Reakcia na: AAA #123927:
Na 93 a 94 sa (okrem jednej úpravy krátko po septembri 2005) nič nemenilo.Re #123931 irizar: Obzvlášť, keď spiatočný lístok Petržalka - Kittsee je lacnejší ako 2 lístky do Wolfsthalu.
Re #123941 klasIK: Nie po Bajkalskej, ale cez Plynárenskú. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=f230212d372f2833ef3930212dea
Neskôr ju presmerovali po Bajkalskej a cez Trnavskú, Sabinovskú a Drieňovú sa vracala späť. Krátko na to bola zrušená.
Re #123943 Skywalker999: Väčšina nenadáva, že na DD sa posilnila (dlhé roky nepostačujúca) doprava, ale na to, že:
- posilňujú sa len DD a v iných častiach mesta sa skôr uberie,
- na DD premávajú len nové vozidlá, zatiaľ čo TAM BUSy sa "vyradili" do iných častí mesta.
A dovolím si ešte vypichnúť pár vecí, ktoré vidím trocha inak:
"NEHOVORIAC O TOM, ZE NIKDE INDE V ZIADNEJ MESTSKEJ CASTI SA V ZIVOTE NIKDY NETLACILO PO TOLKE ROKY V MALICKOM AUTOBUSE TOLKO CESTUJUCICH NARAZ."
V rokoch 1994 - 2000 bol problém dostať sa na petržalských Dvoroch vôbec do autobusu. Keď som chcel prísť ráno do školy načas, neostávalo mi nič iné, len ísť o 20 minút skôr z domu a odviesť sa najskôr na koniec Petržalky na konečnú. A uznaj, že z Petržalky do centra sa dostať pešo horšie ako z DD k električke.
"a myslim si, ze vsetci obyvatelia DD tento spoj (linka 133) vitaju"
Vítať ho možno vítajú, ale poväčšine až na Molecovej. Už som spoj L133 videl pod Novým mostom viac krát (ráno aj popoludní), ale vždy v ňom bolo tak 20-30 cestujúcich. Asi som nemal na tie využívané spoje šťastie.
Re #123946 810zssk: Tak tak, s týmto súhlasím.
Re #123948 intony: Dnes sú ukážkou toho, ako sa to robiť nemá.
oppress