No onedlho dostanú DD kompenzáciu a dojdu im Tedomy, a ešte nie je isté, že budú jazdiť práve tam... To čo malo pre DD dojsť sú 25Tr, preto sa ľudia na DD tlačia a 32 to nevyrieši. Hlavná linka pre DD (podľa mňa) je 33, ktorá má mať kapacitu podobnú linkám 93,94 a 95 v Petržalke, ale nieje tomu tak lebo trolejbusy stále chýbajú. Podľa mňa ľuďom na DD nevadí tak moc to, že jediný priamy spoj do mesta je 32, ale pravidelná sardinkáreň na 32 a 33. Postačilo by keby 33 plnila funkciu zvážnej linky k električkovým linkám na Molecovej s dostatočným intervalom a 32 by stačila v intervale 12/20/15//20, aby bola v preklade s 30 a 37, na ktoré ľudia z KV prestupujú na zast. Mlynská dolina, takže by tí čo čakajú z 32 na 30 a 37 a naopak nečakali dlho ?
Inak vsimli ste si ze v reklame na Mountfield sa vyskytuje meno "Zahradnik" ? (ta reklama chodi dlho ale napadlo ma to sem napisat az teraz ked som ju videl :D)
Neviem co je to za blbost v tom clanku, ze potrebuju na skratenie intervalu L32 10 vozidiel . To ju maju v plane este prilepsovat ??? V pohode staci 6 vozov ,7. robi aj skolaka poobede ,8. hociaky voz ine ,kedze je to potom nocak tusim N55.
Dúfam že tie vyjadrenia DPB niie sú správne. Pretože síce je pravda že dlhodielčanov zvážajú ako seno, ale čo už :D:D A tedomy by tu mohli byť už začiatkom februára
Ano je v tom bordel , kazdy vyrobca to inak pocita - pocet ludi na m2 u SORu a TEDOMU iny. Nase Citelisy maju kapacitu len 132 ludi ,lebo tam nie je zaratana zlta plocha vpredu ,ani priestor v klbe.Cize realne to moze byt aj tych 150 a btw. obyvatelia DD sa radi tlacia -cize aj viac to moze byt este ?
zruseny preklad je sice fajn ,ale v sedle je to trosku na figu :
z molecky L33:07 17 27 ...... L32 : 03 33 , L32 zvykne meskat lebo SOR a efekt je skoro rovnaky ako ked bol este preklad - t.j.Plne L32 z Molecky . Podla mna by mala ist L32 minutu / dve po L33 a nie ako je to teraz. (4 minuty pred nou )
Ďaľšiu otázku mám na kapacitu SOR 10.5 BN a Tedom C12G.
Nové SORy sú dlhé 10,75m a majú kapacitu 30+63=93 (sedadlá+státie)
Tedomy sú dlhé 12,03m a majú kapacitu 33+57=90. Ako môže teda 10,5 metrový SOR vyrovnať 12 metrový Tedom a ešte o tri miesta prevýšiť?
A naproti tomu TAM-BUS s dĺžkou 11,60m poskytuje 31+69=100.
Chápem, že počet sedadiel to môže vyriešiť ale nie je v tom počítaní obsaditeľnosti vozidiel BORDEL?
Pri pohľade na nový CP 80 sa mi chce ? teraz pre zmenu väčšina spojov bude chodiť na Kopčany čo je v pŕŕŕŕ... Aspoň to mohli nechať 50 : 50. Teda interval 8/24/15//24 a nie prehodiť Kopčany a Matadorku ?
Ale pochvala za nový CP 66 poobede ? neni tam nasadené poobede náhodou to ušetrené vajce zo 180, na ktorej jazdí Iveco Daily Way teraz? Skvelý ťah je aj zrušenie prekladov 32 a 33, lebo zatiaľ čo 32 dojde na Molecku s cestujúcimi od Kramárov 33 začína prázdna na Molecke a dokáže pobrať až 130 ľudí.
Mimochodom pri 25Tr vidím prvý krát kapacitu 132 ľudí a napr. DPMB uvádza 159 osôb. Majú naše 25Tr viac sedadiel?
Táto téma sa tu rozoberala už mnoho krát a temer vždy sa to zvrhla kvôli tomu malá hádka. Takže podľa vyjadrenia DPB 10 Tedomov ide na Dlhé diely a zvyšok neviem. Ale nakoniec to môže vyzerať úplne ináč.
Inac neviete kde budu premavat tie nove tedomi ked dojdu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA
Inak vsimli ste si ze v reklame na Mountfield sa vyskytuje meno "Zahradnik" ? (ta reklama chodi dlho ale napadlo ma to sem napisat az teraz ked som ju videl :D)