Tento krizenec bol odkupeny firmou Tourbus Brno a jazdi u nich. Do seriovej vyroby sa ale nedostal, zo strany slovenskych odberatelov bol zaujem len o PMC12.
Vazeni, neviem ci ste si vsimli vozidlo T3P ev. c. 7792 za dazda. Ja som nim v minulotyzdnovych dazdivych dnoch cestoval a nestacil som sa cudovat. Pri prednych dverach je svetelna signalizacia a osvetlenie schodov. A v svetlach sa nachadzala voda, ktora si pri rozbehu a brzdeni veselo zblnkala, len kusok od elektrickych obvodov. Pravdepodobne neslo o olej, podla hustoty danej tekutiny (aj ked to nemozem vylucit), ale nie je to jedine miesto, kde nieco zblnkalo, kvapkalo atd. Stacilo sa pozriet na predny panel vodica, ktory bol cely pokvapkany vodou, ktora pretekala cez vetranie kabiny pod priestorom "transparentu". Zaujimalo by ma, ako je mozne, ze novomodernizovane vozidla su takto netesne a ako je mozne, ze si to doteraz nikto nevsimol. Ved zhniju skor nez tie nemodernizovane... nehovoriac o moznosti skratu... ?
je neskutečný jak se tyhle fámy šíří rychle. A čím víc jich je, tím více inklinují k holé (ne)pravdě. Jeden šotouš slyšel od druhého šotouše, že se mu v noci zdálo a drb je na světě. Netvrdím, že Iveco v SORu opravdu nekončí, ale moc tomu nevěřím.
Nemyslim si, ze by sa Iveco pripravilo o moznost vyrobit 620 motorov. Ak ich nevyrobi Iveco, vyrobi ich Man, Volvo ci Mercedes. Samozrejme SOR by musel spravit upravy, ale to urcite nie je pre nich nic neprekonatelne, vzhladom na fakt aky pokrok konstrukteri tejto firmy urobili.
Zdravím vás páni ,neviem či už ste o tom počuli, ale podľa agentúry JPP prestane, v súvislosti s výhrou SORu na dodávku 620 kusov busov pre DPP, dodávať spoločnosť IVECO motory pre spoločnosť SOR. Takže dodávka nových busov sa komplikuje nielen nám ,ale asi aj Prahe.
9xx sa neda zadat, okrem 901, ktora sa zadava ako 791. Cokolvek chces na displeji zobrazit musis najprv na PC nastavit v databaze (text, format) a ulozit pod nejakym kodom. Nasledne sa to nahra do vozu. Ak je v PP nahrata sluzba (co je vacsina pripadov) tak ti to linku a ciel hadze same, ale vodic si moze udaj manualne upravit ak vie kod daneho ciela / linky (vodici maju kodovniky). Cize ak by bol napriklad kod 777 pre Kuklovsku, tak vodic L95 moze zadat kod 777 a na displeje mu to nahodi Kuklovsku. Ak su niekde v mojom prispevku chyby (co nevylucujem) tak ma prosim opravte/doplnte, dik.
Ale 9xx sa nahadzuje tiež určite cez iné čísla, nie? Cez tie kódy. Prepáčte mi ale o tých kódoch počujem po prvé asi a nechápem prečo sa to musí zadávať cez iné čísla ale v tomto veku kedy sú informačné technológie tak vpredu to nejde priamo, teda jednoducho - primitívne, chcem 901 tak zadám 901, alebo chcem 402 tak zadám 402. Ako sa nahadzujú tie slovné informácie? Myslím zastávky a konečná?
Ak môžeš tak mi popíš kde to nahadzujú do tých tabúľ, ako to funguje, cez čo to robia a na čo to napoja a ako šofér môže meniť obsah tabule počas jazdy či má nejaký predvolený počet informácií čo tam môže nahodiť, myslím tým, že trebars šofér linky 11 tam má k dispozícii len čísla 5,11 a konečné RAČA, NÁM.Ľ.ŠTÚRA a DÚBRAVKA alebo si tam môže nahádzať aj iné veci?
Práve preto aby mohli šlpať celý deň, tak by na križovatke Jégeho x Záhradnícka mala byť preferencia, lenže nie je. Mesto si len namotáva okolo prstu ľudí odkázaných na MHD a pracuje akurát tak len pre autičkárov... My žijeme asi len z nádeji, že raz dačo bude ?
choď sa sťažovať na SL, že ťa obrali o 297 €, lebo pred chvíľou v dpb si mal 300
Re #125478 21Tr: ak si ako 95 % cestujúcich a nevieš, či ten bus je leasovaný alebo vlastný, máš nejaký iný pocit, keď nastúpiš do leasovaného vozu a iný keď do kúpeného?
Re #125494 810zssk: takže logicky neexistuje žiadny dôvod na vynechanie práve radu 400, pretože nočáky by s amohli pokojne nahadzovať aj ako 9xx, len je to proste tak, "lebo to tak je teraz"?
Re #125513 luky133: pozri si garantovanú NP výpravu 88 zo včera ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr