Pôvodne tá trať viedla úrovňovo zo stanice BA-Nivy po Karadžičovej, Metodovej a Trnavskej ceste a odtiaľ ďalej po dnešnej trati 131 do Dunajskej stredy. Nadjazd tam postavili v súvislosti s výstavbou ŽST Nové Mesto a trate na ÚNS. Viac info si určite nájdeš niekde na internete, stačí pohľadať (malá pomôcka, tu sa to už aspoň 2x riešilo).
Predpokladam, ze keby si frezovanim porusil "topografiu" povrchu vozovky, tak by voda nemusela stekat tam, kde sa s nou povodne planovalo, to znamena, ze by bolo treba prorobit celu kanalizaciu... Ak je ta kanalizacia robena tak, ze by to bolo mozno, tak ok, ale ak je to spravene tak, ze by sa to muselo kompletne cele prerobit, asi by to bolo kontraproduktivne
To si ako myslel? Že autobus, aby tade prešiel bez oškretia má ísť "na diskoch" - teda na kolesách bez pneumatík? ?
2; "Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty "
Akú vodu? Nejaká spodná tam hrozí? Takže podľa teba to navrhované zníženie cesty nie je zrealizovateľné? Prečo?
3; "To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú."
Do ktorého roku približne a kadiaľ viedla pôvodne tá železničná trať?
Aký význam malo vedenie trolejbusov po Krasinského? Išli tým podjazdom? Kedy to bolo? Odtiaľ pokračovali po Bulharskej (tam, kde sú v súčasnosti) alebo ako?
S499 už nemá psychickú silu niečo opravovať. Kua ľudia s dopravnou fakultou niektorí, všetci akože fanúšikovia dopravy a takéto momotiny tu trieskajú piate cez deviate.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike