Ja som tiež za to aby veňšetko nebolo zastavané ale to musia pochopiť investori a vedenie mesta.
Žial myslím, že výstavbe sa veľmi nezabráni tlaky sú obrovské.
Ale ked sa stavia na okraji mesta, nie však prehustene mi to nevadí, skorej omnoho viac mi vadí ked sa zahustuje a už inak zastavaná plocha, napr.úplný extrém sú Dlhé Diely tak samozrejme, že tam teraz kolabuje doprava pretože tie cesty neboli nikdy na to projektované.
Ak myslis Lamacsku branu tak to vobec nie je problem, nakolko ta ma byt obsluzena elektrickou, pripadne sa tiez uvazuje o realizacii prestupneho terminalu BID (ktoremu vsak ja osobne celkom neverim).
Sorry, skolabovala Opera v mobile, takže pokračovanie až po návrate domov:
...doprava a tri páry osobákov denne a v Bratislave bolo asi tak desaťkrát menej áut ako dnes. Ty by si na ňu poslal nejaké S-Blato v atraktívnom intervale (lebo pod hodinu celodenne a polhodinu v špičke sa dnes nevyplatí prevádzkovať trať výhradne s osobnou dopravou.
3) O tom, že dôjde ropa, rozprávajú katastrofici už odvtedy, odkedy sa začala využívať. A ona nedôjde nikdy, resp. keby už mala dochádzať, tak príde nejaké iné alternatívne palivo.
ak si chcel tymi 400m nieco ilustrovat, tak si mal uviest aj vzdialenost medzi zastavkami metrobusu v Istanbule.
No a priemerna medzistanicna vzdialenost je v Prahe okolo jedneho kilometra. 59km s 57 stanicami a to by sa pre presnejsi vypocet tri stanice ratat nemali.
Re #122479 M3go: neuniklo ti posilnenie intervalu ?
ja stale postradam zmysel tej trate... vklude ma ukamenujte...
povodna trat cez ZST Nivy nevyhovovala z vela pricin... tak spravili cez ZST Nove mesto a pristavny most... v poriadku... naco treba tuto "skratku" obnovovat? to mame peniaze nazvys? Ved pokial viem, na tej trati cez pristavny NIC nechyba... jedinym zranitelnym miestom je priecestie s Ivanskou... to eliminovat, trat ohradit a mozu tam vlaky jazdit tak rychlo ako v tom tuneli tuneli....
2) Ide o to, že dnes možno robiť iba razený tunel, kým keby bola bývala zostala povrchová trať, dal by sa robiť hĺbený, ktorý, myslím si, koštuje dosť výrazne menej a buduje sa rýchlejšie.
Bez ohľadu na to, či by to bola origoš železnica alebo "električková trať", tie koľaje by si musel niekde položiť, a cesty v Stupave neoplývajú nejakou nadmerou rezervou šírky. Dúfam, že by si tú trať nechcel urobiť tak, že by autá jazdili po koľajniciach. Takže kade?
mňa by teraz zaujímalo, keď už vieme, že 133 bude premávať cez molecovu, či tam budú minibusy (ako sa plánovalo pri trase cez devínsku) alebo tam pôjdu 10,5 sor a na 33 tedomy...
alebo mam taký pocit že na 33 a postupne na 133 pôjdu výhradne tedomy a z tých 20 vozidiel ostane 5 pre iné linky..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023