"O tebe som tiež mal kedysi pocit, že si inteligent. Čím ďalej tým viac ma presvedčuješ, že si štandardný šotouš a mal by si byť dispenzarizovaný. Čo furt máš s tými finančnými skupinami? Závisť?"
Heh, skúsiť prestúpiť na niektorej z ďalších zastávok mi nenapadlo. Ale pochybujem, že by to bolo možné (napr. kvôli semafórom). Naviac, ďalej by už tá 17-ka bola plná. ?
Re #124962 TeBeCe: Tak dúfam, že sa to aj na tú 17-ku vzťahuje a takisto aj na iné možné prestupy, keď sa tam dve električky (hoci aj náhodou) naraz stretnú. ? Zaujímala by ma odpoveď DPB na tú sťažnosť.
Tušímže ich robí TeBeCe (ak si dobré pamätám) a nie je to ľahká práca. Sám som chcel voľakedy robiť CapaCity, ale nikde som nenašiel v tej dobe detailnú fotku z boku a ani som si veľa času nenašiel.
Aha, tak to je dobre. ? Ak dotyčná naozaj podá tú sťažnosť, tak snáď bude vyššia pravdepodobnosť, že nabudúce tam už električky medzi sebou prestup umožnia (ak sa tam takmer naraz stretnú). ?
Zástavka tam bola od (asi) sprevádzkovania budovy internátu (cca 1990) až do otvorenia budovy Ekonomickej univerzity (cca 1996, potom sa presunula do súčasnej podoby). V tých časoch to bola jediná zastávka v normálnej pešej dostupnosti.
dnes som išiel okolo spojky Apollo-Bosákov-Prístavný v smere mesto a myslím si, že by sa to dalo v pohode tak urobiť. možno by bolo treba trošku upraviť ten prípoj z Bosákovej, aby sa tam zmestili 1+1 pruh a keby sa posunula aj tá cesta na miesto bývalého zastávkového prístrešku s podchodom (bola tam aj niekedy zastávka? lebo ja si to nepamätám), tak by mohli byť zachované i tri pruhy v msere z Pe.
Re #124923 Petto: si myslím, že by ten interval nebol až taký chaotický 7-13-7-13, pretože reálne aj tak budú na moste zápchy a určite nebudú 96-196 jazdiť 10-10-10... ale bol by lepší prístup do ikei z viacerých miest a raňajšie expresy 68 a 196 by išli smer mesto najkratšou cestou... + Šustekova by mala možnosť ísť na/za oba mosty btw. keď 68 ide cez euba-bulíkova-šustekova, tak na tej bulíkovej môže zastavovať, tým tak veľa nestratí. oveľa lepšie by bolo, keby tú pôvodne 4-prúdovú (dnes 1+1 pruh + 2 pruhy prakovacie) cestu trochu premaľovali a urobili tam 1+2 v smere na Lachovu z toho jeden bus + 1 parkovacie na pravej strane...
Skúšali dve plne naložené súpravy žehličiek? a Čo keby sa tam stretli tri (dve na jeden smer a jedna na opačný)? To je podľa mňa skôr prevencia, aby ten most vydržal ešte veľmi dlho a aby nebol zbytočne zaťažovaný...
Keď sa bude prerábať celá Staromestská od gruntu, a jej okolie tak dojde rad aj na ten most...
Alebo keby sa nedajbože náhle dostal do prudko havaríjneho stavu.. ale toto tak skoro nehrozí
To už je tam dlhé roky... nie osová vzdialenosť koľají ale nosnosť mosta je dôvod...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami