Teoria je tak krasna v rovine teoretickej...ale chod si to aj v praxi vyskusat, inak L30 na Segnare zachadza, takze nechapem preco to tam nezaratavas??? Co takto zatrolejovat aj L92?
Este zvrhlejsie sotonapady ako su v tom navrhu si tu prezentoval ty. A vies kedy? Dnes o 22.08
Trolejbus na letisko je urcite vhodny (preboha, ved kusok odtial uz trat mame a dokonca aj linku odtial do centra, tak co sa riesi?), Dolne Hony by s elektrickou boli fajn, ale su ine priority.
Lamac je taktiez pre trolejbusy vhodny, podobne ako Petrzalka (aj vo vacsiom rozsahu), Prazska, nabrezie a trebars aj cela 39.. niektore dalsie veci su uz trochu soto, niektore nie..
To musel vymyslieť niekto s pár promile alkoholu v krvi... Trolejbus do Dúbravky??? Na letisko, keď sa tam plánuje električka? Tá trať poza Slávičie údolie by bola nepochybne "rentabilná". ? A ťahať trolejbus súbežne s električkou od Molecky po Šafko by snáď ani akéhokoľvek zvrhlého šotouša nenapadlo. Niekto sa bol zrejme inšpirovať súbehmi električiek a trolejbusov v Brne... Keby mali trochu rozumu, tak s výnimkou tratí cez Mlynskú dolinu a spojky Koliba - Kramáre už žiadne ďalšie trolejbusové trate neplánujú a radšej by sa tam mohli snažiť presadiť električku. Rovnako ako by som najradšej videl zrušené trolejbusy na Dolné hony a nahradené električkami. Keď už vozidlá v 3-minútovom interval nie sú schopné pojať všetkých cestujúcich, je to znak toho, že systém je málo kapacitný. Nemám nič proti trolejbusom, ale na dopravu cestujúcich na sídliská v Bratislave skrátka nestačia...
Ja som si to zachadzanie nevymyslel.
"3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova." - to je citat z tvojho prispevku. Takze vynechane zastavky na trase:Hodoninska, Segnare-nadchod,Pridanky,Mokrohajska,Dubova,Sokolska,Karpatska a Sabinovska. V sucasnosti ma 21 zastavok, ak by mala este tieto, tak by ich bolo dohromady 29 co je narast o 28%. Tolko k zastavkam. Neviem si dost dobre predstavit, ako trolejbus by nestala na kazdej zastavke, jedine pridanim tej dalsej trolejovej stopy co je istotne nerealne. Ani nema zmysel sa viac na tuto temu bavit, lebo najblizsich 10 rokov to nastastie aj tak nehrozi ? ? ?
Kto tu hovorí o zachádzaní L63 k vozovni na Hroboňovej? (Predpokladám, že zlošuk nemyslel zachádzanie linky, ale trolejovú odbočku z trasy k vozovni.) Čo má spoločné "druhá" najdlhšia jazdná doba s tým, že by sa linka prevádzkovala trolejbusom?
Veď poďme počítať:
Lamač - Patrónka (L30) 12 min (bez zachádzok na Segnáre a k Tescu)
Patrónka - Kooperativa (L34) 7 min.
Kooperativa - Bulharská (L204) 14 min. (čiže cez Trnávku)
Bulharská - Avion (L67) 4 min
úsek od Avionu po Letisko porovnávať nebudem, lebo ten by bol rovnaký
Spolu: 12+7+14+4 = 37 min.
Jazdné doby sú prevzaté z CP na iMHD. Podľa rovnakého zdroja má L63 jazdnú dobu so zachádzkou k Tescu, ktorá trvá cca 3 minúty, 38 minút. Takže nechápem o čom točís?
Ja som si myslel, že to ten čo to navrhoval nepozná mesto alebo to robil za totálne opice ? tak ale to potom bude zas vieš čo? Ďaľšie križovanie električovej trate! To bude potom električka stáť na Americkom, na 29. augusta, na Lazaretskej a na Kamennom? Cvoci. ?
Presne tak. Síce neviem akú dlhú kapacitu majú tie batérie, ale ak dostatočnú tak by mohli jazdiť napr. na 133 aj bez kazenia čo bol jej najväčší problém. Ale zase ak by boli batériové tak by sa nepostavilo obratisko a nemohli by tu premávať náhradné 15Trky...
Áno, myslím to vážne. Takto je to koncipované v územnom pláne. Tiež som sa čudoval, lebo sa mi nevidí ako dobré riešenie robiť ďalší prieťah cez centrum a tak nepriamo stimulovať ďalších vodičov, aby sa tlačili v meste namiesto jazdy po okruhoch.
To zastavovanie "vsade" by byt nemuselo, navyse 63 nema tak vela vynechanych zastavok aby to spravilo vyrazny rozdiel. A vobec netusim o akej zachadzke na Hrobonovu hovoris - ja som pisal o moznosti jej vybudovania ako manipulacnej trate, nie ako trate pre 63.
Trolejbusové prepojenie cez Staliňák by bola pekná vec, ale za dvoch podmienok:
1. že tadiaľ budú smieť jazdiť iba trolejbusy a
2. že bude k dispozícii nástroj, aby bod 1. všetci ostatní dodržiavali - či už sa to zabezpečí nejakým technickým riešením (zasúvacie protitankové zátarasy na diaľkové ovládanie :-)), alebo tým, že sa dovtedy podarí vychovať vodičov (napr. odstrašujúcimi pokutami a nekorumpovateľnosťou polície).
To je však, bohužiaľ, sci-fi. Takže radšej nie, neprosím si.
To myslíš teraz vážne? Že to len tak tam zbúrajú ten dom lebo oni chcú postaviť predĺženie Lazaretskej až po Kollárko? Ak to má dopadnúť tak, že sa akurát vystavia cesta a žiadny trolejbusy tak ďakujem pekne ? ? ☠
Žeby o to isté? A tak ja som tam dodal ešte aj trolejbusy zo Slávičieho údolia - 31+39. Zatrolejovala by sa aj Staromestská a na Lúky po Panónskej cez Nový most by mohli tiež jazdiť trolejbusy ?
Uzasne sci-fi, az o tri minuty? ak by stala na kazdej zastavke a este aj zachadzala k vozovni t-busov na Hrobonovej...Minuta ma 60 sekund, nie 600 ako si asi myslis. Si kukni grafikon 63, myslim ze uz teraz ma druhu najvacsiu jazdnu dobu a vy z toho chcete spravit co, vyse hodinove cestovanie? Najlepsie sa upravu a hovadia linky ktorymi necestujes, ze ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke