Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 21Tr #125637:
No vidíš, ja by som použil kľudne aj stovkové rady s tým, že:
2xx smer Záhorie (všetko okolo tratí ŽSR 11x)
3xx smer Pezinok, Trnava (všetko okolo tratí ŽSR 116 a 120)
4xx smer Senec, Galanta (okolie tratí ŽSR 130, 133)
5xx smer Dunajská Streda (okolie trate ŽSR 131)
6xx smer Rakúsko a Maďarsko

Takto navrhnutý systém zachováva oblastné označovanie liniek podľa regiónov, poskytuje dostatok voľných čísiel (aj pri rozšírení do TTSK a ponecháva aj dostatok voľných pozícií pre kódy rôznych označení (nočáky, písmená, piktogramy).

Re #125676 810zssk: "Navrhovany system je stavany na smery, preto nie je problem do neho pridat iny IDS, prave naopak"
Práve že je problém na Záhorí, kde sú vyčerpané všetky možnosti. Ako by si očísloval zónu do ktorej by patril Plavecký Peter?

Celoslovenské označovanie liniek mi až tak utopistické nepríde, obzvlásť keď sa časom zavedú IDS v každom kraji. Potom by sa mohlo kľudne stať, že v jednom IDS budú premávať 2 linky s rovnakým číslom.
Preto by som navrhoval nahradiť súčasné 6-miestne čísla nahradiť štvromiestnymi nasledovne:
súčasné
xxxyyy kde
xxx je kód (okresného?) mesta z ktorého linka vychádza
yyy je číslo linky

navrhované
xyyy kde
x je číslo kraja vydávajúceho licenciu (pričom 0 by bola rezervovaná pre medzinárodné linky)
yyy je číslo linky, ktoré by bolo zároveň zobrazované na tabuliach transparentoch (s tým, že 0xx by bolo označenie pre diaľkové linky).
Ale už som ti to niekde raz písal.
Reakcia na: M3go #125697:
toto ma deprimuje najviac "Nitra si v roku 2009 polepšila o 22 nízkopodlažných kĺbových autobusov" teda nie, že by mi vadilo, že NR má NP vozy, ale že BA a DPB doteraz neboli schopní zaobstarať z vlastnej iniciatívy ani jeden NP kĺbový voz (pre rýpalov, ten jediný je od Ikei)... ?
Reakcia na: doktor54321 #125610:
ak chceš ísť na Hl.stanicu, už máš existujúcu linku (32), ak chceš ísť do "centra" (v definícii BZ - všetko okrem stanice), využi električku. si myslím, že práve preto bol vytvorený prestupný systém. za to, že nefunguje preferencia a električky stoja na každej križovatke, sa môžeš "poďakovať" o.i. aj BZ, keďže je v DPB a pre jej fungovanie neurobil nič...
btw,. nezdá sa ti zaujímavé, že neprestupný lístok je 15 min "náhodou" je presne rovnaký čas podľa CP po scénu?
"ak chceš ísť na hl.st., tak si môžeš napr. na Nám. hraničiarov prestúpiť" a čo bráni prestúpiť obyvateľom DD? či to sú takí strašní invalidi, že nedokážu prejsť 2x3 schody?

Re #125616 21Tr: zmenili trasu? lebo v minulosti väčšinou na ex45a28 kontrolovali pri "TPD-Šafko" a späť...

Re #125635 Peon: k bodu 1. začne sa o tom hovoriť určite zase pred voĺbami, k bodu 2. tuším sa vtedy nedalo dobre odbočiť z kopca doľava na smer Patrónka
Reakcia na: Martin Fundárek #125705:
Veď som aj písal, že je to extrém... Každopádne ak pri takomto pokuse sa do 16,5-metrového autobusu natlačilo 359 ľudí, usudzujem z toho, že do 15-metrového vozidla sa v premávke 145 cestujúcich zmestiť musí, aj bez ohľadu na usporiadanie. A - okrem toho - myslíš si, že výrobca tam tie údaje hádže z brucha?
Nezdá sa Ti, že argumentácia číslom z pokusu o rekord je akosi... ako to slušne povedať... mimo?
Odkedy sa sekcia "PREČO SME SA TLAČILI?" volá "VÝPADKY V MHD?" Žeby vyššia moc? sick Myslím si, že náš DP si nezaslúži, žiadni citlivý prístup, resp. menej agresívny za to čo posledné roky spravili pre našu MHD, ak vôbec dačo spravili. Vie niekto ako došlo k tomu obmäkčeniu názvu danej rubriky? Pôvodne si pamätám, že tam bolo dobre rozoberané čo DPB posiela ako záložáky, teda, že nepríde na zastávku kĺbové ale krátke alebo 15-metrové vozidlo, a ani sa tam nespomína nič o tom, že na 32 a 133 jazdia 15m Solarisy, ktoré by mohli ísť ako záložáky tam kde vypadné kĺbové vozidlo. Neverím, že je zmena z vôle admina stránky.
Reakcia na: 21Tr #125701:
Neboj sa o moju výšku, ja mám tiež viac ako 180 cm. Každopádne jediný, kto tu trepe sprostosti, si zjavne Ty. Ja sa Ti len snažím vysvetliť, že keď sa do 16,5-metrového Ikarusu 280 dokázalo napratať 359 ľudí (aj keď to bol ozaj extrém pri tom zápise do Guinessovej knihy rekordov), tak sa do o 1,5 m kratšieho Solarisu musí napratať 145 cestujúcich, aj keby mal akékoľvek usporiadanie...
Reakcia na: 810zssk #125699:
Mám dojem,že ty si ozaj pokročil ako Majo povedal, len trošku naspäť, na úroveň jedného mrzúta čo sa vypeká 345 dní v ČR a z tých 20dní čo sem zablúdi robí závery pre Bratislavskú MHD.

Mi povedz čo je na tom také úchvatné rozhádzať 43 liniek na 700 čísel. Ja viem nájsť pozitíva aj na tom čo ty zastávaš, ale tebe to akosi ide to myslenie len na tom čo chceš TY, TY a LEN TY!
Reakcia na: Majo #125696:
Počkať, tú 359 si nabral kde? To Ik280 sa nacpalo naozaj tých 160 ľudí. Ja tu neznižujem kapacitu Solarisu zo 145 na 72 alebo 73, čiže polovicu ako si ty nafúkol ten Ikarus, čo je dôkaz, že nemáš záujem sa o tom normálne baviť ale trepať sprostosti, len aby si bol s niekým za dobre. Si si si neporátal, že počet sediacich je 40 a počet stojacich je ledva 2x toľko v Solarise keď je plný - čiže 80! Dokopy to dáva 120. Alebo inak na to poďme. Koľko ľudí sa podla teba natrepe na stojáka medzi prvými a druhými dverami mi povedz tvoj odhad, potom mi povedz koľko sa vôjde podľa teba do tej časti druhé dvere+miesto kde má byť kočík a potom prvé dvere + chodbička po rozšírený priestor na státie. Takže si pekne podeľ Solaris takto na tretiny a povedz mi koľko sa tam podľa teba zmestí. Ja viem, že s výškou 180cm a menej toho moc nevyskúmaš a je ťažšie sa porozhliadnúť po buse, len detail - ja mám medzi 190-191cm, takže ti tých ľudí porátam bez problémov.
Reakcia na: M3go #125693:
😃 tak to si predstavoval vážne nebezpečenstvo pre spolucestujúcich
Reakcia na: AAA #125690:
Vobec nejde len o to ze to povedal Dunco, ide o to ze je hovadina to nasilu pchat do jednej stovky ked je to nepotrebne.
Reakcia na: M3go #125697:
Tak holt na rozdiel od Veolie holding brothers world corporation economy group ? ? DPB a. s. prevádzkuje MHD výlučne v BRatislave (a blízkom okolí) a jej majiteľom je 100% Hlavné mesto SSR Bratislava, takže nám nemá ani kto ani odkiaľ také autobusy presunúť. ? ?
Reakcia na: 21Tr #125695:
Asi Ťa nepoteším, ale s Igorkovymi názormi sa väčšinou (nie vždy, ale vo väčšine prípadov naozaj áno) stotožňujem aj ja... Inak k tej kapacite Solarisu - prečo by sa tam nemohlo zmestiť 145 ľudí? Keď sa do Ikarusu 280 mohlo zmestiť 359... Nehovorím, že by sa jednalo o pohodlné cestovanie, ale keby si do Solarisu chcel silou-mocou 145 ľudí natlačiť, tak ich tam aj dostaneš...
Reakcia na: Majo #125692:
Vieš čím to je? Že sa ich názory, resp. "rozumové" pochody podobajú - "Čo je napísané to je nemenné, nespochybniteľné a čím väčšia blbosť, tým viac ju treba kričať do sveta." Všimni si to na tom Solarise napr. že ťuťko je tak lenivý rozmýšľať, že si radšej stojí za tým, že jeho kapacita je 145 ľudí, pričom idiot keď sa postaví do Solarisu a sleduje ako sa rýchlo zapĺňa a ako rýchlo kĺbová Karosa tak mu dopne, že 145 to nie je. Ale dnes je myslenie za seba samého luxus, resp. NO PRICE IS TOO HIGH TO PAY FOR THE PRIVILEGE OWNING YOURSELF!
Reakcia na: Ike #125691:
Nerieš... Ono sa to bude riešiť potom keď zistia, že je v tom bordel. Najprv tie linky načísľujú do radov 200 až 700 medzi linky BA kraja a potom zistia, že je to jeden veľký cirkus, ale aj to kým na to dojdu potrvá roky. Bohate postačí keď sa do bID zaintegrujú linky zasahujúce len do BA kraja a to čo si premáva medzi Trnavou a Piešťanmi a inde. Integrovať dva kraje je ťažký orech a bude vôbec úspech keď sa to podarí v BA. Takže nech si TSK hrabe na svojom - aspoň zatiaľ kým sa k slovu dostanú vzdelaní ľudia s vlastným rozumom a nie indoktrinované hybridy.
Reakcia na: pepke #125685:
Aaale taka tyčka mi troška ťukla do hlavy... 😃
Reakcia na: 810zssk #125689:
Som rád, že aspoň niekto tu má zdravý názor. Tuším mal Igorko pravdu, keď vravel, že sú u Teba badateľné (najmä čo sa názorov týka) pokroky...
Reakcia na: 810zssk #125688:

"Nie, to bude zalezat od "svetovej strany" na ktoru sa rozbehnu"

- tomuto som moc nepochopil... Linka, ktoré pôjde zo Senice na sever, po štátnej ceste I./51 do Holíča a Skalice bude mať označenie 2xx a linka ktorá pôjde zo Skalice na juh po štátnej ceste I./2 do Malaciek a Bratislavy bude mať označenie tiež 2xx?

alebo vezmime si Trnavu... ako by si odlíšil linky TT-SE, TT-PN, TT-HC, TT-GA a TT-BA?
Reakcia na: 810zssk #125671:
Lenže buď nechceš vedieť, alebo nevieš, že napr. v IDS JMK je 163 regionálnych autobusových liniek (nerátajúc mestské linky mimo Brna), lenže mi sa bavíme o 43 linkách, teda o cca 1/4. Zároveň je logické, že pre mestské linky mimo Brna nemôžeš použiť číslovanie 1, 2, 3, ..., keďže to je využité v Brne, ale práve regionálne číslo, lenže v BID okrem BA žiadne mesto normálnu MHD, takže o potreba čísel sa znižuje v BID o ďalších 20. Je tiež zaujímavé, že s 200 číslami si vystačí pre PAL aj Praha. Alebo zas ide len o to, že to povedal Dunčo?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.