Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si:
Nechcem ta urazit, ale to je blbost! 🙂 Od teba by som cakal nieco inteligentnejsie.
Andrej #12383:
A meniaren pre trolejbusy nespominal? Tie odhady sa mi nezdaju, pochybujem ze jeden NP trolejbus dnes stoji tolko co v roku 2000. Navyse, na DD treba klbaky, ja ratam s cenou okolo 17 az 18 mil. Sk Dalsia otazka: Kde chce tie trolejbusy garazovat? Vozovna Hrobonova je uz plna, pochybujem za sa tam zmesti dalsich 10 klbakov. Navyse, pre zvysenie kultury cestovania treba zahustit interval, tazke nie 10, ale 15 klbakov bude treba. Aj tak ich mame malo, aspon bude nejaka razerva na pravidelne udrzby a pod.
dlhsie (uz niekolko rokov) nosim v hlave taku myslienku, ze proste pred zaciatkom zimy by sa na vsetky vozidla MHD namontovali mensie "pluhy" (najlepsie na neaky hydraulicky system, ktory by pri normalnej jazde za normalneho pocasia umoznoval normalnu prevadzku a "pluh" by bol pricapnuty niekde vpredu ku karoserii a nemal by vplyv na jazdne vlastnosti vozidla (okrem ochrany karoserie pri stretnuti sa s autiakom:-)). V pripade situacie ako je dneska (t.j. snezenie) by bol tento pluh na kazdom vozidle nahodeny do pracovnej polohy a zabezpecil by odhrnutie tej trochy snehu z cesty (trate) pred vozidlom, ktora tam stihla napadnut od prechodu predchadzajuceho spoja. Co si myslite o takomto niecom ?
Ja dufam iba to, ze linka 88 mi pojde na Safko. Odtial mi je to uz jedno, ak nepojde 11, tak pojdem pesi cez mesto a aspon si to pofotim. 🙂 Ale snad by mi 11 mohla ist, aj ked budem cestovat o nieco dlhise. 🙂
tr3mp:
Mne to nemusis vysvetlovat, vysvetluj to ludom co pisali ten clanok. Teda autorke: Jane Parkrovej.
Turbo: ale napr. teraz v Zurnale radia Twist vravel nejaky chlapik z DP, ze eliny ako tak premavaju a aj budu, sice nie podla CP, ale ak bude takato situacia este dve hodiny, tak s autobusmi a trolejbusmi netreba ratat ...
Nemam rad ked niekto takto kyda najma na elektricky. Akoze trolejbusy a autobusy jazdili nacas??? Keby bola normalna udrzba tak ziadna kolajnica len tak nepraskne, takisto sa len tak nezlomi pantograf... Ale nie, za to moze to, ze je to elektricka. Esteze nenapisali ze by sme mali elektricky zrusit a nahradit Alwegom alebo metrom...

Problémy v rannej doprave spôsobili najmä električky
Jasne, ale zase na perone za zeleznicnej stanici nebyva taka tlacenica, ze ludia, co na nom cakaju, sa tam nezmestia a musia cakat aj na kolajach 🙂
Tak treba spravit sirsie nastupne ostrovceky. Ako casto sa ti stalo ze si spadol z peronu na zel. stanici??? 😉 Mne ani raz, pricom na nom bol sneh (vietor nafukal)
Co sa tyka vysokych ostrovcekov, problem by bol pri takomto pocasi a zastavky by boli nekryte, zasnezene a nedostatocne odhrnute. Smyknut sa z takych 80-90 cm a spadnut do kolajiska by nebola ziadna sranda - najma keby bola taka zastavka pri Poluse v sucasnej sirke ...
Turbo: no pre kolajovu dopravu sa mi dost nepaci uz aj to stupanie co je zo safka na most a nie ze este to aj predlzovat :-))) ono by skor potom stalo za uvahu ako vyriesit mimourovnove krizovatku na safarikovom nam, ale ako schodnejsie vidim posunut cestu z nabrezia na dostojevskeho rad hlbsie do zeme, ako spravit nasyp na ceste zo stareho mosta... Totiz ono su tam budovy a tie maju okna aj dost nizko, ak tie okna budu mat nad jamou v ktorej chodia auta, je to v pohode, ale ak budu mat red tymi oknami val zeminy alebo beton, tak to asi v pohode nebude...
tr3mp: radsej treba vstupit do NATO, aby sa do nas v pripade obcianskej vojny (kobylky (cigani) vs. pracujuci) nestarali, rovanko ako sa nestaraju do Turecka alebo Irska a nedopadli sme ako byvala Juhoslavia...
si:
Tu nejde o pamiatku, ale ten most potrebuje generalku. Rozumej: Vsetky nosne casti vymenit. Stupanie medzi prvym a druhym pilierom (teda od Mytneho domceka tesne nad Dunaj by nebolo vacsie ako je sucasne stupanie zo Safarikovho nam. k mytnemu domceku. Na Petrzalskej strane to mozes dvihnut tak isto. Od mytneho domceku k brehu mas dost dlhy kus. Takze ja v tom problem nevidim. Stredne piliere by som nadstaval o 1,5 metra (alebo kolko je treba), krajne by som nechal take ake su. Ked chces zachovat nieco co tu je, tak skus zachovat metrovy rozchod. Ten je tu uz vyse 100 rokov a jazdi sa na nom. 😃
si: #12421 Takze musime ist do vojny s USA, aby nam s tym mostom pomohli 😉
tr3mp: ta mapa Slovenska - no to som tazko rozdychaval... a ten nadorovity vybezok do Polska, to je co?

KLF: Pre pohodlie cestujuceho sa da aj zvysit ta hrana nastupista. Ono asi hosi nemysleli na zdvihnutie o 10 cm, ale o zdvihnutie na uroven podlahy v elektricke + prisposobenie dolneho okraja dveri vozidla vyske nastup. ostrovceka, tj. vlastne ten system, ako ma metro. Tiez by bol dokonale bezbarierovy a vozickari by sa mohli zblaznit od radosti.

K rozdelovani dani tam, kde boli vytvorene: neviem, ako to chcu dokazat. Snad sa im podari urobit to, ze dane sa vratia mestu, v ktorom boli vykazane a odvedene.

Lenze potom bude uplne logicke a v zmysle zakona spravne, ze ked si Orange presunie oficialne sidlo do Horneho Vyplachu, tak bude mat ta obec tolko penazi, ze si tam postavia metro. To samozrejme nic nemeni na tom, ze na ziskoch Orange-u sa aj tak bude podielat cele Slovensko. 🙂
riko: ide ale o to, ze splhanie do kopca a z kopca je pre gumokoly jednoduchsie ako pre kolajove vozidla a ak chceme dat na stary most kolaje... Okrem toho sa da stary most uz povazovat aj za pamiatku a povedz mi ktora krajina si da dobrovolne zlikvidovat pamiatku kvoli neakemu predpisu o svetlosti plavebnej drahy pod mostom...
#12411 si:
nezabudni, že si viazaný medzinárodnými zmluvami o plavbe po Dunaji, kde je zakotvené, čo majú ktoré štáty robiť pre zjednodušenie plavby po Dunaji. A jednou z podmienok je zvýšenie starého mosta o 1,5 metra. Viem že to prinesie problémy na Bratislavskej strane ale všetko sa dá vyriešiť.
Je to posledný most na Dunaji, ten v Novom Sade, ktorý tiež nespĺňal parametre zbombardovali Amíci vo vojne s Juhosláviou.
P.S. aj most Márie Valérie v Šúrove bol zodvihnutý o cca 1-1,5 m nad pôvodnú úroveň - pozri odkaz hore
turbo: tak to potom napis zaobalene - napis, ze su ako vulgarizmus k socialnemu zariadeniu 😉
Vies, hajzlovia je nespisovne, to preto aby mi nikto nevynadal ze tu pisem skarede slova. 🙂
#12406 Turbo
inak aj ja som na to v duchu myslel, že pre nostalgikov by mohla byť zachovaná silueta, ale vrátil by som sa k pôvodnej siluete ako mal most Františka Jozefa (ten most mal stredné pole cca takého tvaru ako most Márie Valérie v Štúrove), ale mal by moderné parametre tj. 2 pruhy každým smerom, 2 pruhy pre eliny, lávka pre peších a lávka pre cyklistov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.