Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #128064:
Pôvodne tá trať viedla úrovňovo zo stanice BA-Nivy po Karadžičovej, Metodovej a Trnavskej ceste a odtiaľ ďalej po dnešnej trati 131 do Dunajskej stredy. Nadjazd tam postavili v súvislosti s výstavbou ŽST Nové Mesto a trate na ÚNS. Viac info si určite nájdeš niekde na internete, stačí pohľadať (malá pomôcka, tu sa to už aspoň 2x riešilo).
Reakcia na: IGIs #128072:
V podstate aj tá.
Mar.z.y ked si ešte tu pod na ICQ niečo potrebujem !!
Reakcia na: 810zssk #128071:
a neni aj Hranicna?
Reakcia na: richardhudec #128070:
A Jelacicova 😉
Reakcia na: IGIs #128068:
este Hanacka
kolko je v BA nevyuzivanych v beznej premavke trolejbusovych obratisk, okrem Lovinskeho a 2. cast obratiska Vojenska nemocnica? ❓
Reakcia na: Peon #128066:
Predpokladam, ze keby si frezovanim porusil "topografiu" povrchu vozovky, tak by voda nemusela stekat tam, kde sa s nou povodne planovalo, to znamena, ze by bolo treba prorobit celu kanalizaciu... Ak je ta kanalizacia robena tak, ze by to bolo mozno, tak ok, ale ak je to spravene tak, ze by sa to muselo kompletne cele prerobit, asi by to bolo kontraproduktivne
Reakcia na: Ike #128065:
Tam nie je kanalizácia?
Reakcia na: Peon #128064:
Troška meteorológie 🙂 voda sa odparuje, vzniká kopovitá/slohová oblačnosť a z nej padajú zrážky... t.j. aj dažďovú vodu nejako treba riešiť 🙂
Reakcia na: S499.1023 #128057:


1; "Hej, a s odpustenými gumami"

To si ako myslel? Že autobus, aby tade prešiel bez oškretia má ísť "na diskoch" - teda na kolesách bez pneumatík? ?

2; "Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty "

Akú vodu? Nejaká spodná tam hrozí? Takže podľa teba to navrhované zníženie cesty nie je zrealizovateľné? Prečo?

3; "To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú."

Do ktorého roku približne a kadiaľ viedla pôvodne tá železničná trať?

Aký význam malo vedenie trolejbusov po Krasinského? Išli tým podjazdom? Kedy to bolo? Odtiaľ pokračovali po Bulharskej (tam, kde sú v súčasnosti) alebo ako?
Reakcia na: S499.1023 #128057:
Sor B9.5 tade prešiel a nič noškrel ?
Reakcia na: Peto3700 #128059:
Dobrá fotka ( ta druha ) ? ? ?
Reakcia na: ivanbuto #127980:
Tak to sa obávam, že na "toto nebude politická vôľa"...
Reakcia na: Peto3700 #128059:
3541 mala nehodu a od vtedy to ma tak.
Reakcia na: Valec #128040:
S499 už nemá psychickú silu niečo opravovať. Kua ľudia s dopravnou fakultou niektorí, všetci akože fanúšikovia dopravy a takéto momotiny tu trieskajú piate cez deviate.
Reakcia na: Dopravák #128047:
Hej, a s odpustenými gumami, si zabudol dodať. A to akiste nie je na pravidelnú trasu. Aaž odfrézuješ ěo cm z vozovky, tak budeš tú vodu z toho podjazdu chodiť vyberať ty 🙂? To je od samého začiatku dementne postavené, veď kvôli tejto preložke železnice sa museli aj zrušiť trolejbusy po Krasinského a preložiť na Rožňavskú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.