Tak by 206 a 212 nechodili cez Štefánikovu ale cez Štefanovičovu, kam aj kedysi dávno chodili nie? Nebolo by lepšie viac kapacitné električky posielať po Štefánikovej a menej kapacitné trolejbusy cez Štefanovičovu? 212 by potom mohla cez Floriánske výjsť na Odborárske kde by sa napojila na svoju trasu a 206 by mohla na križovatke Žilinská - Štefanovičova ísť po trase 203 na Kollárko kde by pokračovala po svojej trase na AS. Mám aj jeden obrázok čo som načmáral do google earth, len neviem ako ho hodiť na net a kam. Je to môj návrh ako by to malo vyzerať s trolejbusmi v príde toho jednosmerného okruhu.
Tak potom to zadávanie časov dakto riadne vrzá. Predsa nemal by byť rozpor s tým, čo sa vyhlási (predĺžená jazdná doba) a predĺženie intervalu ako dôsledok a potom kdejaký laik chytí CP z roku 2006 a 2008, porovná a zistí, že nás odr... ? teda by ma zaujímalo akým výskumom na to došli, keď ten jazdný čas určite nerobia z jednej jazdy ale viacero jázd a vytvoria priemer, alebo je to tak ako sa roky hovorí, že CP platí len pre cestujúcich a pre DP, preto DP na ich dodržiavanie vrátane odchodov a jazdného času z vysoka ?
Hovorim o ceste medzi Stupavou a Vysokou? Ta samozrejme, ze patri pod BSK. Je to cesta druhej triedy!
Cely cas hovorime o ceste medzi Hoštetnom a Lábom.
Takze nehovorime o jednom dvoch dni do roka.
Ked nasnezi ci pride poladovica a nasledne vydrzi teplota pod bodom mrazu viav dni, ujazdeny sneh ci lad na vozovke ostanu.
Ale to sú linky do MČ, ktoré sa nedajú zmysluplne naviazať na električky. Čiže ekvivalentom toho by bol v BA stave, keby v BA jazdili nočné električky ale do Petržlenky by jazdili autobusy už zo stanice a nie spod mosta...
čiže predstava 3+1 s obojsmernými BUS pruhmi ako som sa pokúsil ilustrovať tu na križovatke Račianske Mýto je utópia? http://i39.tinypic.com/34rx5xv.png
osobne by bolo technologicky možné (aspoň nevidím prekážku) spraviť 1b+(2+1b) s tým, že na miestach, kde je stredový pás (Karadžičova, Dostojevského, Rázusovo) by sa cez križovatky zabezpečil jeden cyklus kde by mohol autobus prejsť do súčasného protismeru a mal by si 1b+1b|deliaci pas/trat)|2x IAD?
ono jednosmerne okruhy by mohli byt aj dva... jeden uzavrety (cez Mýtnu) a jeden otvoreny (obojsmerna by bola Staromestska v useku od Hodzovho namestia po Novy Most)
Priemerná jazdná doba (robená podľa sedla, nie špičky) sa mohla skrátiť, avšak zmeny na 78 súviseli práve so situáciou v rannej špičke, kedy vznikajú zápchy, následne sa potenciálne nestíhajú odchody z konečných, atď.
Ak si spomínam, tak sme sa tu o tom bavili, ale veľa sme toho nevyriešili. Ak si povedal, že je to "premyslené", myslím, že nateraz to určite premyslené nie je, to by som si dovolil tvrdiť naozaj až keby som videl komplet projekt.
Základný problém je, že štvorprúdový okruh a zároveň obojsmerná premávka MHD nejdú dokopy, pričom doteraz sa deklaroval prínos zjednosmernenia v tom, že by bol štvorprúdový okruh, len tí, čo to deklarovali, sa akosi hlbšie nad tým nezamysleli.
Inak môžeš urobiť aj 3 + 1, t.j. BUS pruh len v jednom (protiidúcom) smere.
Predstavoval by som si, ak by sa mala meniť organizácia dopravy na okruhu, že by sa hľadal priestor pre cyklistov. Ale na to môžem určite zabudnúť, keďže sme v BA.
tak v amaterskej rovine sme to tu asi pred polrokom riesili, ak si nepamatas... spojov MHD by sa jednoducho zjednosmernenie nedotklo... krizovatky by boli bezproblemove az na cesty oddelene stredovym pasom... v tom pripade by som spravil jednoduchu vec... ponechal IAD v dvoch pruhoch jednosmerne (v pravej casti vozovky) a dva protismerne pruhy v lavej casti vozovky
skoro som zdochol... ti dvaja su moji profaci ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke