Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #122107:
madar.. kricali 😉
Reakcia na: Emo #122105:
Snad by tych 5 minut zvladli ak by zato dostali spojenie na ASMN, Novy most atd.. Problem je ze uz ked sa medializovalo obnovenie 133 tak uz by kricalo..
Reakcia na: Solider #122060:
Od začiatku sa v médiach prezentovalo, že duobusy budú len pre Dlhé Diely.
Reakcia na: 810zssk #122095:
Obávam sa, že v prípade 32 by Dlhodielčania zasa pindali na predĺženie jazdnej doby na stanicu. Ale myslím, že lepšie riešenie asi nie je. ?
Reakcia na: Jakub1 #122099:
Ospravedlnujem sa, malo to byt DNV - Tesco Lamac..
Reakcia na: Ike #122101:
a) On akosi vynechal z trasy DNV. Od 1.4.04 linka 20 premáva po trase DNV - Dúbravka - Tesco Lamač.
b) Práve to je problém. Ak by premávali spoje iba z Dúbravky po Tesco Lamač = no sense.
Reakcia na: Jakub1 #122099:
Mňa napadlo, že či by nebolo fajn spraviť 20+22 v spoločnom úseku v preklade 7,5/15/7,5//15 a osobitne by mali intervaly 15/30/15//30 a bez zmeny trasy ?
Reakcia na: Jakub1 #122099:

a) linka 20 medzi Dubravkou a Tescom jazdi presne od 1.4.2004
b) ved pisal ze tie spoje co by nesli na HLST by sli len k TESCU (ako doteraz)
Reakcia na: MatejBA #122097:
Ale pouč o tom ľudí na Dlháčoch... To máš ako poučiť ľudí, že jediné čo je na nových lístkoch nevýhoda je neprestupnosť 15minútového a že keby bol 30 minútový tak by mal cenu 60 minútového a ten by stál 40 alebo 45c (teda hovorím polovičné ceny samozrejme). Rovnaký problém je aj presadiť obetu pár električkových liniek za cenu získania lepšieho intervalu. V Petržalke sa moc nediskutovalo, šlo sa bičom a neni to tak otrasné, skôr problémom je vybavenosť VP na prevádzku ale ten problém postihuje všetky MČ...
Reakcia na: 810zssk #122095:
a) Si si istý, že linka 20 by bola využívaná na trase Dúbravka - Tesco Lamač?
b) Čo by spájalo v sedle DNV a Dúbravku?
Reakcia na: 810zssk #122095:
Este to ale treba presadit (*doplnok*)
Reakcia na: 810zssk #122095:
S oboma teraz suhlasim

Kakke - kebyze by posilnili 33 a 32 urobili podla tvojho navrhu, tak by to bolo super

810zssk - nie je to zly navrh ved tadial jazdi N33 (ktoru by potom mohli premenovat na N32)
Dnes pozitivna skusenost na linke 93. Po nastupe dvoch bezdomovcov do busu pri Tescu som sa po prvom nadychu rozhodol oslovit vodica aby ich vyhodil. On tak urobil a este sa mi podakoval, ze som ho na nich upozornil a to pekne nahlas aby to poculi aj ostatni cestujúci. ?
V suvislosti s medializovanou 133 k NB SND uvazoval som nad jednou alternativou. Vychadzal som z toho, ze ked uz ma byt ta 133 tak by bolo fajn keby sla na Nivy, kde sa ale neda ukoncit (lebo kapacita).. tak som vymyslel nieco taketo...

133 by nebola.
32 Dlhe Diely - nabrezie - ASMN - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o cca 5 minut)
20 Dubravka - Tesco Lamac - Kramare - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o 14 minut)

Nemyslim si ze by to "stalo" ovela viac vozov ako navrhovany stav so 133 a aspon by Dlhace mali priame spojenie s ASMN a Dubravka by prestala kricat ze nemaju spojenie so stanicou.. Sice by bolo treba dalsi voz na 32 a nejake voze na 20, ale zas by nebolo treba vozy na 133.. Neposiluje to kapacitu na DD, ale ludia maju priame spojenia o ktore im evidentne ide viac (sudiac podla tvrdenia "zvazaju nas ako seno").

Ta 20 by mohla v sedle chodit na stanicu len raz za 30 minut (kazdy druhy spoj by koncil ako doteraz - pri Tescu)..
Reakcia na: Kakke #122093:
Samozrejme. To je o sprostosti ludi, ktory si mysleli ze za ceny z roku 2004 sa bude jazdit do konca tisicrocia.
Reakcia na: irizar #122086:
Keby bol 30minútový lístok, tak by určite nestál 30c ale 35c, teda tak ako teraz stojí 60minútový a zas by boli pindy. Toto mi došlo (síce neskoro) keď som zistil, že 9Sk je 30c, a keďže DPB avízoval zdraženie cestovného, tak by logicky nemohol lístok na 30min ostať v nezmenenej cene, preto je to somarina ho žiadať späť. Akurát, čo môžu ľudia žiadať je zmena 15min lístka na prestupný. Žiadosť o 30min lístok je ísť sám proti sebe, lebo potom 60 minútový bude stáť 40c a môžme si pískať nadobro. ?
Reakcia na: MatejBA #122063:
Jediný problém DD je, že kapacita spojov je na veľké H. Na DD by bolo hrobové ticho keby tam jazdila aj hoc len linka 33, ale hlavne keby kapacitne postačovala na odvoz ľudí z/na Molecovú k električkám. Linka 32 či jazdila 3-4x v špičke ako kedysi nieje takým problémom ako cesta na trase Kuklovská - Molecova, je tak? Na Molecovej by to chcelo bus-pruh a hotovo. 32 je len doplnok a kraťase na Dlháče sú už volovina. Skôr by som 32 točil po Molecovej, Baníkovej a späť na Kramáre, tak by ľudia idúci 32 na DD vystúpili na Molecke a bez prebiehania by prestúpili na 33, zas pri prestupe z 33 na 32 by nebolo tiež treba behať. Je to síce prestup navyše ale čo rieši 32 na DD s tými kraťasmi?
Reakcia na: Ike #122064:
Ja by som bol vďačný aj keby tie Ik280 jazdili na 95 a 68 ako kedysi, hlavne ak by bol interval ráno 3 minúty a by sa ľudia z 84+99 mohli dostať bez problémov do autobusu.
Reakcia na: 6461 #122038:
Jááááááu. Veru si mi dobre osviežil pamät na jazdu v 44. ? Ja som sa skoro začal modliť aby tam nebolo už viac retardérov. A Sprinter aj keď ide pomaly tak to tak trieska jak keby mal vtedy kolesá v tvaré 8-uholníka.
Reakcia na: zaki823 #122083:
7105 má (tuším) červený náter po prehliadke na ktorý bola nalepená reklama Kinder Surprise.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.