Tušímže po starej ceste, ale nie som si istý na 100% Odkedy je dialnica do Viedne som po starej ceste šiel ž málokedy, ale na dialnici som nikdy nevidel ich busy len keď som šiel po starej ceste.
Tipujem, ze sa obyvatelia okolitych budov stazovali na hluk a nejaky politik im slubil, ze ak ho budu volit, presunie trat do stredu a ich problem sa vyriesi. A ludom nedojde, ze je to blbost... Inak osobne by som si vedel predstavit aj celu ruzinovsku radialu s kolajami na krajoch cesty...
Vyhladavanie vo vestniku verejneho obstaravania bolo zmenene. Pozrite si akym sposobom. Asi niekomu vadilo, ze je tak jednoduche a rychlo sa clovek dostal k pozadovanym informaciam.
Až na jeden malý detail. Ak odstavíš napr. sťahovacie vozidlo na chodník (i keď neviem ako, lebo sú tam stromy), tak okolo neho už chodec prejde len veľmi ťažko (dnes je tam problém prejsť okolo zaparkovaného osobného auta). Ja netvrdím že nie električku na okraji, ale na Štefánikovej to, podľa môjho názoru, vhodné nie je.
A koľko dopravcov je zaintegrovaných a nezaintegrovaných v tom IDSJMK? Neviem načo sa o tom naťahujú, to bude všetko vec podpísaných dohôd tých čo sa budú chcieť zúčastniť a tí čo nebudú mať záujem tak si ich cestujúci budú musieť kupovať lístky na prímestské linky, vlaky a MHD zvlášť. Tí ľudia čo sa ich dopravca za integruje, tak to bude len plus pre nich a ich cestujúcich a určite porastie aj ich spokojnosť.
Ale nezmysel. Tak proste zastaví na chodníku. Však to umiestnenie trate pri kraji vozovky bývalo v R-U veľmi rozšírené a je to podľa mňa dobrá vec, nechápem, prečo teraz idú v Przni posledný pozostatok likvidovať a prekladať trať do stredu.
PODSTATOU integrovaného dopravného sdystému je, že nezáleží na tom, koľko je tam dopravcov. Proste sa jazdí za integrovanú tarifu a robí sa clearing. Takže SAD TT a SAD DS by buď bratislavskokrajské časti svojich liniek zaintegrovali alebo by ich jazdili bez dotácie. Tak isto, ako sú neintegrované linky v IDS JMK prevádzkované výhradne na komerčné riziko dopravcu.
Záujem však nie je a ani po 3/4 roku nevie našim amatérom dojsť na rozum, že asi nie je záujem zo strany Rakúšanov, ako cestujúcich, tak ani kraja a dopravcov sa na niečom podobnom zúčastniť. Ak by mali Rakúšania záujem tak by konali tak ako v prípade vlakov Petržalka - Viedeň. ?
Ja som ale nikde nepovedal,že 206 a 212 chodili cez Štefanovičovu, len som to zle sformuloval, vypadlo mi, že tam kedysi chodili trolejbusy, tie s číslovaním 200 však toho nedožili, to ešte za čias 11-... Tak tupý niesom ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike