Nie, vsetkym prekaza to ze za NASE peniaze si niekto robi kampan. Hoci uznavam ze ma fascinuje tupy slovensky narod, ktory tym dvom na tuto kampan skace.
Dopravný podnik ? pre milovníkov zimných športov ? cez víkend 21. - 22. februára 2009 zabezpečí na linke 203 kapacitnejšie kĺbové trolejbusy. Linka premáva s trasou Búdková - Hrad - Hodžovo nám. - Karpatská - Koliba s obsluhou prestupných bodov Hodžovo nám. / Poštová, Štefanovičova / Žilinská a Šancová / Karpatská.
Aka kravina na n-tu? Co keby si rozmyslal? Mam napr. 22 NP vozov, tak mozem dat napr. 15 NP poradi a mam rezervu. Velky problem? Specialne ked v BA je takmer 100% zlozakov NP?
"podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina..." - Ano presne tak. Tato "kravina" funguje v X mestach Europy a ludom s obmedzenou pohyblivostou to strasne pomaha. Netreba mysliet len na seba.
a to, že páni Z. a K. robia to čo robia a majú nejaký úmysel, dáva každému voľnú ruku pindať do všetkých ľudí žijúcich na DD resp. KV?
koho zaujímalo, keď ešte pred pozitívnymi krokmi v doprave na DD sa tam chodilo, tak ako sa chodilo....? nikoho.. no vidíš.. a teraz im vylepšili a už každý len do nich pindá....
Problémom DD je aj to, že taká plynová Karosa keď je naplnená na maximum má problém zvládnuť DD... A Ikarusy 415 nemohli vtedy vypravovať nakoľko v Krasňanoch ich nemali?? Alebo boli inde vypravované?
to akože chceš zagarantovať, že každý (teraz trepnem) piaty spoj bude NP? to nemyslíš vážne? je to kravina na n-tú, už len z dôvodu, že náhodou to zagarantuješ, potom z nejakého prozaického dôvodu nebude môcť ísť na tú výpravu NP a celý systém je v péčku.... podľa tvojho modelu by ľudia, čo chcú ísť NP vozidlom, mali cielene striehnuť na jeden spoj za čo ja viem 60-90 minút? kravina...
jednoducho ide o to, že L 32 potrebovala už nové vozidlá a aj kapacitne vylepšiť (samozrejme, že to potrebujú aj iné linky), a tak čo prišlo do BA, šlo tam... pre mňa za mňa, nech tam dajú niečo nové, kapacitne postačujúce a nie NP....
Noo trolejbusovou traťou by som sa neobháňal nakoľko už v roku 1991+- mala byť... Oni len urobili to, čo sa dávno plánovalo a malo byť... Takže to nebola politická propaganda.
Mily zlaty, toto nie je ziadne riesenie, ale politicka kampan. Riesenie by vyzeralo trochu inak. Tebe by sa tiez nepacilo keby za TVOJE peniaze chodili vsetky nove vozy napr. v DNV a Vam davali same sroty len preto ze riaditel DPB chce byt starosta DNV.
A to ze niektori blbci z DD sa na nu daju nachytat je uplne absurdne. Normalne sa tesim ako po volbach padnu na hubu. A mozno potom dostanu rozum.
Nejake zmeny: Na L32 cez vykend zvysit poobede interval z 30min na 20min, na L33 by som zrusil cez vykend rano 33/3 tie trolejbusy v tak hustom intervale chodia prazdne, a L133 by som dal zachadzať cez baníkovu a segnerovu cim by sa ulahčilo cestovanie ľudom do Dubravky a vznikol ba tam interval spolu L32, 6min, a L133 by som dal potiahnut na AS mlyn nivy....
ale to čo jazdilo na DD, bolo strašné, musíš sám uznať... tak to vymenili komplet... a samozrejme ani nevylučujem ďalší faktor, pánov Z. a K....
čo sa týka Vajnor, Trnavské mýto pokladám už +/- za centrum...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
freeze25
vyjadril som sa zle, nepindá sa na ľudí na DD, ale v úvodzovkách na to, že vôbec DD existujú a "kradnú" ostatnej Bratislave vozidlá...