Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #125225:

"Okrem toho vymýšľať s K3 v čase, keď už existuje Vario LF3, je nezmysel."

Jaký je rozdíl mezi cenou za K3 a za Vario LF3? Dvoj-trojnásobný?
Ukrajnci to ale zas vedia rozpalit s T3... http://zatramvaj.at.ua/index/0-49 uzite si novu generaciu elektriciek T3...
Reakcia na: M3go #125222:
Nie. Buď K2 zmodernizuješ na K2S, alebo ju zmodernizuješ na K3S, ale z K2S už K3S bez zložitejších technických zásahov nespravíš. To nie je len tak, že "vložím tam ešte jeden článok a bude mi to chodiť"... A ešte mi vysvetli, čo by potom jazdilo namiesto tých K2S-iek? Či len tak zo srandy zvýšime kapacitu aj na linkách, kde to nie je potrebné? Okrem toho vymýšľať s K3 v čase, keď už existuje Vario LF3, je nezmysel.
Reakcia na: Majo #125219:

Dovolím si nesouhlasit. Vše je otázka peněz a kdyby Bratislava (rozuměj magistrát / radnice) nízkopodlažní (rozuměj moderní) tramvaje chtěla, dávno je mohla mít.
Nikdo přeci nechce, aby se z BA stalo druhé Brno, ale na druhou stranu modernizovat v roce 2008 tramvaje na vysokopodlažní v hlavním městě země v EU, je přeci jen hodně zvláštní. Varia LF jsou na trhu už 5 let. Pomalu každý provoz v Polsku kupuje nové nízkopodlažní tramvaje po desítkách kusů a Bratislava ne? To má Bratislava menší rozpočet než nějaká Wroclav?
je to o prioritách. Osobně jsem přesvědčený, že kdyby Bratislava chtěla, dávno už mohla nízkopodlažní tramvaje mít. A když ne Citadisy, Combina, Končary, Poršetry, Pesa, tak alespoň několik kusů Varií už ano.
Reakcia na: M3go #125222:
Potom je tu ešte možnosť spraviť s t3+t3
toto: http://www.parsnova.cz/index.php?im=63&lang=en
Reakcia na: Majo #125219:
Medzi k2s sa da dať ešte jeden diel viď Sarajevo
http://www.parsnova.cz/index.php?im=66&lang=en
Reakcia na: MiroBA #125217:

Tramvaj K3 je modernizace:
Brno z tramvej K2 http://foto.bmhd.cz/foto/2006/20061011/1753.jpg
Plzeň z dvou tramvají T3 http://www.tenzor.cz/tramvaje/plzen/311-7p.jpg

Tramvaj Vario LF3 je nová tramvaj:
http://www.pragoimex.cz/i/Image/2IMG_1506.jpg

V čem bude asi tedy zásadní rozdíl? Peníze jsou vždy až na prvním místě...
Reakcia na: MiroBA #125206:

Rozlišovat Inekon a Pragoimex!

Pragoimex vyrábí tramvaje Vario
Inekon vyrábí tramvaje Trio - aneb Škoda 03T (Astra)
Reakcia na: MiroBA #125218:
V podstate vo všetkom, čo píšeš. Budem reagovať len na príspevky #125215 a #125217, ostatné nemám chuť znova čítať. Košice nás v počte modernizácií nepredbehnú - na Variá LF sa len podpísala rámcová zmluva (cca pred rokom), ale tým to zrejme aj skončilo - aspoň zatiaľ sa nič nerobí. A BA doteraz nekupovala vozidlá Vario3LF, lebo prioritne bolo treba nahradiť dožívajúce K2. A rozhodnuté bolo nahradiť aj posledné "kačice" K2S-kami, nie Vario LF2-kami, aby sa z BA nestalo Brno a nemali sme tu milión typov električiek. Navyše K2S je lacnejšia ako Vario LF2 a okrem toho by sa vďaka súdruhovi Poltretinovi schvaľovala X rokov... Čo sa týka modernizácií T3, tam boli použité vysokopodlažné skrine VarCB3 z toho dôvodu, že v čase rozhodnutia o ich nákupe ešte Vario LF neexistovalo. Za čo by si teda podľa Teba niekto zaslúžil nakopať do zadku? Mimochodom, K3S sa nedá spraviť tak, že medzi články K2S-ky vložíš stredný. To si predstavuješ ako "Hurvínek válku". A som zvedavý, za čo by si asi tak tých 15 - 20 skríň Vario LF nakúpil a hlavne načo by to bolo dobré, keď so súpravami sa výhľadovo nepočíta...
Reakcia na: Majo #125216:

A v čom zase tak nemám pravdu?
Reakcia na: M3go #125214:

Jasné že mohli mať i oboje keby náš DPB nezaspal dobu.
Tá KT3 by bola už celkom aj hodná takej veľkolepej prezentácie čo nedávno DPB robil. A to ešte sa mali odvahu chvastať cudzími vozidlami pretože pokial viem Tedom DPB nevlastní ani jeden. To len pomimo...
Tie typy sú mi inak pomerne známe. Síce mne osobne sa tá Plzenská verzia veľmi nepáči, skorej by som privítal radšej ostravské Vario LF3.
Unás by navyše nemuseli ani takto T3ky prerábať, ono stačilo keby namiesto K2S a robili rovno K3S.
Keby tiež aspon nakúpili tak zo 15-20skriní VarioLF a zaradili to ako prvé vozne v súprave.
Reakcia na: MiroBA #125215:
Ak tu niekto potrebuje kopnúť do zadku, tak si to jedine Ty. Také "perly", aké tu dnes vypúšťaš, tu neboli už dlho...
Reakcia na: doktor54321 #125213:

No tak vidím, že KE ešte predbehnú BA, v nízkopodlažnosti budú mať ešte vačší náskok.
A to BA má mať do roku 2011 5ks nízkopodlažných. No až 5. Taká obrovská dodávka, no tie budem muset v meste stretávať každú chvíľu...ach jáj, nechcem byť hnusný ale tu niekto potrebuje kopnúť riadne dozadku...
Reakcia na: MiroBA #125212:
Oni maju kt8d5rn2 mi sme mohli mať
toto
http://www.k-report.net/discus/nahledy/246604.jpg
alebo toto
http://www.k-report.net/discus/nahledy/231181.jpg

To druhe je tiež T3 🙂 premenovana na K3.
Reakcia na: MiroBA #125212:

+ ešte kontrakt na 16ks VarioLFR.G ( http://www.pragoimex.cz/l.php?id=27 )
Reakcia na: Nodes #125211:

Tak to hej s praktického hladiska tie stĺpiky možu prekážať.
Pozrel som Narýchlo KE T3 vozne. Našiel som voz 337 - vo vnútri farebne zladení pomerne dobre, no to sa mohli už zmôcť na podlahu ALTRO, aj tá kaína vodiča mohla byť lepšia. Proste tiež čo najlacnejšia modernizácia...
Potom 359 je v poho len keby mala inú výzbroj.
A KE majú zase aj KT8D5RN2 tak až tak zle na tom nie sú.
Reakcia na: MiroBA #125203:
K tym celam. Pri pohlade cez predne okno sa mi zda, ze stlpiky su dost siroke. Ci to nebude prekazat. Co sa tyka interieru. Pozri si kosicke T3. Kosice su asi jedina prevadzka v byvalej federacii, kde zastal cas.
Reakcia na: M3go #125208:

Je to možné že ozaj nevedel kde má zastaviť.
S tým vedením na Pražskej však aj tak som aj myslel z napojením na Hroboňovu -ono koniec koncov nie jeto nič nové to vedenie tam kedysi bolo...
To predĺženie 212 k HP TESCO Lamač je dobrý nápad ale pochybujem, že sa v najbližšej dobe niekto na to zmôže. Ono tiež tam zase tak veľa nechýba, len neviem ako z napájaním asi by bolo treba aj novú meniareň k tomu.
Reakcia na: MiroBA #125201:
Mal by stat aj vo Wolowi.
Reakcia na: MiroBA #125195:
A načo by bolo dobre natiahnuté vedenie rovno cez Pražskú na Patrónku skôr by som povedal že cez Pražskú na Hrobonovu. kde je vozovňa. Že by si nemuseli trolejbusy obchádzať cez Kramáre Patrónku Lovinského.
Skôr by som zmenil konečnu 212-tky. Konečná Tesco Lamač by sa viac využívala než Voj. Nem kde chodia ludia len cez výkend cez týžden by tam postačovala 49.

Siemens je na rovine iba Stromova je v kopci ale keď IK 435 sa odtial pohol tak ten Man mohol tiež. Ale podla mňa vodič Manu nevedel kde ma a kde nema zastavovať lebo zastavil neskôr na zastavke Siemens ale na tej kde ma stať iba 44-ka. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.