No 133 bola dávno... Vám sa len nepáči to, že sú tam teraz nasadzované nové autobusy ak dobre chápem... To je už vec DPB, ktorú my nijako neovplyvníme... ?
A práve "každú chvíľu zastávka" je to čoho sa ľudia nechcú zrieknúť. Práve tí čo najviac žiadali metro, ale nikdy im nedošlo, že metro nemá zastávky každých 200-500 metrov, ale aspoň 700-800m, ak nie aj cez 1km.
A ohľadom kapacity tam čo vymslíme...nič. Apollo z neho dačo stiahlo našťastie. No pýtam sa či bolo treba hentak zmrzačiť Einsteinovu ulicu?! Hento postaviť do sídliska môže fakt len blbec. Tiež by ma zaujímalo či nestačilo rozšíriť existujúcu Einsteinovu o 2 pruhy po obodch stranách namiesto pracného delenia hlukovými stenami , ktoré mohli postaviť na kraji Einsteinovej a nie medzi dvoma cestami. Teraz sú medzi diaľnicou a Einsteinovou a ešte sa určite budú stavať aj medzi Einsteinovou a chodníkmi, resp. budovami. Tiež nechápem zmyslu klesania a stúpania diaľnice, keď samotná Einsteinova nemení výšku.
A kebyže ty máš na výber čím pôjdeš tak čo si vyberieš? Moderný nízkopodlažný autobus, ktorý je expresného charakteru a môžeš ísť o 15 min neskôr na zástavku ako keď chodíš električkou a prídeš tak rovnako do cieľu ako električkou tak čo si vyberieš? 133 je dobrý ťah čo sa týka rýchlosti lebo je expresného charakteru... Ja mám rád električkovú dopravu len mi lezie na nervy každú chívíľu zástavka a na každom semafóre stojíš...
Aspoň vidíš ako je to celé na hovno riešené. 68 bola robená s tým, že sa nebude flákať cez Ovsište ako kedysi linky museli... a zas sme na začiatku. Aj ja som mal peknú ilúziu, že tak 68 bude rýchlo jazdiť a nie je z toho nič... Ten kto zadával vystáavbu mosta mal jasne trvať na bezkolíznom riešení odbočenia z Apolla na Bosákovu. To by predsa mala byť pre dopravných Ing. samozrejmosť. Ale nie, načo... Vysrali sa na to akurát.
1) Rozšíriť odbočenie na Bosákovu na dvojpruhové, z toho jeden pruh by bol pre smer z Prístavného mosta a druhý pre smer z Apolla. Prejazd vozidiel z Prístavného mosta na smer Dolnozemská by bol zabránený klasicky tak, ako je teraz oddelený pruh Apolla od pruhu z Prístavné mosta tými žltýmu somarinami s oranžovými terčíkmi, kým vozidlo nie je za odbočkou na Bosákovu. Takže by sa z Prístavného mosta šlo do Petržalky len cez Bosákovu.
2) Mimoúrovňovo, teda podjazd a Apolla na Bosákovu tak ako je vyriešený smer Stromová x Pražská. Tú zákrutu v podzemí kadiaľ chodia 204,206,209 a 212 určite poznáš.
No lenže všimni si, že je to úspech keď Prístavný most plynuje zvláda nával dopravy z Einsteinovej, kde mudrlanti vybudovali 4 prúdovku pre 2 prúdový most! Ak je hento štandardný postup, tak ďakujem pekne. ?
Aj keď Dunča opäť raz hlása svojim spôsobom bludy, ale tiež neverím tomu, že ten Sor už len pre to usporiadanie interiéru, má až na 4 osoby takú kapacitu ako B 732. By ma ozaj zaujímalo ako Sor počíta obsaditelnosť svojich vozov.
Zbytočná to linka určite nie je skôr súbehová... Zbytočná by znamenala vtedy ak by jazdievala prázdna, ale skús sa pozrieť ráno alebo poobede, že nie sú prázdne. Už som to tu písal (je to len moj názor) keď príde ďalších 10 Tedomov aj Tam Busy pôjdu asi na zaslúžený odpočinok.
Mne je jasné, že ty v živote nebudeš veriť ani tomu, že SOR má motor. Tie vymenované Karosy sú JEDENÁSŤmetrové bez ohľadu na to, akú "kategóriu" si Dunčík vymyslí. Ja teda do kategórie 12 m zaradím aj SOR 10,5 a hotovson.
Most Apollo NIE JE prednejší. Dopravný inžinier DunčoTr zase vie všetko lepšie ako tisíce iných.
2) Nie je to už trocha drzé, že na linke 20 a 22 sú TAM BUS vraky a na ZBYTOČNEJ a PROTEKČNEJ LINKE č. 133 sú nové TEDOMY??? Lebo toto je už donebavolajúce...
Tak kde nastal potom problém? Nikto sa tu nikdy nehádaj o ten názov ale hold, zrazu dakto musí byť inovatívny tak ako ja v linkovaní ? len mi nepovedz, že to nie je komické. Mňa by ste určite vypískali keby som tu začal kategórie autobusov vydeľovať po jednom metri, je tak?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr