V sedle sa nič nemení a v špičke sa zhoršuje o 5 minút, čo pre danú oblasť až taká katastrofa nie je. Ale ani ten Tvoj návrh trasy nie je dobrý - sú tam veľmi dlhé súbehy s inými linkami (78 Šípová - Maximilána Hella, 96 Maximilána Hella - Bojnická, 204+205 na Trnávke) a navyše je to dosť veľká obchádzka.
A načo keď tam jazdí 63 a 96 po Galvaniho? Kľunde by sa dala trasa 67 spraviť tak, aby sa dalo prestupovať na 63 a 67. Okrem toho podľa teba je 20minút v špičke a 30 po ostatný čas na 65 pre danú oblasť výhra?
Netvrdím, že závory sú príčinou nehôd, v tomto prípade by ale ani trochu nepomohli. Signalizácia sa spúšťa v dostatočnom predstihu aj bez závor, takže aj teraz je to to isté ako vojsť do križovatky na červenú a tým pádom je splnená aj tá Tvoja "povinnosť" železníc. A nemyslím si, že niekto by bol až taký krotón, že by sa nacpal do priecestie, keď začnú blikať výstražné svetlá a je evidentné, že tak skoro z neho nevýjde. A ak áno, tak na takého ani závory nepomôžu... Takže kto by tu mal rozmýšľať, DunčoTr?
Pokiaľ viem tak v dostatočnom predstihu sa spúšťa signalizácia ešte než sa závory spustia a ak niekto nerešpektuje svetelnú signalizáciu je to to isté ako keď niekto vbehne do križovatky na červenú. Povinnosť, železníc je splnená tým, že je tam signalizácia a keby sa tam dakto nacpal aj napriek závorám tak jeho smola! A navyše uvažuj teraz trochu ty. Keď tam niesú závory ale pred dotyčným stoja autá čo mu blokujú odjazd z priecestia, tak je to úplne ale úplne jedno či tam sú alebo nie, ale aspoň sa za neho nestihne ďalší idiot nacpať keď sa závory spustia. Čiže závory niesú vôbec dôvod nehôd, ako to tu niektorí "znalci" prezentujú. Dôvodom je arogancia a sprostosť šoférov. A pokiaľ viem závory majú nehodám predchádzať.
Myslím, že až na Teba všetci pochopili, že závory by na danom mieste nič nevyriešili. Väčšina z nehôd, ktoré tam doteraz boli, by sa stala aj keby tam tie závory boli. Jediný rozumný spôsob, ako sa dá to priecestie vyriešiť, je mimoúrovňovo.
ani jedna z tebou navrhovanych variant nie je zrovna najlepsia.... pri b) mas problem ze si eliminoval weekendove spojenie stareho sidliska s ruzinovom (obe linky na astronomicku - 87 aj 67 trasujes po hradskej)
a smotne predlzenie 65ky ci uz v tom co sa pripravuje alebo aj tom co navrhujes mi nedava velmi velky zmysel a neviem ci bude neak relevantne vytazene... (ale mozem sa aj mylit); moznost a) sa mi ale pozdava ako mensie zlo...
likvidacia 178cky je sice skoda ale dala sa aj ocakavat vzhladom na vyvoj zataze (aspon co v rannych spickach mam moznost vidiet)
Re #128286 MiroBA: nemam nic proti volvu, ale ten jeden kus co som mal moznost na vlastnej kozi vyskusat na mna prilis velky dojem neurobil (a to je dost zle kedze by to tu malo byt na prezentaciu), lutujem vodica co ho v ten den mal... ta sluzba je delenka, a popoludni som ho videl opat - na zastavke s ludmi, akurat restartoval voz... pri zimnom stadione ho uz medzitym obehla nasledujuca 78ma (ja som ho videl z trolejbusu), to naozaj radsej plynovu vrakosu, s tou je sice riziko ze sa po ceste poserie, ale to je len riziko (a este som to v reali nezazil), kdezto to volvo bola istota ze nacas do ciela nedorazim (a mozno budem aj skor ak si pockam na dalsi spoj)...
Re #128299 Peon: to ani nestras... to uz budu bezdaci smradit okrem 87ciek aj 67ky ????
Ja by som skôr navrhol v každom prípade individuálny prístup podľa zdravého rozumu.
Keď chceš podrobnejšie tak:
tam, kde je frekventovaná premávka vlakov aj dopravy križujúcej priecestie, poprípade, kde je priecestie ľahko priehľadnuteľné umiestniť aj závory. Rýchlosť vlakov by som tiež bral do úvahy.
Krásny prípad individuálneho prístupu je práve toto dotknuté priecestie. Totiž "teoretici", čo tu nikdy neboli, by sem hneď dali závory...
síce som tadiaľ šiel v živote dvakrát a asi 10x okolo priecestia (mimochodom, ta križovatka je nafigu aj odhliadnuc od priecestia), tak ti poviem jedno...
ak by si tam dal závory, tak
a) by si skrachoval na kúpe závor, pretože Ti garantujem, že každý deň (a to nepreháňam) by tam niekto ostal visieť medzi závorami a riešenie by bolo ich proste prepáliť
b) by sa tam stávali nehody a tragické oveľa častejšie...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Ad 2: Nemala sa náhodou odstavovať 7076?