Snad by tych 5 minut zvladli ak by zato dostali spojenie na ASMN, Novy most atd.. Problem je ze uz ked sa medializovalo obnovenie 133 tak uz by kricalo..
a) On akosi vynechal z trasy DNV. Od 1.4.04 linka 20 premáva po trase DNV - Dúbravka - Tesco Lamač.
b) Práve to je problém. Ak by premávali spoje iba z Dúbravky po Tesco Lamač = no sense.
Mňa napadlo, že či by nebolo fajn spraviť 20+22 v spoločnom úseku v preklade 7,5/15/7,5//15 a osobitne by mali intervaly 15/30/15//30 a bez zmeny trasy ?
Ale pouč o tom ľudí na Dlháčoch... To máš ako poučiť ľudí, že jediné čo je na nových lístkoch nevýhoda je neprestupnosť 15minútového a že keby bol 30 minútový tak by mal cenu 60 minútového a ten by stál 40 alebo 45c (teda hovorím polovičné ceny samozrejme). Rovnaký problém je aj presadiť obetu pár električkových liniek za cenu získania lepšieho intervalu. V Petržalke sa moc nediskutovalo, šlo sa bičom a neni to tak otrasné, skôr problémom je vybavenosť VP na prevádzku ale ten problém postihuje všetky MČ...
Dnes pozitivna skusenost na linke 93. Po nastupe dvoch bezdomovcov do busu pri Tescu som sa po prvom nadychu rozhodol oslovit vodica aby ich vyhodil. On tak urobil a este sa mi podakoval, ze som ho na nich upozornil a to pekne nahlas aby to poculi aj ostatni cestujúci. ?
V suvislosti s medializovanou 133 k NB SND uvazoval som nad jednou alternativou. Vychadzal som z toho, ze ked uz ma byt ta 133 tak by bolo fajn keby sla na Nivy, kde sa ale neda ukoncit (lebo kapacita).. tak som vymyslel nieco taketo...
133 by nebola.
32 Dlhe Diely - nabrezie - ASMN - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o cca 5 minut)
20 Dubravka - Tesco Lamac - Kramare - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o 14 minut)
Nemyslim si ze by to "stalo" ovela viac vozov ako navrhovany stav so 133 a aspon by Dlhace mali priame spojenie s ASMN a Dubravka by prestala kricat ze nemaju spojenie so stanicou.. Sice by bolo treba dalsi voz na 32 a nejake voze na 20, ale zas by nebolo treba vozy na 133.. Neposiluje to kapacitu na DD, ale ludia maju priame spojenia o ktore im evidentne ide viac (sudiac podla tvrdenia "zvazaju nas ako seno").
Ta 20 by mohla v sedle chodit na stanicu len raz za 30 minut (kazdy druhy spoj by koncil ako doteraz - pri Tescu)..
Keby bol 30minútový lístok, tak by určite nestál 30c ale 35c, teda tak ako teraz stojí 60minútový a zas by boli pindy. Toto mi došlo (síce neskoro) keď som zistil, že 9Sk je 30c, a keďže DPB avízoval zdraženie cestovného, tak by logicky nemohol lístok na 30min ostať v nezmenenej cene, preto je to somarina ho žiadať späť. Akurát, čo môžu ľudia žiadať je zmena 15min lístka na prestupný. Žiadosť o 30min lístok je ísť sám proti sebe, lebo potom 60 minútový bude stáť 40c a môžme si pískať nadobro. ?
Jediný problém DD je, že kapacita spojov je na veľké H. Na DD by bolo hrobové ticho keby tam jazdila aj hoc len linka 33, ale hlavne keby kapacitne postačovala na odvoz ľudí z/na Molecovú k električkám. Linka 32 či jazdila 3-4x v špičke ako kedysi nieje takým problémom ako cesta na trase Kuklovská - Molecova, je tak? Na Molecovej by to chcelo bus-pruh a hotovo. 32 je len doplnok a kraťase na Dlháče sú už volovina. Skôr by som 32 točil po Molecovej, Baníkovej a späť na Kramáre, tak by ľudia idúci 32 na DD vystúpili na Molecke a bez prebiehania by prestúpili na 33, zas pri prestupe z 33 na 32 by nebolo tiež treba behať. Je to síce prestup navyše ale čo rieši 32 na DD s tými kraťasmi?
Ja by som bol vďačný aj keby tie Ik280 jazdili na 95 a 68 ako kedysi, hlavne ak by bol interval ráno 3 minúty a by sa ľudia z 84+99 mohli dostať bez problémov do autobusu.
Jááááááu. Veru si mi dobre osviežil pamät na jazdu v 44. ? Ja som sa skoro začal modliť aby tam nebolo už viac retardérov. A Sprinter aj keď ide pomaly tak to tak trieska jak keby mal vtedy kolesá v tvaré 8-uholníka.
7105 má (tuším) červený náter po prehliadke na ktorý bola nalepená reklama Kinder Surprise.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
a) linka 20 medzi Dubravkou a Tescom jazdi presne od 1.4.2004
b) ved pisal ze tie spoje co by nesli na HLST by sli len k TESCU (ako doteraz)