Ja tiež proti tomu nič nemám, ale keď sa tu rozoberajú negatívne stránky DPB ako napr. aj ten dopyt tak ako keby sa tu báli podpisovať pritom je tu demokracia takže DPB nič nemôže.
Typická reakci človeka čo závidi DD. Keď si si všimol nikdy som tu nepísal, že haha DD su super ostatné mestské časti môžu ísť do... ? Ja tu bývam a nemám nič proti novým vozidlám, ale viem, že je to aj nespravodlivé vzhľadom na iné mestské časti, ale napr. ja sa podpisujem všade aj keď sa jedná o dosť citlivé témy ako udania a iné. ? Len som sa pýtal.
Už Ti lezú do tvojho piesočku, tak sa chceš vypytovať na mená? Keby dotyčný autor chce, tak sa podpíše, ale asi to písal človek, čo si to nemôže dovoliť.
v prvom rade treba tu preferenciu... aby sme zistili realny potencial bratislavskych trati a to, co dokazu... nedavno som tu robil cez GPS meranie a zistenie bolo take ze 1/4 cestovneho casu medzi 9 zastavkami bolo statie na krizovatkach a prejazd konstrukcne odflaknutymi tratovymi usekmi... urobit po preferencii analyzu na zaklade vysledkov potom rusit / zlucovat zastavky, poukazat na kriticke useky z hladiska konstrukcie a nasledne rozmyslat s efektivizaciou (vybrat useky, ktore eventualne pod zem).
Vsetko ale pada na tom, ze je to politicky zneuzitelne a napadnutelne...
Ty asi nebudeš len autista ale kompletný magör.
Po prvé: Prečo stále točíš túto úchylnú vetu "metro je o inom než busy i električky". V čom je o inom? A jazdí hádam metro radiálne?
Po druhé: Diametrálne vedenie liniek nemá NIČ spoločného slinkami odvšadiaľ všade.
Po tretie: Aká diametrálna električková linka okrem 12 bola v BA za tú dlhoročnú tendenciu zlikvidovaná?
Takže si svoje výkriky ublíženého decka vytlač na brúsny papier, zroluj drsnou stranou smerom von a vopchaj do análneho otvoru
presne! Ale venovat sa elektricke komplexne a na najvyssej odbornej urovni. Spojit mozgy a premysliet a preprojektovat co sa z realnych podmienok da dostat. Zaviest nove trate, nevyhovujuce opravovat aspon na rychlost 50 (zaviest vynimku pre uzemie BA, ze na el. trati je povolena 80 celoplosne), absolutne prekopat to co demagogovia u nas nazyvaju preferencia, pouzivat moderne technologie a v neposlednom rade nezabudnut na cestujucich a zvysit atraktivitu cestovania nielen klimatizaciou...
"Potom nechápem tú dlhoročnú tencenciu v BA diametrálne linky likvidovať. Koľko aj na tomto fóre bolo kriku že linky odvšadial všade nemôžu jednoducho byť? A ja sa pýtam aká je to spravodlivosť??? Niektorí môžu mať a iní zase nie?
Ja som sa len držal dlhoročnej tendencie v Bratislave. Dobre nech sú diametrálne linky, ale potom aj ja si teda prosím byvalú 117 alebo 59(to mi je jedno aké čislo) s celodenným intervalom -večer by mne osobne veľmi bodla a premňa nech stojí aj v centre. A prosím si aj bývalú 112sku aj 21čku a 54ku. Toto nám všetko zobrali -keď diametrálne linky tak pre všetkých. Naše sídlisko je tiež veľké, je tu X 12posch. domov. Od nás ľudia nepotrebujú pohodlne cestovať? "
- priame linky pojdu vsade iba z centra BA - z DD!!! ☺
Prosím Vás, kde sa nachádza ten nový most do Lamača v oblasti Zidiny/Segnáre? Napadlo ma, či by sa tediaľ nedala presmerovať linka 38 a obsluhovala by tak celú ulicu Segnáre a napájala by sa na zastávke Lediny. Nastupuje veľa ľudí na Segnároch?
za pouyitie komunikacie pre MHD sa v norsku plati myto v rozsahu 3,5 - 7 eur za vstup. Niektore mytnice pustia len MHD a tie su vacsinou zabezpecene rampou
Akonáhle bude existovať prepojenie Petržalka - Filiálka, tak význam Hlavnej stanice pôjde dole nie? Inak škoda, že sa prestali využívať koľaje hore nad nástupišťami autobusov. Viem, že je to muzeálna koľaj a v budove pri koľajach sídli múzeum dopravy. Neviem koľko koľají tam je a či by tam bolo možné nástupište. Každopádne by sa tam dali končiť vlaky prichádzajúce zo smeru Kúty, ktoré končia v BA. Vyžadovalo by si to veľké náklady ale predstav si aké by to bolo, že by sa ľudia prešli od vlaku buď budove na rohu Pražskej/Šancovej alebo by mohli zliezť dole k autobusovému nástupišťu, ktoré by samozrejme muselo byť posunuté aby sa tam mohol spraviť hore perón. Potom by budove hlavnej stanice neprekážalo vôbec keby neexistovala tá prístavba a šla by dole - ostal by len historický originál.
Priestor? Pred prístavbou je veľká vyasfaltovaná plocha. Nie je zas extra veľká ale daný priestor by sa dal aj nejak kreatívnejšie využiť ako na odhadzovanie špakov a žuvačiek. ? Čo sa týka električky nechal by som ju tam kde je, len s tým, že od zastávky Predstaničné nám. by som ju začal zapúšťať pod zem, tak aby mohla vyústiť na Pražskej a pokračovať na Patrónku a ďalej cez dnes už MHDčkou neobsluhované Polianky na Harmincovu kde by sa napájala na existujúcu trať v Dúbravke.
No ja by som nenechal na moste žiadny pruh pre gumokoly. Akurát tak, keby bola trať vybudovaná tak, aby po nej mohli jazdiť autobusy a potom hasiči, sanitky a policajti, ale potom by tu furt ostávalo riziko toho, že autičkári zalobujú a električky budú stáť na moste medzi autami. Keby toto mesto nezažívalo pseudoborníkov na dopravu a takých čo pravidelne zavádzajú ako im ide o preferenciu MHD a skvalitnenie, tak by som tam ten most nechal v stave aby mohli aj autobusy po ňom chodiť. Kým vykape táto garda automobilových šialencov, tak si veru počkáme. Starý most v takom stave ako si písal by som ponechal v civilizovanejšej krajine kde zákazy platia pre všetkých a nie v meste kde je pešia zóna ozdobená autami, BUS-pruhy slúžia ako dobré parkovisko a po Starom moste si napriek zákazu autá jazdia a šoféri sa tvária, že o ničom nevedeli, pričom na to bola reklama jak na summit Bush-Putin, atď. Myslím, že prípadov by sme tu našli každý x...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133