Zaujímalo by ma, ako zostavuje dpb harmonogram odchodov autobusových liniek z konečnej zastávky Ovsište (Petržalka)!!??
Porovnajme spolu odchody dvoch liniek (83 a 84)
s tým istým smerom jazdy do mesta (približne rovnaká trasa)od 7.00 do 8.00 hod ráno (v čase, keď najviac ľudí cestuje do práce!!!) z východzej zastávky Ovšiste:
83: 03, 12, 21, 30, 39, 48, 57
84: 04, 12, 20, 28, 36, 44, 52
Všimnime si rovnaký odchod obidvoch autobusov
(a veru aj jediných dvoch autobusov na tento smer) v čase do tej pol ôsmej. Takže, ak sa chcete okolo siedmej dostať napríklad k „prezidentskému palácu“, tak musíte byť na zastávke v predstihu, alebo veľmi presne, lebo inak vám ujdú obidve linky a môžete čakať ďalších 10 minút, než pôjdu obidve zas ako dvojičky svorne v rovnakom čase zo zastávky!!!
Takže tu je moja skromná prosba: nedalo by sa posunúť odchod napr. linky 84 tak o 4-5 minút, aby rozostupy medzi odchodmi týchto dvoch liniek boli po 5 minútach a nie naraz v rovnakom čase? Zabezpečili by ste tým plynulý odchod do práce ľuďom odchádzajúcim z Ovsišťa smerom do mesta po siedmej hodine rannej. Za pochopenie a o snahu nápravy vopred veľmi pekne ďakujem. Obyvateľka Ovsišťa.
Porovnajme spolu odchody dvoch liniek (83 a 84)
s tým istým smerom jazdy do mesta (približne rovnaká trasa)od 7.00 do 8.00 hod ráno (v čase, keď najviac ľudí cestuje do práce!!!) z východzej zastávky Ovšiste:
83: 03, 12, 21, 30, 39, 48, 57
84: 04, 12, 20, 28, 36, 44, 52
Všimnime si rovnaký odchod obidvoch autobusov
(a veru aj jediných dvoch autobusov na tento smer) v čase do tej pol ôsmej. Takže, ak sa chcete okolo siedmej dostať napríklad k „prezidentskému palácu“, tak musíte byť na zastávke v predstihu, alebo veľmi presne, lebo inak vám ujdú obidve linky a môžete čakať ďalších 10 minút, než pôjdu obidve zas ako dvojičky svorne v rovnakom čase zo zastávky!!!
Takže tu je moja skromná prosba: nedalo by sa posunúť odchod napr. linky 84 tak o 4-5 minút, aby rozostupy medzi odchodmi týchto dvoch liniek boli po 5 minútach a nie naraz v rovnakom čase? Zabezpečili by ste tým plynulý odchod do práce ľuďom odchádzajúcim z Ovsišťa smerom do mesta po siedmej hodine rannej. Za pochopenie a o snahu nápravy vopred veľmi pekne ďakujem. Obyvateľka Ovsišťa.
Turbo
A nebolo by najjednoduchsie ak by si dotycny na ten autobus jednoducho zamaval??? Dlhe roky to fungovalo, preco to odrazu takto nemoze byt???
J #12358:
Tie su tam uz dost dlho, tusim pol roku.
J #12361:
Plne suhlasim s tvojim prispekom. Hore Krcacmi sa da ist v pohode 55 km/h, ak zo zastavky das plny rozjazd. Samozrejme, je to od odlisne pri roznych vozoch. Napr. krabusti s T6A5 idu asi tak ze plny rozjazd, potom neviem z akeho dovodu vybeh. Potom znovu jazda. Ale T6A5 je silne vozidlo, tam problem vobec nie je. Zrychlovacove T3 su na tom horise, niektore su naozaj lenive - beru na jazdu 300 A. Keby sa mali rozbiehat v tom kopci tak by to vytiahli na max. 40 km/h, ak by dobre shuntovali tak aj viac. Ale myslim si ze kazda premavkova elektricka v BA by tam v pohode mohla zastavit a znovu sa rozbehnut, aj kachna. Sice by sa rozbiehala pomalsie ako sme zvyknuty, ale rozbehla by sa.
MIRO:
Na ktorej linke nechodia stare sunky, ktore nekuria??? Povedzme, ze linka 50, tam su plynaky, sice SU TO STARE SUNKY, ale tie kuria. Potom ma uz nic nenapada. Mozno 84, tam su generalkovane Karosy, ale tiez sa mi nezdalo ze by niekedy kurili.
Btw., voz 1131 co som s nim naposledy isiel, mal preve kridlo druhych dveri bez oplechovania!!! Strasny srot. Normalne ste tam videli tie akoze nosniky tych dveri. Este staci aby odpadol aj vnutorny plech (vela mu nechyba, raz do toho kopnem a je to). Potom tam bude krasna, hranata ale najma velika diera. Pri pohlade na ten serbel (sama hrdza) sa mi zalkudok otaca. Minule ked mi isiel tak som sa na neho vysral a pockal si na dalsi, zhodou nahod Ik 412 (ake extremne rozdiely...). Cakanim som zabil 20 minut, ale to mi nevadi, dal som si u Stenley-ho hamburger.