A chceš mi povedať, že 96 chodí využitá len vďaka AVIONU? By si veru našiel veľa ľudí vďačných na úseku Pažítková - Trnavská a na AVIONE im nezáleží. Ale pravda je, že zastavovaním na Trnávke si 96 polepšila.
Nikdy nemôžeš vedieť, kedy ich bude treba... trebars pri zahrnutí iného IS... a ktovie, možno sa raz dočkáme aj toho, že v označovaní zintegruje celé územie SR (utópia, ja viem, ale prečo meniť číslovanie pri každej výraznej zmene?)...
ak si si náhodou nevšimol, so zavedením celotýždňovej 96 bola rozšírená jej trasa a zrušený gratis bus Avion - Petržalka. A o potenciálnej naplnenosti sedlovej a víkendovej 196 (bývalej 96) by som dosť pochyboval...
A načo zaberať tých 600 čísel? Aby to vyzeralo, že je v tom "nejaká veda" alebo "námaha" niekoho, kto si robil tie ťažkosti a pre nás starostlivo vybral tie najlepšie čísla? Je to také podvedomé podsúvanie dojmu, že dačo sa lepší ale ono sa to lepší len na oko. Číslovanie nikdy nespraví MHDčku kvalitnou. Staré dobré číslovanie do radu bolo vždy ok a ako vidíš v tom návrhu čo ja ponúkam ide skĺbiť obidve do jedného - popratať 43 liniek do radu 200-299, zachovať pri tom oblastné označovanie. Keby som bol ignorant tak to hodím všetko do radu od 200 do 242.
Kedy to môže pomôcť? nechceš v čísle linky zakomponovať aj dátum a čas? Mimochodom, koľko z tých ľudí bude ovládať všetkých 72 označení všetkých obcí okresov MA,PK a SC? Možno 2 šotouši na 1000 obyvateľov
ad Oblastné číslovanie
- nie som proti, ale pri inom prevedení
- okresnú príslušnosť svojho domova pozná každý, takisto príslušnosť jednotlivých obcí kam človek cestuje pravidelne (pokiaľ to nie je fakt sporadicky), kdežto BID oblasti nevie každý...
napríklad: bývaš v Slovenskom Grobe, vieš mi presne povedať číslo oblasti? možno... Ak tam ale chodíš, okres vieš hneď - Pezinok...
Do okresného návrhu som zahrnul aj mikroregión Dunajskej Lužnej, čiže máš všetky hlavné 4 smery prímestskej dopravy...
keby to bolo
301 - 320 Malacky
321 - 340 Pezinok
341 - 360 Senec
361 - 380 Dunajská lužná
bolo by to rovnako oblastné a šetrné. Kódy by sa mohli využiť inak...
Keby bol prestup na hrane, tak možno by stačila tá 211-ka v 30-minútovom intervale. Ale z hľadiska zvyšovania atraktivity MHD by bola z Patrónky na Kramáre určite vhodnejšia 212-ka s 15-minútovým intervalom.
Schválne teda keď začne jazdiť víkendová 22. Si povieme potom. Kto by kedy povedal, že víkendová a sedlová 96 bude využitá keď vždy bola 96 špičkový spoj,že? A predsa sa to oplatí ju nechať premávať aj v sedle a cez víkendy!
Môžem ti ho poslať teda, mám to v Exceli spravené. A v čom je prehľadnejší, ten čo BID navrhuje? Môj rovnako zachováva oblastné označovanie. Či ty potrebujem mať okolo jednej linky 20 čísel voľných aby si ju našiel či ako?
nepripadá ti že si troška mimo? výlety na sandberg? do tesca? kvôli tomu budeme zavádzať víkendovú L22? tvoj argument čo sa týka návštev nemocnice a firiem je pekne od veci, lebo asi ťažko by tam niekto chodil cez víkend
A načo by si chcel použiť tých zvyšných 600 čísel, keď nie je podľa Teba žiaduce ich zaberať? Linky navrhované BID sú podľa môjho názoru prehľadné a nevidím dôvod tento návrh meniť...
Ano, mechanicky si zapamataju cisla. Ale bude v tom urcity system a niekedy to moze pomoct. Keby sme mali ine vyuzitie pre tych 600 cisel tak nic nepoviem, ale aj tak budu prazdne, tak preco ich nevyuzit?
Tebe sa zda byt logickejsie cislovat to podla okresov ako podla smerov? A nenapisal si kusok nad tym, ze oblastne cislovanie je vlastne zbytocne?
Ja sa pytam na co je dobre aby cestujuci z cisla linky vedel vycitat oblast, koncentricku vzdialnoest od BA a cislo obce... pretoze dam ruku do ohna ze 95% sa mechanicky nauci cisla, ktorymi budu cestovat a prilezitostni cestujuci budu radi ze im dojde ocislovany autobus....
v tomto suhlasim z duncom... zabrat 600 cisel 43 linkami je naozaj zvrhlost... a druha zvrhlost je ta, ze to nie je zhodne s okresmi + mikroregion d. luzna
Pre tcýh ľudí bohate stačí linka 211 v 30-minútovom intervale.
Re #125629 21Tr: Linky 211 a 32 majú cez víkend rovnaký interval, tak neviem o čom rozprávaš. Navyše trolejbus jazdí cez víkend v podstate zadarmo (len za plat vodiča), tak nevidím dôvod nahrádzať ho autobusom, ktorému treba platiť naftu/plyn. Linka 32 nemá kľúčovo prepájať DD a Karlovu Ves s Kramármi, ale skôr s Hlavnou stanicou a už druhá vec je, že najkratšia trasa vedie práve cez Kramáre...
A henten zmätok od BID? Normálne sa to dá uložiť do radu 200-299 aj s tým, že by sa zachovalo oblastné označovanie, takže by boli spokojní aj fanúšikovia oblastného označovania a rovnako aj označovania po poradí.
Ta obojsmerna stopa priamo k Vojenskej nemocnici mohla byt priprava na predlzenie smer nemocnica Rasochy. Kedysi mali Dubravcania aj Petrzalcania zabezpecene spojenie s Kramarmi s L37,ktora vozila poriadne baliky. No nebola este funkcna nemocnica Antolska a ani trolejbusove vedenie na Sancovej. Tiez by som bol za vikendovu prevadzku L22 aspon v 30min.intervale.
Nepripadá ti úchylné číslovať 43 liniek BID v šiestich stovkových radoch?! Praha do ktorej sa rozliezajú prímestské busy na všetky svetové strany to má nacpané v 300-499. Myslíš, že kto na Záhorí bude vedieť, že mu tam chodí 249 preto lebo jeho dedina je v nejakej oblasti 240? Tieto drbnuté číselká sú hračky pre takých čo robili nedávno návrh MHD pre BB ? Vidíš aj ty sám, že sa tie spoje z jednej oblasti dajú normálne uložiť do jednej dvadsiatky čísel s rezervou pre spoje zo susedného kraja, prípadne iných dopravcov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pepke