Reakcia na: 810zssk #127194:
S nesystémovým vedením autobusových liniek sa dá povedať, že z väčšej časti pohlo a úspešne. Trolejbusy sú v normále aj keď by sa dalo o tom polemizovať (203,207 a 212). Avšak nepoznám dôvod, ktorý tak úspešne bráni toto linkovanie električiek ktoré je šité na jednorázové cestovné lístky ? vysvetli mi ty teda čo bráni dať kratšie intervaly a menší počet liniek?
21Tr
Náhradná doprava za električky :
- bus-linka X13 (kapacita 50ľudí) za tram-linku 13 (kapacita 170 ľudí)
- za električky smerujúce do západných častí mesta sa odporúča používať linky 61,74,201 a 210.
Preto sa pýtam na čo je dobré vedenie štyroch električkových liniek na Hlavnú stanicu keď náhradná doprava postačuje v rozsahu autobusových a trolejbusových liniek bez posilnenia (aspoň čo sa týka dní prac. pokoja). Uznávam, že cez pracovné dni by to kolabovalo, čiže určite by som ponechal linku 13 a linku 2. Navyše mesto nemá už ani dostatok električiek, takže je načase sa zamyslieť nad efektívnejším vedením električkových liniek aké je v súčasnosti.