Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #125881:
Má niekde vôbec zmysel robiť ŠRT (tam, kde je normálny rozchod), keď napr. PKP používa na nákladných vozňoch a aj na WLAbdmnu podvozky s meniteľným rozchodom - ŠRT je mnohonásobne drahšia investícia, nie?
Navyše keď sa ako dôvod výstavby uvádza dovoz po železnici z Číny, kde je tiež normálny rozchod.
Reakcia na: S499.1023 #125881:
Keď nemôže byť trojkoľajnicová, nemôže byť ani štvorkoľajnicová, nie?

Re #125859 Valec: Nevedel by som, keby si mi to nepovedal... Myslíš, že na základnú a strednú som nechodil?
Reakcia na: Papyr #125874:
Spleť 1435/1520 nemôže byť trojkoľajnicová, keďže dve koľajnice necelých 9 cm vedľa seba nepoložíš. Štvorkoľajnicová spleť znamená nemožnosť strojového podbíjania, zložité výhybky, samostatné traťové zabezpečovacie zariadenie, tadiaľto cesta nevedie. Myslím, že sa môžeme zhodnúť na tom, že ŠRT cez územie SK je momotina.
Reakcia na: M3go #125876:
Pokiaľ bude pán Z. v predstavenstve riaditeľ bývajúci v Petržalke nastúpi na tento post až vtedy keď sa bude dokončovať s traťou E Bratislavského metra. (Teda o niekoľko storočí). ?
Reakcia na: Papyr #125874:
Čo som ja počul z kuloárov ŽSR predbežné odhady sú že návratnosť investície bude nikdy... teda že sa to nikdy nevráti ? ?
Reakcia na: M3go #125876:
Jasne, skoda len ze v petrzalke su bud moc stary alebo moc mlady ludia ? (humor)
Reakcia na: luky133 #125872:
Šak raz tam príde niekto z petržalky... 😃
Add výluka na nábreží od 21.3.
-mám pocit,že sa už schyľuje k dlho očakávanej oprave tunela , kedže sa opravuje trať,ktorá bude zhruba na rok jedinou traťou do KV ,Dúbravky .
Reakcia na: Karakol #125863:
Keby sa niekto pozrel na mapu na mesta Cop a Vieden, velmi rychle by zistil, ze ich stavebne najlacnejsia spojnica vedie rovinatym Madarskom BEZO ZBYTKU a slovenskeho uzemia sa ani len nedotyka.

Postavenie takej trate neprospeje Slovensku, ale skor Rusku a Rakusku. Zaujimalo by ma, ako vypocitali navratnost investicie, tj. ake budu musiet byt tranzitne poplatky za prejazd vlaku, aby sa vratili naklady na vystavbu za, dajme tomu, 40 rokov. Podla mna budu aj v takom pripade neprijatelne vysoke. Aby sme teda nakoniec nestavali Rusom drahu za nase peniaze.

A keby sa aj tento vyplod choreho (resp. prenajateho) mozgu nedajboze mal zrealizovat, tak jedine formou rekonstrukcie existujucich trati na kolajovu splietku 1435/1520.
Reakcia na: AAA #125869:
Re #125870 TeBeCe: Je to politický nominant. Pred nástupom do DPB pôsobil ako riaditeľ pekární (tuším on má na svedomí zrušenie Dúbravanky a jej preunutie do Petržalky, ale nie som si tým na 100% istý, mohol to byť aj jeho predchodca/nástupca).
Fíha takže riaditeľ bývajúci na DD odišiel a prišiel nový bývajúci o ulicu ďalej. ? Aká to je náhoda. ?
Reakcia na: AAA #125869:
Pokiaľ viem pred voľbami v 2006 nerobil v DPB
Reakcia na: AAA #125869:
pokial sa nemylim, tak politicky. ale mozno ma niekto opravi...
Reakcia na: TeBeCe #125868:
Tak sa opýtam inak. Derkay robil v DPB už pred voľbami 2006, alebo je to len politický nominant?
Reakcia na: AAA #125867:
to bolo davno uz 🙂
Reakcia na: TeBeCe #125862:
A ten Derkay je ozaj z vnútra DP, veď pred ním bol riaditeľ divízie Kállay ak sa nemyslím. Tak čo bol on vtedy? Výpravca, vedúci prevádzky?
Reakcia na: Andy #125860:
Príjemná správa. ?
Reakcia na: Karakol #125863:
"Po Jesenské (Tornaľu) postaviť súbežne so súčasnou traťou"

Načo kopírovať súčasnú trať? To by potom dopadlo tak, že jazdilo by sa síce po oboch tratiach, ale ani jedna by nebola využitá naplno.
Reakcia na: Andy #125860:
Zahradnik a cele predstavenstvo DPB by ho mali nasledovat ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.