Asi potrebovali substrátu (ktorý to vôbec nezaujíma ? ) zdôrazniť, že zrušením trate do Stupavy sa stanica zmenila na zastávku (ona to aj tak už roky bola stanica len formálne, inak len odboka).
Inak ako vyzera ten kamerovy system vo vozidlach .Mohol by to dakto opisat ??? Ktore vozy tu este idu mat ??? Vieme uz o 6621,4842,4853 . Kolko je tych kamier v Ikacoch ???
Btw. V tedome uz prve carbance - tusim 1105 vzadu v "4ke"
inak niekto tu spomínal, že tie "ergonomické reklamné držiaky" majú homologizačnú známku - teda by mali byť tip-top...
už viackrát som však videl len tu závesnú časť - bez reklamy - ktorá zjavne zostala niekomu v ruke (zrejme pri brzdení a inom momente, keď na to spoliehal)...
To sa už kazí??? ? "Jemná technika" ako povedal náš šéf zásahu na zimnej službe keď šofér odstraňoval zvyšky madla v 3032 v druhých dverách čakanom ? ešte dobrá poznámka bola "A potom to tak vyzerá, keď takí ako on robia údržbu vozidiel" ?
Toto je tvoje? http://antoniaci.blog.sme.sk/c/28995/BA-elektrickove-zastavky-pri-kazdej-vrbe.html dobré celkom ? Už som to videl dávnejšie ale teraz by som sa k tomu vrátil. Tak po radiálach :
DÚBRAVKA - ja by som dal zastávky : Kračace - Harmincova - Bagarova - Alexyho - Drobného - Pri kríži = tu sme sa zhodli v dvoch zastávkach.
KARLOVA VES, RUŽINOV - súhlas
CENTRUM - je ok, len ja som o podobnom návrhu diskutoval a bol neprijatý daným človekom pre - zrušenie zastávky Žilinská
- mňa by zaujímalo kam by si posunul tú koľaj po ktorej odbočuje linka 1 a 7 na Nám. SNP keď by si tam dal nástupište? Ja mám predstav skôr takú, že ku Kamennému nám. a Nám SNP by sa pridala tretia zastávka (trojlístok) s názvom Jesenského s tým, že by bola umiestnená kúsok pred odbočením do ulice Jesenského.
RAČA - ok, až na to, že ja som rovnako ako ty nahrádzal dve zastávky Tbiliskou a dotyčný argumentoval prestupom TRAM / BUS na zastávke Pri vinohradoch
VINOHRADY - ja by som tam so zastávkami vôbec nehýbal, vzdialenosť medzi Mladou Gardou a Riazanskou je síce 330-400m ale je to vždy únosnejšie ako Polus - Zátišie. Skôr by som zástávku Zátišie pre električky nahradil zastávkou pre autobusy linky 50.
PETRŽALKA - no ty brďo budem vôbec rád ak nejaká trať bude - ale predsa ma napadá či by nebolo vhodné vybudovať na križovaní Jantárova cesta x Šintavská odbočku na Holíčsku. Pochybujem, že všetky električkové spoje budú vyťažené tak aby premávali celú trasu, tak ako to je teraz s linkou 95.
Karosa je tam preto ,lebo ak su viacere minibusy pokazene , tak linka 180 je jedina vhodna, kde mozu ist aj vacsie vozidla ,zatial co na 35,44,47 nemozu ist . ?
zas zastávka nie je až taká nákladná... a problém segnerova - segnerova [po presune] nevidím, veď tá autobusová zastávka by bola vo viditeľnosti a pešej dostupnosti, dokonca cez prechod pre chodcov, jedným z mála opatrených optickou psychologickou brzdou... stačilo by preniesť semafory...
Najbližších 10 rokov neočakávam zlepšenie... Problém je v financiách nakoľko postaviť nové zástavky nie je zase lacné. Veď len tie čo som ja nahlasovali idú opravovať len preto lebo už sú v takom zlom stave, že sa musia opraviť ináč kebyže ich nenahlásim aj kebyže si to všimnú nič neurobia. Keď sme už pritom prečo DPB nurobé dotazník, ktorý dá vodičom (všetkým v jeden deň na každej linke) kde zapíšu, ktoré zástavky by bolo vhodné opraviť, potom to skontrolujú z magistrátu (ako na mňj podnet) a vyhodnotia či je to potrebné.
Semafóry sú majetok Billy to by musela dohodnúť. A Segnerova je tam aj preto lebo je tam zástavka linky 32 a aj tú by trebalo prerobiť. Tá zástavka znova funguje treba na to myslieť. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
už se to tu řešilo