1) Nahrádzal 11-metrové vozidlá.
2) Aj keď nahrádzal 11-metrové vozidlá 10,75-metrovými, Dunčotrolejbus škrečal, aké je to nanič, lebo sú to SOR-y a SOR nie je podľa Dunčotrolejbusu autobus.
Re #124721 Dunčotrolejbus: Aká jazdí v Bratislave 12 m CNG Karosa, ťuťmáčik?
Re #124721 Dunčotrolejbus: Ty pindáš nonstop a na všetko. Ešte aj na svojho otca pindáš. Patríš do psychiatrickej liečebne!
Re #124729 Dunčov Brácho: Hehe, vzájomná rodinná podpora ? ?
Re #124743 AutistaBA: Nevyjadruj sa k veciam, o ktorých nemáš ani šajnu.
Re #124769 810zssk: Ty tiež nepíš o Sanosoch, keď nevieš, čo sa s nimi deje.
Re #124773 Dunčotrolejbus: Jasné, však ten most stavali len pre 68, ty trtko. Ty všetkému rozumieš, tendru, linkovému vedeniu na celom Slovensku, politike, ja sa čudujem, že ťa už nespravili prezidentom!
Re #124776 AutistaBA: Ty keď niečo napíšeš, tak si to najprv po sebe prečítaj, čio to dáva zmysel - ak teda okrem dysgrafie netrpíš aj dyslexiou. A nemudruj o finančných skupinách, podstatný je účel nbudovy a nie kto ju stavia, hlupko.
Re #124777 AutistaBA: Ty stále píšeš, že sa nechceš starať, odvolávaš, čo si odvolal a pritom stále dookola tu rozvíjaš svoje sprisahanecké teórie.
Re #124789 Emo: O tebe som tiež mal kedysi pocit, že si inteligent. Čím ďalej tým viac ma presvedčuješ, že si štandardný šotouš a mal by si byť dispenzarizovaný. Čo furt máš s tými finančnými skupinami? Závisť?
VŠEOBECNE: Mení sa to tu pomaly ale isto na úchylné šotofórum.- Asi požiadam webmastera, aby rozdelil DF na dve - pre normálnych (bude schvaľovať webmaster, nech si Dunčík škrečí ako chce) a pre šotoušíkov.
Ak v DPB nemajú ozaj neschopných právnikov a tú analýzu nerobila nejaka AK Novák z Horného Lopašova, pochybujem, 5 Sk by som za to, že to spackanie až také náhodné nebolo nedal.
Ked tu uz je rec o tych Sanosoch, mohol by niekto, kto k nim ma pristup, zavesit sem nejake fotky z tej rekonstrukcie. Alebo dat link na tie, ktore tu uz vraj boli. ?
Tak to je len dobré potom ? .
Ono by sa časom mohol aj dzruhý opraviť -jeden by bol ako stabilný exponáť v Technickom múzeu a druhý by mal DPB na príležitostne jazdy.
"- trebalo by poriesit aj L68 - v rannej spicke by som zrusil jej zachadzanie cez Ovsiste (dovod : narvate uz na 150 percent od zastavky Starohajka,Lachova) a vytvoril by som daku L168 (trebars DOstihovka - lachova - Ovsiste -Trn.myto - len na nu neviem odkial vozy"
Ja by som tú zachádzku zrušil úplne. Ona nemala vôbec ani vzniknúť. Je to časovo dlhšie a Ovsište má aj tak dosť iných liniek.
Možné to je tak, že dielenskí dostávajú zaplatené lepšie ako u nás a tiež sa opravy neriešia polovičatými systémom - ako minulý rok demonštrovala CNG Karosa na linke 31 a doteraz nie je známe ako sa situácia s flákačmi vyriešila... Navyše tam je to možno mizivé percento starostlivosti o starý voz (veterána), zatiaľ čo u nás sa denne stretávajú mechanici s 10-17 ročnými vrakmi, takže ostáva čas dať vozidlo len do takého stavu aby sa do týždňa nerozsypalo. Inak si to vysvetliť neviem.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr