Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #121264:
pri europskych fondoch, ktore su vyplacane spatne nic len tak neprekvalifikujes. Iste roky musis davat hodnotiace spravy a podobne a moze sa stat ze ti peniaze ulozia vratit
Reakcia na: Ámos #121237:
Priemerná rýchlosť dopravného prostriedku nemá nič spoločné s časom stráveným cestujúcim na príchode, odchode či prestupe.
Reakcia na: Ike #121261:
ja som len porovnal, ze DNV zozerie z 43mil vzkm ovela vacsi podiel ako DD aj ked su cca rovnako velke.
Ved ked chces spravodlivu tarifu pre vsetkych Bratislavcanou a teda jedno pasmo, tak by sme mali hadam aj chciet aby na kazdu MC pripadalo rovnake mnozstvo vzkm, ci lepsie miestokilometrov aby to bolo spravodlive.
A ze DNV je v prdeli?! To nie je vina ani ludi z DD ani Petrzalky, tak preco by mali byt ukrateni. Spravodlivost nadovsetko.

MHD na DD je dlhodobo poddimenzovana a tak momentalne posilnovanie je len napravanie situacie. Co sa my vsak nelubi je, ze rovnako poddimenzovane su aj ine MC a tam sa nic nerobi, lebo to nie je volebny obvod Kadnara a Zahradnika.
Reakcia na: Ámos #121246:
Dúfam, že je to presne naopak. Bola tu vyslovená hypotéza, že magistrát nemôže čerpať na električku, tak sa treba tváriť, že stredom Petržalky pôjde vlak, aby sa to dalo zaplatiť z peňazí na TEN-T. A potom sa to už nejako prekvalifikuje.
ŽSR sa nepotrebuje na nič tváriť, na tunel by mala dostať peniaze z TEN-T, či bude integrovaný alebo nie.
Reakcia na: Ámos #121262:
Ja sa osobne pri štýle slovenskej údržby kladivo - zváračka ani nečudujem. Nie všetky autobusy sa tak dajú udržovať v dobrom stave.
Reakcia na: Solider #121260:
to neviem. ale tie busy mali par tyzdnov ked stali s poruchami. a vypadnuti bufik - to snad nie!
Jedina zachrana je ze su prenejate a bude sa platit za odjazdene vzkm.
Reakcia na: Ámos #121254:
prečo si zaslúžia lepšiu linku? môžeš nejako ozrejmiť toto tvrdenie?

Bratislavčania ako Bratislavčania
Reakcia na: Ámos #121259:
Obrovskú poruchovosť? Ako môžeš vedieť, že v Bratislave budú Tedomy poruchové, keď nikde okrem Košíc tento problém nie je?!
Reakcia na: luky133 #121256:
tak dnes ma L32 vypravu 7 vozov, takze s rezervou je to 10 vozidiel pre potreby tejto linky. A ako sa predstavili Tedomy v Kosiciach ta rezerva moze byt este vyssia pre ich obrovsku poruchovost.
Reakcia na: drink #121249:
A pripadne aj Rajka 🙂
Reakcia na: luky133 #121256:
A ešte som chcel to, že 133 by bola možno aj vtedy viac využívaná, ale ona bola riešená ako expresná takže nestála na zástavkach popri eline pokiaľ viem stála len pri internátoch a potom pod Novým mostom. Ale keď som si porovnal čas príchodu 133 na to isté miesto ako elinou 133 tam bola o 8 minút skorej... ?
Reakcia na: Ámos #121255:
No hej to je pravda, ale tie Tedomy budu asi pravda aj keď nesúhlasím aby ich tu bolo až 10... Podľa mňa to je zbytočne veľa. A 25Trky asi nikdy nebudú. A 133 by bolo dobré mať, ale vymyslieť nejaké iné linkové vedenie, žeby šla pod Nový Most napr. a potom ešte niekam a nie stále popri trati...
Reakcia na: luky133 #121253:
jo, ale co som zabudol. Zahradnik uz v mediach nataral tolko bludov, ze jeho terajsie vyjadrenia maju relevantnost takmer nulovu.
Reakcia na: luky133 #121253:
Fakt je ten, ze ked si zoberiem kolko vzkm zozere taka DNV, v ktorej byva celkovo takisto ludi ako na DD, oproti DD, tak DD si zasluzia lepsie spojenie a aj dalsiu linku.
No je proste strasne neefektivne tahat a-bus linku popri elektricke. To ze ju potiahnu do Eurovea pritiahne kolko ludi do buducej 133. miesto 40 ich bude 45 alebo neuveritelnych 50? A na dlhacoch bude jazdit poddratmi?? Proste to je linka, ktora po odchode tychto ludi na ine teplejsie (rozumej lukrativnejsie) miestecka bude casom zrusena.

Este by som si to vedel predstavit ako predlzenu L70 spod mosta na Molecku. Ale tahat ju do kopca ?
Reakcia na: TeBeCe #121252:
Fíha takže Tedomy potvrdené... Ako vidím Dlhodielčanov tu asi ukameňujú. A ešte sa nám uleje asi aj z várky 240 busov na 133 nejaké.
Reakcia na: Cablecar #121251:
odpoved na linku 133 je v poslednej relacii TV BA, su tam aj ine pozoruhodnosti:
http://www.tvba.sk/?main=1&sub=17&url=dispart.php?cat=16_24_1_17
Reakcia na: luky133 #121243:

No potom mám ale 2 otázky:
1. Prečo to dopravný podnikv lete prezentoval v Karlvoeskej TV - hovoril tam o tom záhradník
2. edy bude obnovená linka č. 133.
Reakcia na: Valec #121248:
davam do pozornosti platnu tarifu:

Táto tarifa je platná a účinná od 01.01.2009 s výnimkou čl. 16 (Elektronický predaj predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu), ktorého účinnosť nadobudne dňom 21.01.2009.

a tiez clanok 15, odsek 2:
Predaj predplatných cestovných lístkov je zabezpečený v predajniach DPB a od 19.01.2009 aj prostredníctvom internetu. Podmienky nákupu predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu sú uvedené v čl. 16 tejto tarify.

tipnem si, EMtrest? ?
Reakcia na: Ámos #121246:
Súčasť integrovaného systému by to mohla byť aj bez tej odbočky. Veď trať (Rusovce - ) ŽST Petržalka - Predmestie (-Letisko) by mohla byť celkom slušná S-Bahn.
Reakcia na: luky133 #121247:
A v tichosti sa vytratil aj link na http://www.dpb.sk/predajne/predaj_pcl_www.htm z ponuky elektronického predaja. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.