Aha, tak to je dobre. ? Ak dotyčná naozaj podá tú sťažnosť, tak snáď bude vyššia pravdepodobnosť, že nabudúce tam už električky medzi sebou prestup umožnia (ak sa tam takmer naraz stretnú). ?
Zástavka tam bola od (asi) sprevádzkovania budovy internátu (cca 1990) až do otvorenia budovy Ekonomickej univerzity (cca 1996, potom sa presunula do súčasnej podoby). V tých časoch to bola jediná zastávka v normálnej pešej dostupnosti.
dnes som išiel okolo spojky Apollo-Bosákov-Prístavný v smere mesto a myslím si, že by sa to dalo v pohode tak urobiť. možno by bolo treba trošku upraviť ten prípoj z Bosákovej, aby sa tam zmestili 1+1 pruh a keby sa posunula aj tá cesta na miesto bývalého zastávkového prístrešku s podchodom (bola tam aj niekedy zastávka? lebo ja si to nepamätám), tak by mohli byť zachované i tri pruhy v msere z Pe.
Re #124923 Petto: si myslím, že by ten interval nebol až taký chaotický 7-13-7-13, pretože reálne aj tak budú na moste zápchy a určite nebudú 96-196 jazdiť 10-10-10... ale bol by lepší prístup do ikei z viacerých miest a raňajšie expresy 68 a 196 by išli smer mesto najkratšou cestou... + Šustekova by mala možnosť ísť na/za oba mosty btw. keď 68 ide cez euba-bulíkova-šustekova, tak na tej bulíkovej môže zastavovať, tým tak veľa nestratí. oveľa lepšie by bolo, keby tú pôvodne 4-prúdovú (dnes 1+1 pruh + 2 pruhy prakovacie) cestu trochu premaľovali a urobili tam 1+2 v smere na Lachovu z toho jeden bus + 1 parkovacie na pravej strane...
Skúšali dve plne naložené súpravy žehličiek? a Čo keby sa tam stretli tri (dve na jeden smer a jedna na opačný)? To je podľa mňa skôr prevencia, aby ten most vydržal ešte veľmi dlho a aby nebol zbytočne zaťažovaný...
Keď sa bude prerábať celá Staromestská od gruntu, a jej okolie tak dojde rad aj na ten most...
Alebo keby sa nedajbože náhle dostal do prudko havaríjneho stavu.. ale toto tak skoro nehrozí
Odkedy sa pri vyjdení z tunela smerom na zastávku "Kapucínska" nemôžu minúť dve električky (že tá na Kapucínsku zostáva stáť, ak ide iná oproti)? Čo boli tie koľajnice zle naprojektované?
JE MOŽNÝ OKAMŽITÝ PRESTUP NA ZASTÁVKE "KARLOVA VES"?
Je technicky a oficiálne možné prestupovať priamo z električky na električku na zastávke "Karlova Ves" smer mesto? Občas využívam "prejazdovú" 17-ku 07:15 h odtiaľ a všímam si, že v závislosti od semafórov 1-ka s príchodom 07:14 h niekedy príde pred tou 17-kou a niekedy až po nej.
Dnes však tá 1-ka prišla tesne za 17-kou a keď otvoril vodič 1-ky dvere, tak ten na 17-ke práve zatvoril a odfrčal preč. Ako keby nemohol odísť o pár sekúnd neskôr zo zastávky... Jednu pani to tak naštvalo, že nahlas sa začala rozčulovať, že "zase" a že sa bude sťažovať. ?
Re #124898 AAA: 24-minútový interval je podľa mňa celkom dobre zapamätateľný (každé 2 hodiny rovnaké odhcody).
Najnovšia novinka pre Dlhé diely, ktorú som práve prečítal... Prepis: "Po prečítaní reakcií vašich čitateľov na stiahnutie linky 133 z prevádzky sme sa rozhodli zrealizovať dopravný prieskum, ktorý zhodnotí kvalitu dopravnej obslužnosti sídliska Dlhé diely", povedal generálny riaditeľ dopravného podniku.
Píše sa to v článku o znovuobnovení linky 133 v marcovom vydaní Karloveských novín... ? Žeby som už videl výsledok toho prieskumu, že Dlhé diely majú nedostatočnú dopravnú obslužnosť? ? ?
oprava: keďže šípky nebere...Ad. DD podľa mňa cieľový stav je takú kapacitu ako je na DD dosiahnuť na všetkých ostatných sídliskách.. už druhá vec je linkovanie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA