Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #125256:
hmm...moct mohlo..ale pre zopakovanie a pre tych, co tu neboli 😛
Reakcia na: fanatikmhd #125251:
Aj to tu ž bolo ❗
Reakcia na: Majo #125252:
Dnesna cesta medzi ruzinovom a dubravkou autom, popri tram trati. videnych az jedna T6, 3 K2S, a ostatne T3..... viem, cislo som trosku zvelicvil, no najmenej polovica salin dnes v BA boli T3. sak linky 12, 4, 2, 1, su len T3 vypravene, 5 a 9 a 11 aj T3 aj T6, a neviem ci este dnes nieco jazdi....s K2S mas na 3,8,13,14
Reakcia na: MiroBA #125248:
Môžem Ťa ubezpečiť, že motory aj elektrická výzbroj sú u T3SU a T3SUCS, resp. u K2 a K2YU úplne rovnaké. To si si však mohol nájsť aj sám v popise vozidiel predtým, než si sa pustil do diskusie.
Reakcia na: Majo #125249:

Ja som mal na mysli tak, že nie teraz K3S vyrábať ale už tu mali byť pred 4mi rokmi -teraz neviem z voleja kedy sa začal vyrávat ten stredný článok.
Reakcia na: fanatikmhd #125247:
Neviem o tom, že by Olomouc alebo Brno malo nejaké plne nízkopodlažné električky. A to, že tých čiastočne NP jazdilo tak veľa bolo dané tým, že je víkend. V BA jazdí 90% T3??? To si odkiaľ nabral? A čo sú T6, K2S atď.?
Reakcia na: m@rtin #125237:
Presne - toto si i ja myslím.
Reakcia na: MiroBA #125243:
A z akej? Starých K2 máme celkom 5, pričom namiesto 4 z nich sú už takmer dokončené K2S. Takže z jednej?
Reakcia na: Majo #125236:

Však viem že DPB nerozhoduje -preto neviním len DPB ale aj vedenie mesta.
JJ T3P som myslel, samozrejme som sa kopol.
T3SU - a T3SUCS ozaj neviem či je tam rozdiel, som mysle či nie vo výzbroji -silnejší / slabší motor alebo pod. Že TR37mi je jasné je v oboch. POdobne K2 a K2YU. Akurát že sa označenie odvodzovalo podla krajín pre ktoré mali byť dodané.
Inak, len tak pre spestrenie, dnes som bol v olomouci a v brne, a v prevadzke bolo len minimum vysokopodlaznych vozov, vsade, kde mohli jazdlili aspon ciastocne ak nie plne nizke vozy. Olomouc-Wario LF, Trio, Astra, a ak nahodou, tak T3R.P a v Brne som videl len Dve K2, jednu KT8D5, a 3 supravy T3 spolu s jednou K2R. vsetko ostatne 13T, KT8D5N/RN1, Anitra, WarioLf, Wario LF2, VV60LF.... a v BA??? 90percent T3, a par liniek "novymi" K2S...
Reakcia na: m@rtin #125237:
Nehádam sa, ale nikto nezaručí, že tender na trojčlánkové vozidla vyhrá práve Pragoimex, takže je tu šanca, že 9 ks Vario LF2 by bolo atyp. Ale teraz je to už aj tak jedno, máme K2S a už s tým aj tak nikto nič neurobí.
otázka na iMHD...

neplánuje sa v blízkej dobe (bez ohľadu na spustenie BID) rozšírenie aj mimo mesto?
myslím tým, či sa neplánujú do vyhľadávaní a CP pridať aj prímestské spoje - vytvoril by sa tak web v podstate predstavujúci BID v zárodku... v CP by napríklad prímestské spoje mohli byť označované tým hrozným číslom a v zátvorke by bolo nové BID číslo 🙂
Reakcia na: m@rtin #125233:
Olomouc je podľa slovenského pravopisu mužského rodu. Vysoké Tatry by som zrovna za električkovú prevádzku nepovažoval. Inak ten Tvoj zoznam je dosť nepresný, len námatkovo - v Košiciach je KT8D5R.N2 7, nie 6, v Brne nejazdia 14T, ale 13T a Plzeň žiadnu Vektru nemá - to vozidlo patrí Škode a pokiaľ viem sa v pravidelnej premávke s cestujúcimi nevyužíva.
Reakcia na: Majo #125236:

Však ja som nič nehovoril o dodatočnom prerábaní K2S na K3S -mal som namysli už zo starej K2 urobiť K3S.
Reakcia na: ufo #125235:
Nie si Ty náhodou železničiar? Lebo z Tvojich názorov mi to vyplýva... K2S neprináša zlepšenie len v podobe úspory energie, ale aj v podobe zvýšenia komfortu pre cestujúcich a vodiča a rovnako tak je atraktívnejšia vďaka modernejšiemu designu. Čo sa úspory energie týka - to, čo píšeš, je totálna modrogumná kravina. Kto Ti povedal, že cez víkend električky s úspornou výzbrojou postávajú? Môžem Ťa ubezpečiť, že väčšina z nich jazdí. A o akých zbytočných súpravách to rozprávaš? Za el. energiu sa predsa platí paušál, ktorý sa odvíja od maxima (teda od rannej špičky prac. dní) a je teda úplne jedno, či večer alebo v iných slabších časoch jazdia súpravy alebo sóla - za energiu sa zaplatí aj tak rovnako. Ak by sa električky modernizovali pomalším tempom ako súčasným, pomaly by nám tu zhnili. A tvrdenie, že "rozdiel medzi K2 a K2S je "žiadny"", je totálny nezmysel - ten rozdiel je totiž veľký.
Reakcia na: doktor54321 #125234:

v Praze se? pokud vím, modernizovala jen jedna tramvaj pro Vídeň a hlavně ve Vídni jezdí skoro 200 tramvají ULF!!! Nemám nic proti modernizacím, pokud je základní páteř MHD obsloužená bezbariérovými vozy.
Reakcia na: m@rtin #125224:

Ja si tiež myslím. Aj som sa už o tom zmienil.
Obávam sa však , že taká Wroclaw nemá tak tupé vedenie - že za 5,50 predajú všetko finančným skupinám a z toho si ešte naberú do vačku a potom, že peniaze nie sú. To je proste Poľsko a tu je Slovensko - stará - dobrá Federácia ale nechcem tu politikárčiť. Rozbitie ČSFR podľa mňa nebolo k ničomu dobré.
Reakcia na: Majo #125232:

A já jsem toho názoru, že má být vozidlo buď částečně nízkopodlažní (10% prostoru) a nebo kompletně nízkopodlažní. 50% je zbytečných - jen to zbytečně komplikuje interiér, prodražuje samotné vozidlo a stejně nutí lézt lidi do schodů. 10% je optimálních pro ty kočárky a vozíčkáře. Zbytek je sice vysoko, ale v jedné rovině, což zvyšuje kapacitu a přehlednost vozu. Mně se Vario LF3 například líbí z pohledu cestujícího méně, než ostravské nízkopodlažní jednosmérné kátéčka.
Reakcia na: doktor54321 #125234:
Niekde som čital že prečo na niektorych linkach (18)vo Viedni nemôžu byť Ulfy. Len si nepamätam dôvod. Tak asi preto ma Viedeň ešte tie stare duewagy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.