Ja žiaden problém s prímestskými autobusmi na 29-ne nevidím. Ľudia v Devíne nastúpia a v centre vystupujú. Cestujúci sa v nej nepremiešavajú počas celej trasy, ako v klasickej mestskej linke.
A to na čo dojde 12ks C ešte? Však to mali kupovať pre mestskú dopravu nie pre prímestské linky. Nemá ozaj C problém na 29, neni moc plné ráno alebo zvláda to?
Hej to sa iba pripravuje a sú s tým nejaké problémy,ale však zmluva so sorom nebola na 20 C a 40 BN? teda ked tu mame 8 C tak vozy vysúťažené sú, lebo dojde ešte 12 C. ?
Však 3301 a 3302 furt nejazdili nikde ako vidím podľa katalógu. Jedine 3303 na 901, 3304 a 3305 robia 29, tak nemajú tie dva pre 801 do Rajky, alebo jazdia niekde resp. jazdili už vôbec 3301 a 3302 na nejakej linke?
no pozeral som teraz dany program (http://www.build.gov.sk/mvrrsr/index.php?id=10&cat=103&news=3498), podporene projekty maju byt predbezne zname vo februari-marci 2009, takze v poslednej relacii TV Bratislava o MHD Kadnar nehovoril pravdu, ked povedal ze uz maju financie z europskych fondov na nakup autobusov pre tuto linku (367 tis. Eur) a dokonca ze uz maju aj vysutazene tie autobusy...alebo je jasnovidec a vie dopredu, ze projekt bude podporeny a preto uz objednal aj autobusy...
SOR C predsa máme dosť nie? Dúfam, že nebudú jazdiť na 29 tie C stále ? to nech radšej nechajú na linky typu 630, plánovanú 801, a 901 ak sa podarí potiahnúť do Hainburgu.
Bod 11. programu rokovania mestského zastupiteľstva 29.1.2009:
Pristúpenie hlavného mesta SR Bratislavy k projektu „Medzinárodná doprava v prihraničnej oblasti – medzinárodná autobusová linka Bratislava, nové SND – Jarovce – Rusovce – Čunovo – Rajka“
Tak to búranie domov je dačo čo ja neberiem do úvahy (radšej) aby som nebol za to sprdnutý. Zatiaľ by električka stačila od Kamenného nám. cez Dunajskú - Prievozskú - Gagarinovu s konečnou pri Cintoríne Ružinov. Keďže by bola zrušená trať cez Cintorínsku, Rajskú a Dunajskú pre 205 a 202, tak by 205 od Nív pokračovala po trase linky 206 na NÚSCH. 201 šla po trase Dolné hony - Kazanská - Cintorín Ružinov (električka) - Mierová - Miletičova - Trnavské mýto - Hlavná stanica, 208 by ostala bez zmeny, interval 201+208 by bol 5/5/5//7,5 a 202 by premávala len v úseku Dolné hony - Cintorín Ružinov ako zvážna linka k električke. Tak by ľudia cestujúci MHD z Vrakune a Biskupíc idúci od Cintorína Ružinov do mesta nemali starosti či stihnú kvôli zápche dojsť do práce. Neskôr by sa tam mohlo spraviť dačo ako P+R kde by ľudia parkovali svoje autá a presadali by pri ceste do mesta na električku. Viem, že nápad s tou 202 hlavne môže byť šialený ale vybudovať aspoň henten kritický úsek kde trolejbusy najviac stoja v zápchach. Potom by pre zrušenie Rajskej mohla linka 205 pokračovať z Nív po trase linky 206 k NÚSCH alebo cez Ul. 29. augusta a potom po trase 207 na Valašskú, spravili by sa z 204 a 205 okružné linky a 207 by jazdila v spoločnom úseku od Záhradníckej po Magurskú a potom na NÚSCH a 206 by sa mohla zrušiť.
Rad by som k teme otvarania dveri poznamenal, ze som bol ako cestujuci sokovany, ked mi na nocnom spoji prisiel ikarus 412 so zapnutym dopytom...
By som rad vedel, odkial mam ako cestujuci, stojaci na zastavke tusit, ze si v tomto specialnom vozidle musim zvonku stlacit dopyt aj ked dam vodicovi znamenie a on zastavi na zastavke ?!?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony