Reakcia na: luky133 #121112:
Aby si sa nahodou nepos*al, ze si sa musel odviest v 15Trke. Uz si si mohol vsimut, ze pocas dlhodobych mrazov DPB vozy neumyva. Nema ich totizto kde susit.
Isiel som cca pred 10 dnami nejakym Ik435, kde iniciativny vodic umyl podlahu. No nebol natolko inteligentny aby pustil naplno kurenie. Vies si predstavit ako sa protismykova podlaha smykala...
Apropo kurenie. Skutocne vodici DPB nerozmyslaju. Casto sa mi v IK435 stava, ze bud ventilatory su pustene naplno ale kurenie je vypnute, alebo naopak kurenie naplno a ventilatory vypnute. Aky to ma zmysel? Len minimum vodicov chape, ze treba pustit obe... ?
Re #121119 Petto: Keby sme vsak mali hovorit o niceni vozov, tak na dlhace neposleme nic.
Kakke
Keď je reč o trolejbusoch tak som sa o ich zavedení do Petržalky bavil so spolužiakom a ten zadrel "Ja tu nechcem trolejbusy lebo spomaľujú dopravu" ? Trolejbus nemá problém ísť tak rýchlo ako autobus nie? Len nemôže tak manévrovať ako autobus. Čo by som ja dal za to keby mi pod oknami namiesto autobusov na 68 chodil trolejbus ? v ZA u starých rodičov nestojí na zastávke pred ich domom žiadny autobus a je to značná zmena oproti Ikarusom 280 čo tam rachotili v prvej polovici 90-tych rokov na linke 1. Takže okrem ekologickosti je to aj neporovnateľne tichšia doprava. Zatiaľ čo trolejbus pri rozbiehaní pradie, tak autobus vrčí jak zbíjačka a to aj ten Mercedes na 96 síce menej ale furt je to počuť ?