Ja keď som raz cca pred rokom pisal na zmenymhd ešte ohľadne zastávky "Vápencová", tak mi do 30 dní ani neskôr neodpísali. Ale potom zo zakon.informacie mi odpísali skôr, ako som predpokladal.
Áno, ale ja to sformulujem ako otázku, či sa po skončení rekonštrukčných prác cca v polovici júla vráti 66-ka na pôvodnú trasu alebo či zostane v novej. A napíšem tam tie argumenty z príspevku #126617
Na zakon.informacie ti neodpisu o nic pravdepodobnejsie ako na zmenachmhd. Lebo taketo info sa podla Zakona o slobodnom pristupe k informaciam nepodavaju. Co ja mam skusenost tak v minulosti mi vzdy odpisali zo zmenymhd..
Dúfam, že trasa 66-ky už natrvalo zostane tá od 30. 3. 2009 Zo všetkých doterajších je, myslím, že najlepšia.
Výhody novej trasy (od 30. 3. 2009):
1) Obsluhuje Lidl na Trenčianskej ul. - zastávka "Mliekarenská"
2) Má zastávku priamo pri Miletičke - zastávka "Trhovisko"
3) Má výhodný prestu z / na električky na zastávke "Záhradnícka" (ale v podstate aj na 205 a 212, keď neskôr pôjdu po svojej pôvodnej trase)
Neobsluhovanie zastávky "Slovanet" je, myslím, že v porovnaní s bodmi 4 a 5 menej dôležité. A to, že cez Zimný štadión a Bajkalskú je to mierne navýšenie vzkm by snáď magistrát zafinancoval, keď napr. takú 133-ku odobril...
Zároveň ma už nebaví pri každej pomerne častej zmene trasy 66-ky vysvetľovať mojej babke, kde má na ňu pri ceste z Dúbravky do Prievozu nastúpiť a tlačiť nové CP...
S týmto návrhom sa obrátim aj na DPB a ich odpoveď tu zverejním. Ale keďže nemám istotu, že mi odpíšu zo zmenymhd@dpb.sk , tak to skúsim na zakon.informacie@dpb.sk
Tak upresním. Mapky mám dve, obe sú súčasťou orientačného plánu Bratislavy (je to v knižnej forme, takže podľa mňa skôr atlasu). Jeden je z roku 1967 a druhý z roku 1968, sú v nich malé rozdiely. Atlas z roku 1967 je s rozpadnutou väzbou, zato ten z roku 1968 je ako nový (akurát je v ňom pár poznámok písaných perom).
Len pre zaujímavosť, opísané trasy nočných liniek z roku 1968:
Trať č.1: Nám. SNP - Starý háj - Ovsište - Petržalka kolónia
Trať č.2: Nám. SNP - Jurajov dvor - Vajnory
Trať č.3: Nám. SNP - PKO - Karlova Ves - Devín
Trať č.4: Hlavná stanica - nám. SNP - Centrálne trhovisko - Trnávka
Trať č.5: Nám. SNP - Miletičova - Prievoz most - Biskupice
Trať č.6: Nám. SNP - Hlboká cesta - Mlysnká dolina - Lamač - Dúbravka
Trať č.7: Nám. SNP - Račianské mýto - Gaštanový hájik - Rača
Trať č.8: Hlavná stanica - nám. SNP - Weissova kolónia - Vlčie hrdlo
Trať č.9: Hlavná stanica - nám. SNP - KÚNZ - Miletičova - Tomášikova - Ostredky
Trať č.10 Mierové nám. - Búdková, Mierové nám. - Koliba
V Mane som zatiaľ sedel iba ako cestujúci, takže toto porovnávt neviem. Citaro versus Conecto prvej generácie vyhráva nesporne Citaro, Citaro versus Volvo 8700 skôr Volvo. Nič iného novšieho nemáme, ak nepočítam šmejdácke midibusy Ikarus. Riešenie vodičského priestoru na Citare mne práve celkom vyhovuje, ale ja v tomto nie som zrovna náročný - nech si mám kam zavesiť bundu a hodiť batoh a som spokojný. Vadí mi až príliš blbuvzdorná palubovka od VDO, ale takú istú majú aj Tedomy a Citelisy, a tuším aj staršie Many.
Inak som v Hønefose, len kúsok severozápadne od Osla. Jazdíme tam s Timekspressmi.
nooo..nakoniec nevie neviem co z tohobude:D a naco tam bol ten zeriav:D nasadili do prace zbijacky, rozdrali to tam, urobili velku dieru...zasypali tou chladnou zmesou, umltili to a zarovnali a je to akoze hotove:D s kolajnicami nic neurobili...teda aspon zatial...ale asi ani nebudu robit...zbytocne sme sa tesili:(
Matejková smer Kuklovská tak bude ešte nejaký ten mesiac. Tú zaradili do harmonogramu takže do volieb sa opraví a ba možno bude mať aj betónový povrch a aj prístrešok. ? (Ale to by už bol luxus). No zástavku Pri podchode som dávno navrhoval zmeniť na znamenie a ževraj bude návrh prehodnotený pri prehodnocovaní charakterov zastávok (a to vieme, že teda nebude). ?
Rovnako stale Matejkova smerom hore je rozbita a uz sa zacina tusim ten obrubnik pohybovat ,cize sa na nom dakto za chvilu vy****
Inak chvalim dnesneho sofera v nemenovanom buse za expresne prevedenie linky XY smerom hore - nestali sme ,ba dokonca sme ani nezachadzali do zastavky Pri podchode a ZS Majernikova ? - zrejme pan sofer uz sam prehodnotil system zastavok ,kedze DPB nevie urcit ktore maju byt na znamenie , ktore nie.
Dôvod je jednoduchý Čakali sme na konečnej Slávičie údolie. A vodič si zle kukol harmonogram a tak vyšiel o 10 min skôr nabral cestujúcich a na prvej zástavke si všimol že za nami stoji ďalšia 31 tak sa kukol znova do harmonogramu a všimol si že odchod ma až o 10 min. tak sa ospravedlnil cestujúcim a požiadal ich nech si prestupia do 31 ktorá stála za nami. A aby mohol obslúžiť zástavku Slavičie udolie"znova" tak sa šiel otočiť pod Lafrankoní.
moze to byt ovplyvnene viacerymi faktormi od oblacnosti cez vlastnosti strechy, okien, od tvojej polohy v prostriedku a pod...
vo vseobecnosti plati vsak, ze cim menej prekazok, tym lepsi signal, teda na luke za jasneho pocasia to bude ine ako v autobuse so zatvorenymi tonovanimi okienkami medzi panelakmi a nebodaj vo vrecku ?
No je zaujímavé, že na 133 som mal zlý signál (ráno) a naobed na 33 som mal už temer vynikajúci signál viď. mapa. Takže GPS modulom to asi nebude. Žeby Tedom rušil signál a 25Tr nie? ?
ešte dodám, že na molecovej, keď ste stáli, ti to hádzalo slučky v okruhu 100m, to znamená, že celá cesta bola pravdepodobne meraná približne s takou odchýlkou (keď si všimneš tá kľukatosť cesty aj na nábreží sa pohybuje v rámci 100m)..
a je to slabosťou signálu, nie neschopnosťou programu... Program príjíma len čísla, ktorá poskytuje GPS a z ktorých výtvara obrovské množstvo bodov, ktoré pomocou projekcie kreslí do súradnicovej línie. Program čísla nijako neprepočítava
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M3go