Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #121801:
Tušímže po starej ceste, ale nie som si istý na 100% Odkedy je dialnica do Viedne som po starej ceste šiel ž málokedy, ale na dialnici som nikdy nevidel ich busy len keď som šiel po starej ceste.
OTÁZKA: Blaguss premávajúci spod Nového Mosta do Viedne ide po starej ceste cez Hainburg (bez zastavenia) alebo po diaľnici?
Reakcia na: S499.1023 #121790:
Tipujem, ze sa obyvatelia okolitych budov stazovali na hluk a nejaky politik im slubil, ze ak ho budu volit, presunie trat do stredu a ich problem sa vyriesi. A ludom nedojde, ze je to blbost... Inak osobne by som si vedel predstavit aj celu ruzinovsku radialu s kolajami na krajoch cesty...
Vyhladavanie vo vestniku verejneho obstaravania bolo zmenene. Pozrite si akym sposobom. Asi niekomu vadilo, ze je tak jednoduche a rychlo sa clovek dostal k pozadovanym informaciam.
Reakcia na: S499.1023 #121789:
Ved mne je to jasne.
Reakcia na: Valec #121796:
toto je riesenie zbytocnosti... ti domy tam predsa maju dvory a rozne medziulicky, stahovacie auto zaparkuje tam
Reakcia na: S499.1023 #121790:
Až na jeden malý detail. Ak odstavíš napr. sťahovacie vozidlo na chodník (i keď neviem ako, lebo sú tam stromy), tak okolo neho už chodec prejde len veľmi ťažko (dnes je tam problém prejsť okolo zaparkovaného osobného auta). Ja netvrdím že nie električku na okraji, ale na Štefánikovej to, podľa môjho názoru, vhodné nie je.
Reakcia na: Kakke #121792:
Neviem koľko ich je, neviem ani koľko ich je v PID-e, pretože je to jedno.
Reakcia na: S499.1023 #121793:
problém sa dá jasne a hlasno pomenovať : DPB, a.s. ?
Reakcia na: ivanbuto #121782:
Aký je problém trakčného vedenia na električkovej trati pojazďovanej trolejbusmi?
Reakcia na: S499.1023 #121789:
A koľko dopravcov je zaintegrovaných a nezaintegrovaných v tom IDSJMK? Neviem načo sa o tom naťahujú, to bude všetko vec podpísaných dohôd tých čo sa budú chcieť zúčastniť a tí čo nebudú mať záujem tak si ich cestujúci budú musieť kupovať lístky na prímestské linky, vlaky a MHD zvlášť. Tí ľudia čo sa ich dopravca za integruje, tak to bude len plus pre nich a ich cestujúcich a určite porastie aj ich spokojnosť.
Reakcia na: Martin Fundárek #121769:
Mňa na začiatku čítania zaujala mizerná gramatická úroveň, nevyjasnenosť terminológie, čo vo mne vyvolalo dojem, že je to čosi narýchlo "splácané".
Reakcia na: Valec #121760:
Ale nezmysel. Tak proste zastaví na chodníku. Však to umiestnenie trate pri kraji vozovky bývalo v R-U veľmi rozšírené a je to podľa mňa dobrá vec, nechápem, prečo teraz idú v Przni posledný pozostatok likvidovať a prekladať trať do stredu.
Reakcia na: 810zssk #121753:
PODSTATOU integrovaného dopravného sdystému je, že nezáleží na tom, koľko je tam dopravcov. Proste sa jazdí za integrovanú tarifu a robí sa clearing. Takže SAD TT a SAD DS by buď bratislavskokrajské časti svojich liniek zaintegrovali alebo by ich jazdili bez dotácie. Tak isto, ako sú neintegrované linky v IDS JMK prevádzkované výhradne na komerčné riziko dopravcu.
v nových fotkách je divný popis pri viedenskom metre - to je U2 Rathaus a nie U3.
Myslím, že keby Rakúska strana mala záujem o linku 901 do Hainburgu tak by sem radšej poslali ich voz a predĺžili by toto do BA :

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=40631&idt=u&idg=3552&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Záujem však nie je a ani po 3/4 roku nevie našim amatérom dojsť na rozum, že asi nie je záujem zo strany Rakúšanov, ako cestujúcich, tak ani kraja a dopravcov sa na niečom podobnom zúčastniť. Ak by mali Rakúšania záujem tak by konali tak ako v prípade vlakov Petržalka - Viedeň. ?
Reakcia na: Kakke #121752:
Kľudne. To už je len vec dohody dopravca - kraj.
Reakcia na: Martin Fundárek #121770:
Ja som ale nikde nepovedal,že 206 a 212 chodili cez Štefanovičovu, len som to zle sformuloval, vypadlo mi, že tam kedysi chodili trolejbusy, tie s číslovaním 200 však toho nedožili, to ešte za čias 11-... Tak tupý niesom ?
Reakcia na: Emo #121730:
ak si dobre pamätám, pôvodne to bolo tuším 10 či 11 (som sa aj čudoval, že trať Einsteinova - Aupark sa dá stihnúť za 0 minút), neskôr 14...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.