Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #125254:

JJ, však jasné, len sa mi nechce zase všetko prezerať každú chvílu, OK. BUdem sa snažiť byť obozretnejší.
Reakcia na: MiroBA #125253:
A čím by si potom nahradil tie K2 v premávke? Len tak by si povedzme na linke 3 zvýšil kapacitu, aj keď to nie je potrebné?
Reakcia na: Majo #125256:
hmm...moct mohlo..ale pre zopakovanie a pre tych, co tu neboli 😛
Reakcia na: fanatikmhd #125251:
Aj to tu ž bolo ❗
Reakcia na: Majo #125252:
Dnesna cesta medzi ruzinovom a dubravkou autom, popri tram trati. videnych az jedna T6, 3 K2S, a ostatne T3..... viem, cislo som trosku zvelicvil, no najmenej polovica salin dnes v BA boli T3. sak linky 12, 4, 2, 1, su len T3 vypravene, 5 a 9 a 11 aj T3 aj T6, a neviem ci este dnes nieco jazdi....s K2S mas na 3,8,13,14
Reakcia na: MiroBA #125248:
Môžem Ťa ubezpečiť, že motory aj elektrická výzbroj sú u T3SU a T3SUCS, resp. u K2 a K2YU úplne rovnaké. To si si však mohol nájsť aj sám v popise vozidiel predtým, než si sa pustil do diskusie.
Reakcia na: Majo #125249:

Ja som mal na mysli tak, že nie teraz K3S vyrábať ale už tu mali byť pred 4mi rokmi -teraz neviem z voleja kedy sa začal vyrávat ten stredný článok.
Reakcia na: fanatikmhd #125247:
Neviem o tom, že by Olomouc alebo Brno malo nejaké plne nízkopodlažné električky. A to, že tých čiastočne NP jazdilo tak veľa bolo dané tým, že je víkend. V BA jazdí 90% T3??? To si odkiaľ nabral? A čo sú T6, K2S atď.?
Reakcia na: m@rtin #125237:
Presne - toto si i ja myslím.
Reakcia na: MiroBA #125243:
A z akej? Starých K2 máme celkom 5, pričom namiesto 4 z nich sú už takmer dokončené K2S. Takže z jednej?
Reakcia na: Majo #125236:

Však viem že DPB nerozhoduje -preto neviním len DPB ale aj vedenie mesta.
JJ T3P som myslel, samozrejme som sa kopol.
T3SU - a T3SUCS ozaj neviem či je tam rozdiel, som mysle či nie vo výzbroji -silnejší / slabší motor alebo pod. Že TR37mi je jasné je v oboch. POdobne K2 a K2YU. Akurát že sa označenie odvodzovalo podla krajín pre ktoré mali byť dodané.
Inak, len tak pre spestrenie, dnes som bol v olomouci a v brne, a v prevadzke bolo len minimum vysokopodlaznych vozov, vsade, kde mohli jazdlili aspon ciastocne ak nie plne nizke vozy. Olomouc-Wario LF, Trio, Astra, a ak nahodou, tak T3R.P a v Brne som videl len Dve K2, jednu KT8D5, a 3 supravy T3 spolu s jednou K2R. vsetko ostatne 13T, KT8D5N/RN1, Anitra, WarioLf, Wario LF2, VV60LF.... a v BA??? 90percent T3, a par liniek "novymi" K2S...
Reakcia na: m@rtin #125237:
Nehádam sa, ale nikto nezaručí, že tender na trojčlánkové vozidla vyhrá práve Pragoimex, takže je tu šanca, že 9 ks Vario LF2 by bolo atyp. Ale teraz je to už aj tak jedno, máme K2S a už s tým aj tak nikto nič neurobí.
otázka na iMHD...

neplánuje sa v blízkej dobe (bez ohľadu na spustenie BID) rozšírenie aj mimo mesto?
myslím tým, či sa neplánujú do vyhľadávaní a CP pridať aj prímestské spoje - vytvoril by sa tak web v podstate predstavujúci BID v zárodku... v CP by napríklad prímestské spoje mohli byť označované tým hrozným číslom a v zátvorke by bolo nové BID číslo 🙂
Reakcia na: m@rtin #125233:
Olomouc je podľa slovenského pravopisu mužského rodu. Vysoké Tatry by som zrovna za električkovú prevádzku nepovažoval. Inak ten Tvoj zoznam je dosť nepresný, len námatkovo - v Košiciach je KT8D5R.N2 7, nie 6, v Brne nejazdia 14T, ale 13T a Plzeň žiadnu Vektru nemá - to vozidlo patrí Škode a pokiaľ viem sa v pravidelnej premávke s cestujúcimi nevyužíva.
Reakcia na: Majo #125236:

Však ja som nič nehovoril o dodatočnom prerábaní K2S na K3S -mal som namysli už zo starej K2 urobiť K3S.
Reakcia na: ufo #125235:
Nie si Ty náhodou železničiar? Lebo z Tvojich názorov mi to vyplýva... K2S neprináša zlepšenie len v podobe úspory energie, ale aj v podobe zvýšenia komfortu pre cestujúcich a vodiča a rovnako tak je atraktívnejšia vďaka modernejšiemu designu. Čo sa úspory energie týka - to, čo píšeš, je totálna modrogumná kravina. Kto Ti povedal, že cez víkend električky s úspornou výzbrojou postávajú? Môžem Ťa ubezpečiť, že väčšina z nich jazdí. A o akých zbytočných súpravách to rozprávaš? Za el. energiu sa predsa platí paušál, ktorý sa odvíja od maxima (teda od rannej špičky prac. dní) a je teda úplne jedno, či večer alebo v iných slabších časoch jazdia súpravy alebo sóla - za energiu sa zaplatí aj tak rovnako. Ak by sa električky modernizovali pomalším tempom ako súčasným, pomaly by nám tu zhnili. A tvrdenie, že "rozdiel medzi K2 a K2S je "žiadny"", je totálny nezmysel - ten rozdiel je totiž veľký.
Reakcia na: doktor54321 #125234:

v Praze se? pokud vím, modernizovala jen jedna tramvaj pro Vídeň a hlavně ve Vídni jezdí skoro 200 tramvají ULF!!! Nemám nic proti modernizacím, pokud je základní páteř MHD obsloužená bezbariérovými vozy.
Reakcia na: m@rtin #125224:

Ja si tiež myslím. Aj som sa už o tom zmienil.
Obávam sa však , že taká Wroclaw nemá tak tupé vedenie - že za 5,50 predajú všetko finančným skupinám a z toho si ešte naberú do vačku a potom, že peniaze nie sú. To je proste Poľsko a tu je Slovensko - stará - dobrá Federácia ale nechcem tu politikárčiť. Rozbitie ČSFR podľa mňa nebolo k ničomu dobré.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.