Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #121671:
Priemerná jazdná doba (robená podľa sedla, nie špičky) sa mohla skrátiť, avšak zmeny na 78 súviseli práve so situáciou v rannej špičke, kedy vznikajú zápchy, následne sa potenciálne nestíhajú odchody z konečných, atď.
Reakcia na: Ike #121694:
Ak si spomínam, tak sme sa tu o tom bavili, ale veľa sme toho nevyriešili. Ak si povedal, že je to "premyslené", myslím, že nateraz to určite premyslené nie je, to by som si dovolil tvrdiť naozaj až keby som videl komplet projekt.
Základný problém je, že štvorprúdový okruh a zároveň obojsmerná premávka MHD nejdú dokopy, pričom doteraz sa deklaroval prínos zjednosmernenia v tom, že by bol štvorprúdový okruh, len tí, čo to deklarovali, sa akosi hlbšie nad tým nezamysleli.
Inak môžeš urobiť aj 3 + 1, t.j. BUS pruh len v jednom (protiidúcom) smere.
Predstavoval by som si, ak by sa mala meniť organizácia dopravy na okruhu, že by sa hľadal priestor pre cyklistov. Ale na to môžem určite zabudnúť, keďže sme v BA.
Reakcia na: 810zssk #121693:
áno viem, to "š" vo slove fotíš nemalo byť ?
Reakcia na: Kakke #121610:
Hej, to už znie o niečo lepšie. Pokiaľ by sa teda riešli zároveň nejaký terminál, nadväznosť na SAD, atď.

Ale zostáva tam dosť veľa háčikov.
Reakcia na: Viliam22 #121691:
A preto tá rozkopávka trvá tak dho
? ?
Reakcia na: ivanbuto #121690:
tak v amaterskej rovine sme to tu asi pred polrokom riesili, ak si nepamatas... spojov MHD by sa jednoducho zjednosmernenie nedotklo... krizovatky by boli bezproblemove az na cesty oddelene stredovym pasom... v tom pripade by som spravil jednoduchu vec... ponechal IAD v dvoch pruhoch jednosmerne (v pravej casti vozovky) a dva protismerne pruhy v lavej casti vozovky

|BUS dole|BUS hore|STREDOVY PAS|IAD hore|IAD hore
Reakcia na: Viliam22 #121691:
JA som nikoho nefotil 😉
Reakcia na: wizard112 #121680:
skoro som zdochol... ti dvaja su moji profaci ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #121682:
Nie len vodič ale aj títo traja na fotke: http://imgs.sk/images/lamac2JPG-60189.jpg ktorí nevybočujú zo slovenského priemeru jeden držal lopatu, druhý telefonoval a tretí nechápal prečo ho fotíš ?
Reakcia na: Ike #121582:
Premyslený? Pokiaľ viem, zatiaľ nebola urobená ani štúdia. Zatiaľ je to v rovine, "hurá, budeme mať štvorprúdový jednosmerný okruh", čo ja zväčša nezmysel, pokiaľ majú byť zachované linky MHD premávajúce v oboch smeroch.

Určite sa dá prísť s rôznymi nápadmi, aj prospešnými.

Ak však tvrdíš, že niečo je premyslené, prosím preukáž to, s rozpisom všetkých dôležitých križovatiek a organizácie jazdných pruhov, vrátane riešenia MHD.
Reakcia na: Yzerman22 #121688:
Mas dojem, ze busy vo velkom jazdia viac ako 50? I don't think so..
Reakcia na: Ámos #121651:

Re #121659 intony:
Tak potom by som autobus nepustil ani do Chorvátskeho Grobu.

Re #121655 frenky: Jasné, že prídu...to si nevedel?? ?

Re #121671 Kakke: Meranie si robí sám a tak to aj vyzerá (viď linka 23). Ja som len zvedavý, že či sa od 1.2 keď bude povinná 50 v obci spravia nové grafikony, keďže klesne aj rýchlosť.
Reakcia na: B@rdi #121685:
Nechcem verejne napisat preco mu to mohlo vadit, lebo by som mu mohol sposobit problemy ? Ak chces, napis mi mail a poviem ti 😉
Reakcia na: intony #121579:

1. Dunčo aj zostane Dunčom, či sa už oficiálne volá tak alebo onak.
2. Ak by tam električka bola dnes, asi by viaceré linky boli vedené inak a celkove by bola doprava inak organizovaná.
3. Či už trať alebo BUS pruh, v oboch prípadoch sa jedná o zníženie kapacity komunikácie pre IAD. Ale áno, trať spojazdnená pre tbus/abus by mohla byť zaujímavá.
4. Zatiaľ čo električková trať by bol projekt neviem na ako dlho a za aké financie, realizácia vyhradeného pruhu by mala len minimálne náklady.
5. Dunčo vo svojom príspevku spomínal napr. električku na Štefánikovej "namiesto trolejbusov", tak neviem, či to bolo v tom nákrese, čo mal, alebo ako to bolo myslené, ale v dnešnej situácii taká predstava trochu pokrivkáva, nakoľko Kramáre sú obsluhované o.i. linkami 206, 212, a električka na Kramáre nechodí. Ale určite sa dá aj to navrhnúť. ?
Reakcia na: 810zssk #121682:
Čo sa rozčuloval nebodaj ? mne sa jednolo a zachytenie "manévrovania" autobusu linky 30,pred semafórom. ?
Reakcia na: ivanbuto #121683:
To je jasne, ja som len reagoval na to ze z hladiska poctu pruhov je uplne jedno ci budes mat BUS+IAD, alebo TRAM&BUS+IAD 😉
Reakcia na: 810zssk #121576:
Iste, to by bolo riešenie. Len pre trať, ak má byť, bude treba jednak politickú vôľu, ale aj značné množstvo financií. Treba zvážiť, aké prepravné vzťahy by táto trať pokryla, aká by bola efektívnosť, atď. Teda je to vec na diskusiu. Plus treba zvážiť tým pádom aj celkovú organizáciu dopravy na Štefánikovej a okolitých komunikáciách. Takže nestačí povedať iba "super, električka po Štefánikovej".
Reakcia na: B@rdi #121681:
Ten vodic 30ky dost nechapal ze preco si ho fotil ?
Reakcia na: 810zssk #121679:
Áno bol som to ja.Tieto problémy tam pretrvávajú neskutočne dlho a nikto stím nič nerobí ,že to vodiči majú ako prekážkovú dráhu.
Vybrané problémy MHD v BA: Percepčná analýza

http://fpedas.uniza.sk/dopravaaspoje/2008/1/Krizan.pdf

Neviem, či to tu už bolo prezentované, ale dúfam, že nie. Je to článok z roku 2008. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.