Súčasť integrovaného systému by to mohla byť aj bez tej odbočky. Veď trať (Rusovce - ) ŽST Petržalka - Predmestie (-Letisko) by mohla byť celkom slušná S-Bahn.
Loooooooooool to čo má byť? ? ? ? "Dňa 21. januára 2009 bola spustená testovacia prevádzka služby " bez prístupu verejnosti. Termín sprístupnenia pre cestujúcu verejnosť bude určený v najbližších dňoch." Načo informujú v médiach, že 21.1. bude spustené kupovanie električeniek cez net a teraz toto. Žeby v tom mali chybu keď ešte včera informovali, že to pôjde už dnes? ?
na magistrate o nicom nesnivaju. ministerstvo dopravy potrebovalo aby tunel popod BA sa javil ako sucast integrovaneho systemu, aby mohli cerpat z fondu IDS z ktorych sa da cerpat pre BA a KE. A teda tam treba napojit na elektricku. To ze realne tade ziadna zrejme nepojde je druha vec.
Najväčšia sranda je, že celý tunel je projektovaný ako železničný. Jedine je v ňom naprojektovaný ten výstup na Bosákovej s tým, že pokračovanie ďalej je investičnou akciou mesta. Tak neviem o akej električke v tuneli na magistráte stále snívajú.
Nakoľko bude znova linka 133 nevidím to ružovo. Možno bude až okolo roku 2015 kedy predpokladám by mohla byť dokončená trolejbusová trať Lamač - Dlhé diely.
To máš veľmi veľké očakávania. Pražské metro B má napr. medzi stanicami Palmovka a Smíchovské nádraží priemernú rýchlosť 32,12 km/h (8,03 km, 15 minút, len 9 zastávok, teda priemerná medzistaničná vzdialenosť 892 metrov).
Keď si porovnáš električkovú trasu so semaformi a úrovňovými križovaniami, tak je to veľmi dobrý čas.
35 nemá v priemere ani pražské metro. Ak si vezmeš, že maximálka je (resp. u nás čoskoro bude) 50 a všade kopa semafórov, tak pri dodržaní všetkých pravidiel tých 35 možno ani IGK nedosiahneš.
nehadam sa:) no vzhladom na charakter meranej trasy s dorazom, ze ide o trat, co ma najrychlejsi potencial v meste, a o trat s tolko proklamovanou 2.fazou preferencie, by som cakal aspon 35. A to nehovorim ze je to kvalitna trat:) nabuce si vezmem na musku cmo
Priemerná rýchlosť 25,5 km/h je na MHD veľmi dobré číslo. Len pre porovnanie jeden údaj zo zahraničia:
"Výrazným charakteristickým negativním rysem pařížské autobusové dopravy - navzdory vyhrazeným autobusovým pruhům - je její velmi nízká průměrná cestovní rychlost: ve vnitřním městě jen 9,9 km/h při průměrné vzdálenosti zastávek 320 m, v předměstích pak 13,9 km/hpři průměrné vzdálenosti zastávek 420 m" http://www.tsk-praha.cz/web/doprava/udipraha/zajimavosti_o_doprave/paris06_kov_j
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec