Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #125218:
V podstate vo všetkom, čo píšeš. Budem reagovať len na príspevky #125215 a #125217, ostatné nemám chuť znova čítať. Košice nás v počte modernizácií nepredbehnú - na Variá LF sa len podpísala rámcová zmluva (cca pred rokom), ale tým to zrejme aj skončilo - aspoň zatiaľ sa nič nerobí. A BA doteraz nekupovala vozidlá Vario3LF, lebo prioritne bolo treba nahradiť dožívajúce K2. A rozhodnuté bolo nahradiť aj posledné "kačice" K2S-kami, nie Vario LF2-kami, aby sa z BA nestalo Brno a nemali sme tu milión typov električiek. Navyše K2S je lacnejšia ako Vario LF2 a okrem toho by sa vďaka súdruhovi Poltretinovi schvaľovala X rokov... Čo sa týka modernizácií T3, tam boli použité vysokopodlažné skrine VarCB3 z toho dôvodu, že v čase rozhodnutia o ich nákupe ešte Vario LF neexistovalo. Za čo by si teda podľa Teba niekto zaslúžil nakopať do zadku? Mimochodom, K3S sa nedá spraviť tak, že medzi články K2S-ky vložíš stredný. To si predstavuješ ako "Hurvínek válku". A som zvedavý, za čo by si asi tak tých 15 - 20 skríň Vario LF nakúpil a hlavne načo by to bolo dobré, keď so súpravami sa výhľadovo nepočíta...
Reakcia na: Majo #125216:

A v čom zase tak nemám pravdu?
Reakcia na: M3go #125214:

Jasné že mohli mať i oboje keby náš DPB nezaspal dobu.
Tá KT3 by bola už celkom aj hodná takej veľkolepej prezentácie čo nedávno DPB robil. A to ešte sa mali odvahu chvastať cudzími vozidlami pretože pokial viem Tedom DPB nevlastní ani jeden. To len pomimo...
Tie typy sú mi inak pomerne známe. Síce mne osobne sa tá Plzenská verzia veľmi nepáči, skorej by som privítal radšej ostravské Vario LF3.
Unás by navyše nemuseli ani takto T3ky prerábať, ono stačilo keby namiesto K2S a robili rovno K3S.
Keby tiež aspon nakúpili tak zo 15-20skriní VarioLF a zaradili to ako prvé vozne v súprave.
Reakcia na: MiroBA #125215:
Ak tu niekto potrebuje kopnúť do zadku, tak si to jedine Ty. Také "perly", aké tu dnes vypúšťaš, tu neboli už dlho...
Reakcia na: doktor54321 #125213:

No tak vidím, že KE ešte predbehnú BA, v nízkopodlažnosti budú mať ešte vačší náskok.
A to BA má mať do roku 2011 5ks nízkopodlažných. No až 5. Taká obrovská dodávka, no tie budem muset v meste stretávať každú chvíľu...ach jáj, nechcem byť hnusný ale tu niekto potrebuje kopnúť riadne dozadku...
Reakcia na: MiroBA #125212:
Oni maju kt8d5rn2 mi sme mohli mať
toto
http://www.k-report.net/discus/nahledy/246604.jpg
alebo toto
http://www.k-report.net/discus/nahledy/231181.jpg

To druhe je tiež T3 🙂 premenovana na K3.
Reakcia na: MiroBA #125212:

+ ešte kontrakt na 16ks VarioLFR.G ( http://www.pragoimex.cz/l.php?id=27 )
Reakcia na: Nodes #125211:

Tak to hej s praktického hladiska tie stĺpiky možu prekážať.
Pozrel som Narýchlo KE T3 vozne. Našiel som voz 337 - vo vnútri farebne zladení pomerne dobre, no to sa mohli už zmôcť na podlahu ALTRO, aj tá kaína vodiča mohla byť lepšia. Proste tiež čo najlacnejšia modernizácia...
Potom 359 je v poho len keby mala inú výzbroj.
A KE majú zase aj KT8D5RN2 tak až tak zle na tom nie sú.
Reakcia na: MiroBA #125203:
K tym celam. Pri pohlade cez predne okno sa mi zda, ze stlpiky su dost siroke. Ci to nebude prekazat. Co sa tyka interieru. Pozri si kosicke T3. Kosice su asi jedina prevadzka v byvalej federacii, kde zastal cas.
Reakcia na: M3go #125208:

Je to možné že ozaj nevedel kde má zastaviť.
S tým vedením na Pražskej však aj tak som aj myslel z napojením na Hroboňovu -ono koniec koncov nie jeto nič nové to vedenie tam kedysi bolo...
To predĺženie 212 k HP TESCO Lamač je dobrý nápad ale pochybujem, že sa v najbližšej dobe niekto na to zmôže. Ono tiež tam zase tak veľa nechýba, len neviem ako z napájaním asi by bolo treba aj novú meniareň k tomu.
Reakcia na: MiroBA #125201:
Mal by stat aj vo Wolowi.
Reakcia na: MiroBA #125195:
A načo by bolo dobre natiahnuté vedenie rovno cez Pražskú na Patrónku skôr by som povedal že cez Pražskú na Hrobonovu. kde je vozovňa. Že by si nemuseli trolejbusy obchádzať cez Kramáre Patrónku Lovinského.
Skôr by som zmenil konečnu 212-tky. Konečná Tesco Lamač by sa viac využívala než Voj. Nem kde chodia ludia len cez výkend cez týžden by tam postačovala 49.

Siemens je na rovine iba Stromova je v kopci ale keď IK 435 sa odtial pohol tak ten Man mohol tiež. Ale podla mňa vodič Manu nevedel kde ma a kde nema zastavovať lebo zastavil neskôr na zastavke Siemens ale na tej kde ma stať iba 44-ka. ?
Reakcia na: MiroBA #125196:
Rozmyslaj.
Reakcia na: luky133 #125204:

Presne tak, no treba brať, že predsa je to len na Ukraine tak šetria kde sa dá.
Náš DPB zase primoc šetrí na vonkašom vzhlade -tie naše T3P vyzerajú z vonka ako z pred 30tich rokov, zato interiér je na tom lepšie.
Pre modernizácie má najlepšiu koncepciu podľa má od Inekonu Vario.
Reakcia na: Majo #125199:
Čelá sú fakt pekné, ale veľa veci tam nie je dotiahnutých do konca. Napr. také okná, sedačky, celkovo aj interiér a napr. farba karosérie, nekryté podvozky... ?
Reakcia na: Majo #125199:

V poho to vyzerá byť. No PARS NOVA to asi veľmi nepoteší ? . Tak Ukrainci -ide o Charkovské vozy ak som dobre čítal, sa rozhodli modernizovať svojpomocne -ako čítam priamo v Charkove -Charkovskij Vagonoremontnyj Zavod.
Inak tie ich čelá sa mi viac pozdávajú ako naše "Kotas" len tie bočné okná to tam mohli hodiť už Determálne sklá -niečo ako na našich K2skách. A vidím že riadne šetria na sedačkách.
..bohvie ako sa im to osvedčí.
Tu by som ešte dal do pozornosti, že ruský Volgograd sa zase rozhodol modernizovať aj za pomoci českeho Pragoimex -112 vozov má mať skrinu T3R.P s "Pelikán" čelom.
Reakcia na: Emo #125200:
Ako si správne poznamenal - pomaly, a to veľmi.
Reakcia na: Valec #125197:

Dobre, uznávam. Ale tupé je hlavne celé vedenie DPB, že aj dlho pripravuje tender na tie nové busy a nič z toho...a potom, že človek má niečomu veriť. To treba uznať.
A to je pravda -To sa môže stať len na Slovensku.
Inak náhodou nevieš ako to teda bude? Bude tá linka mať aj nadalej zastávku aj vo Wolfsthal a či sa úplne vypustí?
Reakcia na: S499.1023 #125175:
"Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne."

Tie 40 sa už pomaly rušia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.