Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #122487:
A s autobusmi dojdu aj vodici, ze?

A netrep ze na teba utocim, lebo toto ti tu uz minimalne raz bolo povedane!
Reakcia na: MiroBA #122485:
Ta trat uz je zrusena.
Reakcia na: Ike #122500:
Fakt nič nechýba vyhliadkovej jazde okolo celého mesta, na ktorej vlak pohodlne pešo predbehneš?
Reakcia na: S499.1023 #122494:
Sorry, skolabovala Opera v mobile, takže pokračovanie až po návrate domov:
...doprava a tri páry osobákov denne a v Bratislave bolo asi tak desaťkrát menej áut ako dnes. Ty by si na ňu poslal nejaké S-Blato v atraktívnom intervale (lebo pod hodinu celodenne a polhodinu v špičke sa dnes nevyplatí prevádzkovať trať výhradne s osobnou dopravou.
3) O tom, že dôjde ropa, rozprávajú katastrofici už odvtedy, odkedy sa začala využívať. A ona nedôjde nikdy, resp. keby už mala dochádzať, tak príde nejaké iné alternatívne palivo.
Reakcia na: Ike #122486:
Blbé na tej pesničke je, že sám Ráž si o pár rokov obliekol veľmi jednoznačný a veľmi nesympatický dres.
Reakcia na: Petto #122496:
jaj ano, ..33 mala byť 32.
Reakcia na: Martin Fundárek #122498:
o tom hovorím..
Reakcia na: m@rtin #122456:
ak si chcel tymi 400m nieco ilustrovat, tak si mal uviest aj vzdialenost medzi zastavkami metrobusu v Istanbule.
No a priemerna medzistanicna vzdialenost je v Prahe okolo jedneho kilometra. 59km s 57 stanicami a to by sa pre presnejsi vypocet tri stanice ratat nemali.

Re #122479 M3go: neuniklo ti posilnenie intervalu ?
Reakcia na: Kakke #122484:
A ten nesúbeh je na úseku kam sa chodí v podstate otočiť.
Reakcia na: Martin Fundárek #122499:
ja stale postradam zmysel tej trate... vklude ma ukamenujte...

povodna trat cez ZST Nivy nevyhovovala z vela pricin... tak spravili cez ZST Nove mesto a pristavny most... v poriadku... naco treba tuto "skratku" obnovovat? to mame peniaze nazvys? Ved pokial viem, na tej trati cez pristavny NIC nechyba... jedinym zranitelnym miestom je priecestie s Ivanskou... to eliminovat, trat ohradit a mozu tam vlaky jazdit tak rychlo ako v tom tuneli tuneli....
Reakcia na: S499.1023 #122494:
2) Ide o to, že dnes možno robiť iba razený tunel, kým keby bola bývala zostala povrchová trať, dal by sa robiť hĺbený, ktorý, myslím si, koštuje dosť výrazne menej a buduje sa rýchlejšie.
Reakcia na: 810zssk #122458:
Doriti. Tam asi SOR stačiť nebude.
Reakcia na: tr3mp #122404:
Bez ohľadu na to, či by to bola origoš železnica alebo "električková trať", tie koľaje by si musel niekde položiť, a cesty v Stupave neoplývajú nejakou nadmerou rezervou šírky. Dúfam, že by si tú trať nechcel urobiť tak, že by autá jazdili po koľajniciach. Takže kade?
Reakcia na: boxcar #122495:
Ehm , mylis si 32 s 33 ?
mňa by teraz zaujímalo, keď už vieme, že 133 bude premávať cez molecovu, či tam budú minibusy (ako sa plánovalo pri trase cez devínsku) alebo tam pôjdu 10,5 sor a na 33 tedomy...
alebo mam taký pocit že na 33 a postupne na 133 pôjdu výhradne tedomy a z tých 20 vozidiel ostane 5 pre iné linky..
Reakcia na: MiroBA #122480:

1) VÚB nestojí v žiadnom koridore, maximálne tak na vlečke do Gumonky ? .
2) Trať z Filiálky na Starý most po povrchu by bola peknou zvrátenosťou aj dnes aj kedykoĺvek v budúcnosti. Cestujúci z električiek na Krížnej a trolejbusov na Šancovej, Záhradníckej a Mlynských Nivách ďakujú vopred. Ja si ešte pamätám tie dopravné kolapsy v časoch,keď tam jazdila len nákladná
Reakcia na: Kakke #122487:
Tiez si myslim,ze by mali vratit L95 3minuty v rannej spicke ,lebo zapchy uz nie su - len teraz je asi problem nedostatok vozov . Ma napadlo jedno take riesenie ,ze by L99 trosku zriedili v rannej spicke z 7-8 min na 8-9 ,cim by sa usetril mozno 1-2 busy - ktore by jazdili bud ako povodna L88 (28) prip .len ako posiila L95 - v useku DOstihovka - Safko . /to zriedenie L99 by vyrazne neuskodilo asi nikomu.
Viem ze 1-2 busy na L88 alebo doplnkovej L95 by dobry kratky interval nepriniesli,ale pomohli by najvytazenejsiemi useku L95 a aj stale hromziacim Ovsistanom ,ze sa rano nemozu dostat z Farskeho na 95 smerom na Safko .
Reakcia na: MiroBA #122491:
Neviem prečo všade treba nutne všetko zastavať. Na to územie medzi DNV - Devínom - KV a Dúbravkou by som dal natrvalo stavebnú uzáveru a bolo by mi jedno čo kto chce stavať ? tam je jeden z posledných kusov nezničenej prírody... osekať paprče a zavrieť toho, kto tam chce stavať ☠
Reakcia na: AAA #122475:

Možno teraz ten smer nie je taký atraktívny ale časom sa to určite zmení. Ved medzi Devínskou a Dúbravkou sa plánuje už teraz rozsiahla výstavba. Obchody, byty aj Pracovné príležitosti.
Reakcia na: luky133 #122488:
Inak zaujímavá vec je, že som našiel doma noviny z rokov 2004, 2005 a 2006 (SME) a v nich BA prílohy. A všade je hádaj čo?! "Mesto si objednalostatický posudok Starého mosta"... a furt statické posudky, potom v poradí asi x-té vyjadrenie Gyurkovského k NS MHD, rovnaké poradové číslo majú vyjadrenie Weigla, Kajdiho, Cíleka o potrebe kúpy kĺbových autobusov... ? síce čistého času ten tender zaberá do vyhlásenia víťaza pomaly 1/3 roka, hrubý čas číta ešte 4-5 rokov vyhlásení o obnove VP MHD ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.