovom (obe linky na astronomicku - 87 aj 67 trasujes po hradskej)
a smotne predlzenie 65ky ci uz v tom co sa pripravuje alebo aj tom co navrhujes mi nedava velmi velky zmysel a neviem ci bude neak relevantne vytazene... (ale mozem sa aj mylit); moznost a) sa mi ale pozdava ako mensie zlo...
likvidacia 178cky je sice skoda ale dala sa aj ocakavat vzhladom na vyvoj zataze (aspon co v rannych spickach mam moznost vidiet)
Re #128286 MiroBA: nemam nic proti volvu, ale ten jeden kus co som mal moznost na vlastnej kozi vyskusat na mna prilis velky dojem neurobil (a to je dost zle kedze by to tu malo byt na prezentaciu), lutujem vodica co ho v ten den mal... ta sluzba je delenka, a popoludni som ho videl opat - na zastavke s ludmi, akurat restartoval voz... pri zimnom stadione ho uz medzitym obehla nasledujuca 78ma (ja som ho videl z trolejbusu), to naozaj radsej plynovu vrakosu, s tou je sice riziko ze sa po ceste poserie, ale to je len riziko (a este som to v reali nezazil), kdezto to volvo bola istota ze nacas do ciela nedorazim (a mozno budem aj skor ak si pockam na dalsi spoj)...
Re #128299 Peon: to ani nestras... to uz budu bezdaci smradit okrem 87ciek aj 67ky ????
Ja by som skôr navrhol v každom prípade individuálny prístup podľa zdravého rozumu.
Keď chceš podrobnejšie tak:
tam, kde je frekventovaná premávka vlakov aj dopravy križujúcej priecestie, poprípade, kde je priecestie ľahko priehľadnuteľné umiestniť aj závory. Rýchlosť vlakov by som tiež bral do úvahy.
Krásny prípad individuálneho prístupu je práve toto dotknuté priecestie. Totiž "teoretici", čo tu nikdy neboli, by sem hneď dali závory...
síce som tadiaľ šiel v živote dvakrát a asi 10x okolo priecestia (mimochodom, ta križovatka je nafigu aj odhliadnuc od priecestia), tak ti poviem jedno...
ak by si tam dal závory, tak
a) by si skrachoval na kúpe závor, pretože Ti garantujem, že každý deň (a to nepreháňam) by tam niekto ostal visieť medzi závorami a riešenie by bolo ich proste prepáliť
b) by sa tam stávali nehody a tragické oveľa častejšie...
Dnes som si (ne)chtiac počul rozhorčenie jedného pána, ktorého pletie, že 96-ka bola presmerovaná k Avionu, zatiaľ čo k ŽST Nové Mesto kam on chodí ide 196-ka. Podľa neho to malo byť naopak, lebo takto ho to mýli. ?
Hmm, v novom CP 67-ky je písaná aj zastávka "Váhostav" (pri Darexe). Tam doteraz stála iba 87-ka (67 a 78 tam nestáli). Nikdy som nepochopil prečo. Veď je to zastávka na znamenie a 67, 78 ani 87 nie sú expresné linky.
Pozerám na tú 65, že pôjde cez zastávky "Podzáhradná" a "Slovnaftská", čo podľa mňa nie je zlý nápad, pretože takto vznikne možnosť prestupu z / na linky 70 a 87. ?
to odbočovanie pre iad smer Ivanska-daľava a opačne /ako L67 donedávna/ je úplne v súčasnosti reálne. Používam toto priecestie denne do/z práce. Len by ma zaujímalo, či sa toto odbočovanie zruší a ostane len smer: Ivanska-Trnavská a opačne, resp. Trnavská-Vrakunská a opačne. Momentálne sú všetky smery na tejto križovatke bez obmedzenia. Len L 67 bola presmerovaná!
Neviem,ze ci maju tolko dielov, aby opravili aj 6517.To by musela byt vo velmi dobrom stave co asi nie je a 6505 je 3. prototyp karoserie, takze je o mnoho vzacnejsia.
Ja sa chcem len spýtať, že dpb píše že: "z dôvodu uzatvorenia železničného priecestia na Ivanskej ceste v smere z Vrakunskej cesty na Ivanskú cestu a späť z Ivanskej cesty na Vrakunskú cestu", to oni tým myslia, že len mhd tade už nebude jazdiť, alebo bude toto odbočovanie zakázané aj pre iad...? Diky
Re #128283 AAA: Prehliadol som v Tvojom návrhu predĺženie trasy k Avionu, mea culpa... Stále však platí, že v jednom smere to musí ísť závlekom cez Nové Mesto a je to aj dosť krkolomná trasa. Za najväčšie mínus ale považujem, že by Tvojim návrhom zanikla možnosť prestupu na Juráku na linky 2, 4, 57, 65. Chcem vidieť niekoho, ako sa trepe po Bojnickej 10 minút pešo...
Tú 65-ku po Hradskej až na Ráztočnú sa mi páči ešte viac, ako ten môj návrh. ? Aj ten tvoj návrh 67-ky cez Železničnú ul. považujem za skvelý. Skúsiš to navrhnúť DPB? Tie nové prestupy "na hrane" by pre cestujúcich boli prínosom.
Re #128283 AAA: Na Rádiovú z Rožňavskej a naopak sa samozrejme odbočiť dá (premáva tak 58-ka). ? Lenže problémom je nemožnosť odbočenia z Rožnavskej na Trnavskú, a teda nutná obchádzka (závlek) cez ŽST Nové Mesto čo dnes robí 67-ka je "o ničom".
Re #128285 Majo: Veď píše, že by tá 67-ka končila pri Avione, tým pádom by ale neobslúžila Jurajov dvor. Ak by v tom prípade 65-ka bola v pôvodnej trase (čo by asi bola), tak to by sa došlo o prestup zo 65 na 67 a naopak. Takže aj preto si myslím, že ten jeho návrh nie je dobrý.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Keď chceš podrobnejšie tak:
tam, kde je frekventovaná premávka vlakov aj dopravy križujúcej priecestie, poprípade, kde je priecestie ľahko priehľadnuteľné umiestniť aj závory. Rýchlosť vlakov by som tiež bral do úvahy.
Krásny prípad individuálneho prístupu je práve toto dotknuté priecestie. Totiž "teoretici", čo tu nikdy neboli, by sem hneď dali závory...
síce som tadiaľ šiel v živote dvakrát a asi 10x okolo priecestia (mimochodom, ta križovatka je nafigu aj odhliadnuc od priecestia), tak ti poviem jedno...
ak by si tam dal závory, tak
a) by si skrachoval na kúpe závor, pretože Ti garantujem, že každý deň (a to nepreháňam) by tam niekto ostal visieť medzi závorami a riešenie by bolo ich proste prepáliť
b) by sa tam stávali nehody a tragické oveľa častejšie...