Táto téma sa tu rozoberala už mnoho krát a temer vždy sa to zvrhla kvôli tomu malá hádka. Takže podľa vyjadrenia DPB 10 Tedomov ide na Dlhé diely a zvyšok neviem. Ale nakoniec to môže vyzerať úplne ináč.
Nešlo mi o to, aby som ukázal že niekde sa majú ešte horšie. Ale o to, že podaktorí jedinci dokážu všetko kritizovať bez toho, aby sa nad situáciou vôbec zamysleli (dnes je to in). Keby nastala aj u nás taká situácia ako v KE, tak nič nepoviem. Ale prerobenie vyše 300 automatov považujem za prefektne odvedenú prácu.
Číslo 52 automatov sa mi zdá dosť malé, však len na stanici ich je aspoň 10. Ale aspoň viem, prečo je tam taký problém s predajom CL.
BTW, ak chceš porovnávať počet s Prešovom, tak nezabudni ani na tie žlté haraburdy, čo majú vo vozidlách. ?
Fotoupdate s vyslúžilými automatmi vo mne vzbudil spomienku na ešte jeden typ automatu používaného v 90tych rokoch. Bol zelený, 8-tarifný a jeho súčasťou bol tiež otvor na označenie začiatku platnosti turistických lístkov. V BA boli minimálne 2 kusy, jeden na Mlynských Nivých (vtedajšie nástupište trolejbusov) a v električkovom podchode na Hlavnej stanici. Aj tento (http://www.imhd.sk/ba/cl/cl003-01.jpg) lístok je z toho automatu. Nevedel by niekto nejaké bližšie informácie k tomuto typu? ?
Pre zaujímavosť, koncom 90-tych rokov sa v súvislosti so zavedením prestupnej tarify testoval ešte minimálne jeden typ automatu - menší na "stračej" nôžke. Umiestnený bol na starej električkovej zastávke Kamenné námestie.
Dobre vediet, ze niekde su na tom horsie :sD To je ako ked sa Fica spytaju, preco sa netransparentne prideluju statne zakazky, a vam na to odpovie, ze kradlo sa aj za Dzurindu.
Inak ma celkom obveselilo, ked som sa dozvedel, ze v KE je 20 automatov na € a 32 na Sk. V Presove ich je 60 na €, musim si rypnut do Kosicanov, ze mame viac automatov nez oni v dvaapolkrat vacsom meste
rano som mal na prestup k dispozicii 2 spoje pricom vsetky stali v rovnakej zapche na D2 ako ja predtym v 21, cize 92 bola maximalne nespolahlivy prestup. Uz len preto, ze podla CP sa nedalo zistit ci uz isla alebo nie, kedze raz bolo meskanie 5 minut a raz 45 minut + vela zalezalo od toho ci si to vodic trhne cez odstavny pruh alebo nie... na SAV som mal istotu - bud mi bus zdrhol, alebo vynechal, vzdy som vedel na com som....
>>>>4/? 7722-7721,,SMER DUBRAVKA,,16.01.2009,,,, cca 14:55 h sa stala dopravna nehoda s električkou a osobnym automobylom.ELEKTRIčKY STALY CCA 40 MIN.
>>OBNOVENIE V SMERE DUBRAVKA CCA 15:10 h
>>OBNOVENIE V SMERE DO MESTA CCA 15:35
NIEKTORE ELEKTRIčKY IšLI NAPRAZDNO
cca o 07:30 staly elektricky smerujuce do dubravky v useku damborskeho a alexiho.dôvod:suprave 7799-7800 sa na druhom voze zlomil zberač a nasledovne sa roztrhla svorkovnica na vedeni.
Tak o tom som nevedel Kazdopadne moj navrh uz ratal s BID a predpokladam ze ked sa zavedie tak to bude treba aj tak vyriesit inak, kedze nove linky nebudu vzdy zacinat na ASMN.
22:30+-10 min odchádzajú prímestské busy s Nív na všetky svetové strany a smery..teda to sa dá považovať za centrálny rozjazd posledných spojov.
a medzi 23.00-23.10 idú zasa osobáky z Hl.St na všetky trate, ktoré z BA vychádzajú (okrem smeru Petržalka) ..
Ak to bude extra spoplatnené do takej miery ako to "dokázal" DPB, tak nech to radšej ani SL nerobí ? prečo keď inde to tak funguje, že nočná doprava je bez príplatku alebo s minimálnym tak u nás to tak nefunguje. S obľubou sa DPB odvoláva na všetko čo robí frázou "inde to tak funguje". Prečo si teda u nás majitelia PCL musia priplácať a v noci sa dá cestovať len na jeden lístok a to aj cestujúci do 15 rokov?! Keď inde také dačo NEFUNGUJE?
Však ho nechaj, on veľmi rád vymýšľa veci už vymyslené, príp. ich aspoň rád komplikuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zaki823