Atraktívnejšie? Haha, modrogumná myšlienka.
Btw. nemusíš mi vysvetlovať rýchlosť - to bolo myslené ironicky na zmysel tých supermoderných atraktívnych čiel.
Pokial som to spravne pochopil (co samozrejme nie je iste :D) tak ide o spolupracu a nie "patrenie pod Zoznam". Akurat to beha na domene zoznamu, ale stale je to separatne.
Uvedomte si, prosim, ze Zahradnik nie je tupec. Jediny problem je ze Zahradnik vyuziva rozum na vlastne obohacovanie sa. Kludne by som veril tomu, ze vie, ze kupia napr. Varia (hoci oficialne to povedat nemoze).. ale ako marzy urcite nie je doveryhodny zdroj.
heh, ja by som videl ten termin, kedy nam tu bude behat 15 T for City ovela skor ? nepamatas sa, ako nam tu pod nosom podstrkovali 5 clankovu Klaru a clanky vo vsetkych novinach, ze taketo moderne, nizkopodlazne, plne klimatizovane elektricky planuje Bratislava nakupit uz o 2 roky?
Cize, ja si myslim, ze zas tesne pred volbami, nam tu bude behat aj 15 T for City, aj Vario, aj Combino a mozno aj Porscheta... Proste pred volbami nas budu namotavat, natahovat na skripce, vestko, len aby dostali nase hlasy, nas, co im dame hlasy kvoli zlepseniu dopravy!!! Hanbit sa mozu nekonecne Zahradnik + Kadnar + Cilek + Durkovsky! HANBA!!! HANBA!!! HANBA!!!
Ten komfort sa nedal spraviť aj v DPB, v ÚD na to nie je dostatok ľudí (hlavne schopných). Stačí si pozrieť do katalógu vozidiel, koľko naše ÚD robia jednu modernizáciu. A to nehovorím len o extréme K2G (6 rokov), ale aj o T3P. Keby to mali robiť naše ÚD, máme teraz možno 5 modernizovaných K2 od roku 1998, nie 30. Vďaka tým "stupídnym čelám" sú však tie vozidlá pre cestujúcich atraktívnejšie, ale myslel som aj interiér atď. Prečo by mali jazdiť rýchlejšie, keď v BA je maximálna rýchlosť električiek 50 km/h. Toto nie je koridor, pán modrogum, ale mestská pouličná dráha. Cez víkend musia jazdiť aj odporové T3, lebo Jurajov dvor nemá K2S, ani K2G, ani T3G, ani T6A5 a svojimi T3P by celú výpravu nepokryl. Radšej podľa Teba všetko vypravovať cez víkend z Krasnian, aj za cenu zbytočných prázdnych výjazdových a dojazdových kilometrov? Mne z Tvojich názorov jednoznačne vyplýva, že musíš byť zamestnaný alebo mať aspoň niečo do činenia so ZSSK, ZSSK Cargo alebo ŽSR...
Ten komfort sa dal za lacný peniaz spraviť aj v DPB, za to nemuseli chodiť do ŽOS Šumperk. Modernejší design? To ako tie stupídne čelá? A to teraz ide vďaka tomu asi o 20% rýchlejšie, že?
Prečo teda cez víkend nejazdia len K2S, T6, T3G, T3P, ktoré by pokrili celú výpravu? Ale behá početná flotila T3...
Zhnili - to isté, čo sa robí pri modernizácii s rámom a plechmi, sa dá spraviť aj pri veľkej oprave v DPB.
Modrogumné názory máš skôr ty ešte aj s prímesou názorov šotouša...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133