a po zrušení 96tky zase nafigu... takže môžeme dať inzerát typu "vymením 16-ročné Ik na 68čke za 3ročné SU na 96" veď načo sú dva spoje smerom na Apollo a žiadny na Prístavný most?
Re #121142 Emo: áno, z Bulíkovej je to podľa CP 16 minút, pri 15min. lístku je to fasa... ?
ano ano... takže na Šamorín, odkial cestuje množstvo ľudí do BA za vzdelaním, prácou a zábavou linku NIE, ale do Nového Svetu, ktorý je síce BSK ale dostupný je cestou z TTSK a má 62 obyvateľov áno... Skvelá logika!
Re #121614 Solider: Bratislavský kraj je navrhnutý dobre, len ten Šamorín, tam trocha nezapadá, že je TTSK, ale zas riešenie sa dá nájsť
Chcel by som ti len pripomenúť, že Harmónia je časť mesta Modra a Modra nočnou regionálnou dopravou pokrytá je. VÚC nemá v kompetencii organizovať dopravu v rámci mesta alebo obce. Čiže ak by ti chýbalo napojenie Harmónie, tak nič nebráni mestu Modra, aby si zriadilo (priplatilo) nočnú linku v rámci MHD Modra.
otazka neznie aky kraj mal vzniknut.
Relevantne predsa je aky vznikol a ake su zakony. Nemam nic proti obsluhe obci v BA aglomeracii. Ale az potom co budu ubsluzene vsetky obce BSK!
Rovnako, ako môj ostatný príspevok, opäť tvrdím, že obyvateľov Šamorína je viac a viac ich dochádza denne do Bratislavy, ako nejaký obyvatelia tvojej Harmónie. Ja osobne nesúhlasím s týmto rozdelením krajov, lebo je to umelé a takto vznikajú spory, najmä vo financovaní. Mal vzniknúť akýsi kraj Bratislava-vidiek, ktorý by REÁLNE obsahoval obce, ktoré patria do bratislavskej aglomerácie, z ktorých ľudia denne dochádzajú do Bratislavy za prácou (do okruhu 30 km).
Pusté Úľany sú obsluhované jednou linkou SAD DS oz Galanta Bratislava-Senec-Galanta a jednou linkou SAD Trnava Pusté Úľany-Trnava ? Asi si myslel Veľké Úľany.
Nie nebola. Ak chce nech si to TTSK zaplati.
Prvoradi by mal byt obcania BSK az potom TTSK.
Okrem ineho pokial viem zakon zakazuje financovat samospravnemu kaju mimo jeho spravne uzemie.
Dnes je to pokial viem pri dennych linkach vyriesene vzajomnym zapoctom , kezde aj linky z TTSK jazdia do BSK.
No TTSK zatial ziadne nocne linky neprevadzkuje.
Stale vsak nepochopim ako ta mohlo napadnut platit dopravu ludom zo Samorina a nie z Harmonie. "Ved oni to nepotrebuju"
Hmm. Do určitej miery je to šotoušovina čo som napísal ale záleží od vývoja dopravy a priorít mesta do čoho má odhodlanie sa pustiť. Kdesi môže napríklad pred 10 rokmi stačiť trolejbusová doprava, s intervalom 3 minúty v rannej špičke, ale práve o tých 10 rokov môže byť situácia taká, že by museli trolejbusy jazdiť každé 2 minúty a to je už aj záťaž na vozový park a na počet šoférov, tak sa pristúpi k nahradeniu trolejbusovej dopravy električkovou. Ja viem, že na Gagarinovej a Štefánikovej by to šance na BUS-pruh zabilo ale vidno ako sa roky mesto macošsky stavia k nim, tak električka žiadny BUS-pruh nepotrebuje a na koľaje ľahšie vynútiš zákaz vjazdu áut ako do BUS-pruhu, resp. koľaje nezrušíš tak ako BUS-pruh. Preto keby existovala v trase 202 električka po Cintorín Ružinov s pokračovaním k Podunajským Biskupiciam kde by sa vybudoval terminál P+R alebo až pri Cintoríne a končili by tam aj regionálne linky SL a SADDS, tak by električka zastupovala prímestské autobusy v úseku Biskupice - ASMN a nemusel by existovať žiadny bus-pruh. Ostala by len trolejbusová trať po Mierovej pre 208 predĺženú po Dolné hony a v úseku Cintorín Ružinov - Dolné hony posilnená o linku 202, ktorá by dovážala ľudí z Vrakune a P.B. k električke, ktorá by premávala v hustých intervaloch. Šlo by to tak myslíš?
to ze Samorin je TTSK nikoho neazaujima, aj primestska doprava dotovana BSK obsluhuje Samorin, Jelku, Puste Ulany, Smolenice a pod...
Myslim ze v noci bude vacsie mnozstvo cestovat do Samorina ako do/z Harmonie.. Je to mesto v blizkosti BA, bola by chyba ho ignorovat, len preto, ze je v inom kraji
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milannco