Ja som nikdy nepopieral ,ze tu mame navyse kapacitu od vynovenej L133 - to vidi asi kazdy, co tu byva .Ono by aj ta L33 mala v poobednej spicke vacsi vyznam , keby nechodilo tesne daco pred nou - pritom klbak ma ist vzdy 4 min po Tedome ,ale kedze sa daktori soferi Tedomov vlecu plus semafory hentam-hentam hned mas meskanie - tak potom ide Tedom natrieskany a 25 Tr dost prazdna
Uznavam nie je to fer ,ale ja vam v tomto nijako nepomozem
No dnes som bol milo/nemilo prekvapený... Prišla mi odpoveď od Generálneho investora Bratislavy k mojej žiadosti. A poprvé ju zamietli kvôli obchodnému tajomstvu zo strany dodávateľov (či tak nejako), ale potešilo ma len to, že mi prišiel list priamo od riaditeľky (asi ho nepísala ona) a bol aj vlastnoručne podpísaný. Na prvej strane vyhodili na mňa 0,83€ a trvalo to dlhšie, ale na ďalšej strane mám to písomne. Takže mi prístup GIBu pripadá viac otvorený ako DPB... ?
33ka plni vyznam uz iba v sedle ,vecer a cez vikend , mozno v rannej spicke - ale v poobednej spicke je to zbytocna linka ( nie vzdy ) nakolko vzdy ide daco tesne pred nou z Molecky hore - ci uz zmeskana L32 or 133 - potom to tak aj vyzera dlhy tbus cca s poctom ludi do 50 a preco fungl nove tbusy ???- lebo hadam nebudu dotahovat denne 5 vozidiel 15 Tr - vsak rozmyslaj trosku ?
Suhlasim s 68 (smerom do mesta cez zast. Bosakova ,smerom do Petrzky dookola ale nemusela by stat vsade - trebars iba na Sustekovej- co je vlastne akokeby zastavka z opacnej strany Bosakovej ) len vies Ovsistanom odrezes zase pristup na Mileticku - ako mne "neva" len oni budu hundrat
ad 96 a 196 tie by mali chodit bud obe cez ovsiste alebo ani jedna podla mna - bo ked jedna pojde a druha nepodje cez Ovsiste ,tak za pristavnym mostom ti to vytvori dost chaoticky interval - kazdu hodinu cca L96 : 00 20 40 a L196 : 13 33 53
z toho celeho vyplyva - naj pre MHD by bolo keby sa vytvorila moznost odbocenia z Apolla na Bosakovu a bolo by po probleme a po diskusiach ohladom plnej L68 a jej motania po Petrzke
To nie je zákon o cestnej doprave, ale zákon o organizácii pracovného času v doprave a ZP sa na tieto prestávky ani nevzťahuje, keďže ich rieši tento osobitný zákon.
Keď sa chce, tak sa dá. Lenže dakto si nevie predstaviť, že by pri jeho príležitostnej ceste cez BA nemohol zísť z Prístavného mosta na Dolnozemskú... Inak tá odbočka z Prístavného mosta do Petržalky až vôbec nebýva tak frekventovaná ako kedysi. Výjazd z Dolnozemskej na Prístavný most je hojne využívaný. Nechápem teda prečo keď bol most Apollo určený na to aby odbremenil Prístavný most, tak sú tí čo ho využívajú obmedzení zrušením odbočenia na Bosákovu ? to mi príde furt tabu, že sa tomu nespravil za celé 3 roky prietrž.
duochodca ti vletí do Kauflandu, odtiaľ zbehne do Hypernovy a vráti sa naspäť, lebo pri prvej návšteve niečo zabudol kúpiť
Re #124665 Solider: ideš na Rakúsko alebo do Rakúska? Na Litvu/do Litvy? ?
Re #124678 Solider: za také historcké vozidlá takú malú sumu? ?
Re #124767 Petto: ja by som zrušil zachádzanie L68 cez euba smer mesto celodenne. opačne to zatiaĺ nejde, lebo "vpravo z Apolla", 96 by som nechal v starej trase (pri int. 20 tie 2 minúty navyše budú bolieť asi menej ako pri nosnej L68) a 196 nech jazdí ako teraz cez Bosákovu...
Re #124775 810zssk: aby neprišlo ku "kanibalizácii klasického predaja"? ?
Re #124807 21Tr: z Prístavného mosta by podľa mňa mal byť úplne zrušený zjazd na Dolnozemskú, rovnako ako nájazd z Dolnozemskej (od euba a bosákovej) naň. je síce pravda, že tranzit možno využíva Dolnozemskú smer Čunovo, ale nedal by sa odkloniť niekde v smere diaľnica v Petržalk/Einsteinova a pred Lanfranconi napojiť na obchvat smer Rusovce?
prípadne pri zjazde z Apolla zobrať jeden pruh opačnému smeru a po miernom posune doľava spraviť dobočku vpravo popod nadjazd... podĺa mňa dosť jednoducho realizovateľné. prípadne s dodatkom "vozidlá max. výšky do X metrov"
Re #124838 Ike: "pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný" načo tam potom boli niekoľko rokov v smere do Pe tie "useknuté" panely na konci cesty, a široký priechod medzi dvomi cestami na Einsteinovej?
Re #124915 Karakol: a súbeh s 33 a so 70tkou sa neráta?
Ako tu už niekto písal, limity pre pauzy sú dané jednak zákonníkom práce (Prestávka na jedlo a oddych), jednak zákonom o cestnej doprave (bezpečnostné prestávky). Takže prosím po konzultácii s ujom Googlom hľadať tam.
A aké sú limity pre pauzy? Ďakujem za vysvetlenie.
Keď už o tom súbehu 39 na väčšiny trasy. Je 133 tiež v súbehu s električkou na väčšiny trasy, keď to vezmem na počet zastávok? 133 má v smere do mesta 13 zastávok z toho 3 sú zároveň zastávkou električky. Čo sa dĺžky týky (odmerané podľa Google Earth), v smere do mesta je súbeh so 4 a 12kou 57 % a v smere na DD je to 50,5 %. Mne sa to až tak strašné nezdá.
Jediná moja otázka je, že ak táto linka nebude zrušená, nebolo by lepšie, ak je to technicky možné, aby zachádzala namiesto Divadla ku Nivám? V smere na nivy je to o 1,06 km viac, v smere na DD o 530 m viac (ani nie 10 % sucasnej trasy-cca 7,61 km). Pritom by sa vyrazne mohlo niektorym ulahcit prestupovanie.
Keď už je teda linka 133 taká super a električka zlá zlá zlá... tak potom nech zrušia električkové zastávky v Karlovej Vsi
pekne po zastávke Nad Lúčkami bude nasledovať Botanická.... Ušetrenie aj 5 minút ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Karakol