ej veru, pracovitý to človek ?
Re #125871 Mike & Re #125873 Majo: čiže ďalší "odborník" zahradkárského typu... ?
Re #125872 luky133: tak sa nemusíš báť o 133 a môžeš mu navrhnúť aj 233 a 36 a presun konečnej 901 ?
Re #125879 Jezo: "Pavol Derkay bude zastávať post generálneho riaditeľa na návrh Branislava Zahradníka, predsedu predstavenstva dopravného podniku. „Je najlepším kandidátom..."povedal BZ" tak to ma fak upokojuje, keď to povie odborník a všeumělec... btw. vymenia si i platy alebo im ostanú súčasné?
a toto ma zase desí: "Tender má byť vraj vyhlásený v modifikovanej podobe." ? takže referencie na 200 ks ropákov a 100 ks cng nenápadne vypadnú??
Re #125890 Valec: aby sa im nerozpadol ako Gottwald...
Re #125911 luky133: nevedia sa dohodnúť, ktorý z direktorov by ti mal odpovedať, či ešte bývalý alebo už budúci
A keď bliká žlté? A videl som už aj blikať zelené.
Re #125917 Peon: Pokiaľ nemá automat vydať, tak musíš hodiť presnú sumu, inak ti lístok nepredá. Taká možnosť, že by ti vydal miesto 15 centov len 10 neexistuje.
Aha, sorry, pochopil som Tvoj predchádzajúci príspevok tak, že nemôže.
Re #125917 Peon: Na prvú časť príspevku Ti odpovedať neviem (nemám s tým praktické skúsenosti), čo sa týka druhej časti - raz mi automat na stanici peniaze zhltol a nevydal lístky (tuším to bolo 22,- Sk), tak som sa išiel sťažovať do predajne DPB. Tam mi predavačka dala číslo na servis automatov s tým, že tam mám zavolať a počkať kým prídu a oni mi to vrátia. Keď som si však zrátal náklady na telefonát + stratený čas kým servisáci prídu, dospel som k záveru, že tých 22,- Sk im oželiem...
Aha, dík. To žiadne nevydáva (že ani preplatok neprijme a celú vloženú sumu vráti ako pri storne) ALEBO ak má napr. 10-centoviek dosť, ale 5-centovky nemá, tak vydá iba to čo má a zvyšok bude cestujúci v strate?
Ozaj, dá sa vôbec sťažovať na automat, ak napr. zhltne sumu, ale lístok nevydá a storno nefunguje? Nie že by sa sa mi to niekedy stalo - je vôbec v takýchto prípadoch možné nejaké dokazovanie?
1; A potom by už podľa mňa konečne mohol byť do vedenia DPB nominovaný zakladateľ imhd.sk, prípadne aj niektorí vekom a skúsenosťami starší administrátori či prispievatelia článkov. A hneď by bola bezproblémová spolupráca DPB s imhd, o. z. ☺ Aj webstránka DPB by sa určite dočkala nového šatu atď. www.imhd.sk by mohla byť skvelá referencia.
2; K tej posilovke po hokeji: Také 21 a 32, ktoré zastávku "Zimný štadión" nemajú na svojej trase, tak po jej obslúžení zastavia až na najbližšej svojej zastávke (teda SAV)? 21-ka by možno mohla aj na Račianskom mýte zastavovať...
3; Čo znamená blikajúce (alebo svietacie?) ŽLTÉ svetielko na najnovších automatoch na cestovné lístky? Lebo na nich je písané len, že červene svieti, keď nie je v prevádze a zelené, keď funguje. Už druhý krát som na zastávke "Alexyho" videl súčasne zelené aj žlté...
Nie teraz sa nejedná o infozákon tam je 15 dní nie? Teraz sa týka o normálnu otázku ako keď sa napr. spýtam niekoho koľko je hodín a on mi odpovie podľa toho ako sa rozhodne, ale z magistrátu mi jeden človek povedal, že DPB je povinný odpoveď a ak neodpovie mám to napísať ako sťažnosť.
Je vcelku zaujímavé, že som stále nedostal od DPB odpoveď (e-mail odoslaný vo štvrtok) s tým, že sa chcem opäť spýtať či zaevidovali stav, ktorý som nahlásil s tým, že by som chcel od nich odpoveď nakoľko podľa vyjadrenia zamestnanca magistrátu mi ju je DPB a.s. nutný poskytnúť... ?
Prestávky môžeš zabezpečiť trojakým spôsobom:
1. Vodič má prestávku spolu s vozidlom. Veľmi neekonomické (potrebuješ viac vozidiel).
2. Kým vodič čerpá prestávku, s jeho vozidlom jazdí striedač, pričom vozidlo si odovzdávajú
a) na konečnej (napr. 13)
b) na nácestnej zastávke (2, 3, 11)
3. Vodič po čerpaní prestávky odchádza s iným vozidlom, než prišiel. Tento spôsob sa praktizuje napr. na niektorých linkách v Prahe (strieda sa na trase). Nevýhodou je nemožnosť "prideleného vozidla".
Čo sa týka púšťania do vozu. V škaredom počasí to robievali už pred 15 rokmi vodiči L 216 bežne, že pustili na Valašsakej ľudí do voza, aj keď mali začínať až od Lovinského.
Ja som tam bol len v lete a to najčastejšie na trase Kraľovany - Dlhá n. Oravou a super je, že pri stanici je taká typická krčma, kam sa dá skočiť na kofču ? raz som šiel až do Trstenej a tam jeden úsek je taký, že stromy rastú ponad trať a vytvárajú tak klenbu. To som šiel podvečer a bolo to super. Avšak vystriehnúť teraz kedy je sneh je ozaj komfort. Naplánuješ si dačo a nakoniec nič. Veľmi ma však teraz zaujíma Lučenec - Utekáč a Breznička - Katarínska Huta. Síce druhá menovaná trať má len zastávky v Mládzove a Cinobani ale aj tak - podľa Google Earth je to celkom zaujímavá trať ☺
No to len taká poznámka, že keď sa niekto rozhodne to postaviť, ide to aj inak a lacnejšie. Materiály, ktoré boli na rokovaní vlády, rátajú dokonca s výstavou paralelne z KE-ZV az do BA popri sucasnej zeleznici 130,150 a 160....
Verim, ze sa to nikdy nezrealizuje.
tak Orávka je extra-trieda... síce som ňou šiel iba do Párnice (8km) - zato šla 26 minút ale tá pomalá rýchlosť je tam fakt asi kvôli scenérii to je asi najkrajšia trať na Slovensku... ešte v zime... ❤ ❤ ❤
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
1. Vodič má prestávku spolu s vozidlom. Veľmi neekonomické (potrebuješ viac vozidiel).
2. Kým vodič čerpá prestávku, s jeho vozidlom jazdí striedač, pričom vozidlo si odovzdávajú
a) na konečnej (napr. 13)
b) na nácestnej zastávke (2, 3, 11)
3. Vodič po čerpaní prestávky odchádza s iným vozidlom, než prišiel. Tento spôsob sa praktizuje napr. na niektorých linkách v Prahe (strieda sa na trase). Nevýhodou je nemožnosť "prideleného vozidla".